To PlayStation αποχωρεί από τις πλατφόρμες του Facebook ως ένδειξη διαμαρτυρίας #StopHateForProfit

Όπως και άλλες μεγάλες εταιρείες, έτσι και η Sony αποφάσισε να αποσυρθεί εντελώς από όλες τις social media πλατφόρμες του Facebook, ως ένδειξη διαμαρτυρίας για τους κανόνες που διατηρεί η εταιρεία σχετικά με τη ρητορική μίσους και την παραπληροφόρηση.

Εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης όπως το Twitter άρχισαν να παίρνουν δραστικά μέτρα κατά της παραπληροφόρησης και του επιθετικού περιεχομένου, όμως το Facebook συνεχίζει να μην παίρνει κάποια θέση σχετικά με το θέμα. Αυτό ξεκίνησε μία νέα ιντερνετική καμπάνια, με την ονομασία #StopHateForProfit, στην οποία συμμετέχουν ονόματα όπως Verizon, North Face, Levi Straus και Microsoft.

Σχετικά με την αποχώρηση της από Facebook και Instagram, η Sony δήλωσε:

“Για να υποστηρίζουμε την καμπάνια #StopHateForProfit, αναστέλλουμε παγκοσμίως τις δραστηριότητες μας σε Facebook και Instagram, συμπεριλαμβανομένων διαφημίσεων και δωρεάν περιεχομένου, μέχρι και το τέλος του Ιουλίου. Υποστηρίζουμε το να δουλεύουμε (και να παίζουμε) μαζί για το καλό.”

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business Samsung Qualcomm Verizon 5G

Samsung, Qualcomm και Verizon σπάνε τα κοντέρ του 5G

H συνδυαστική προσπάθεια των Samsung, Qualcomm και Verizon στις ΗΠΑ έφερε ταχύτητες ρεκόρ στη σύνδεση 5G.

Business Samsung

Samsung Life Unstoppable: Μια ξενάγηση στο “house of surprises”

Η Samsung παρουσίασε το “Life Unstoppable 2021”, μια εξελιγμένη ψηφιακή εμπειρία μέσω μίας ταινίας μικρού μήκους γεμάτης χρώμα και στυλ, που ξεναγεί τους θεατές στο “house of surprises”.

Business

Ανοίγει τις πύλες η BEYOND 4.0, η 1η διεθνής έκθεση για την τεχνολογία και την καινοτομία

Το κύριο ζήτημα που θα απασχολήσει την τεχνολογική έκθεση Beyond 4.0 είναι “Το μέλλον της τεχνητής νοημοσύνης”, με workshops από startup και μεγάλες εταιρείες του χώρου.

Business

Sitecore: Λανσάρει το πρώτο πακέτο επιχειρηματικών υπηρεσιών SaaS

H Sitecore, ο παγκόσμιος ηγέτης στην παροχή λογισμικού πλατφόρμας ψηφιακής εμπειρίας, παρουσιάζει το Experience Manager Cloud, την πρώτη, εξολοκλήρου cloud-native λύση.