Beyond 4.0

Xiaomi: Γιατί δεν την ανησυχούν οι αριθμοί των πωλήσεων;

Η Xiaomi ακολουθεί εντυπωσιακά ανοδική πορεία τα τελευταία χρόνια με τα smartphones της να της δίνουν πρωτιά στην Κίνα και ας μετρά ελάχιστα χρόνια ζωής. Τον Μάρτιο ο CEO, Lei Jun δήλωσε ότι η εταιρεία αναμένει να πουλήσει 80 με 100 εκατ. συσκευές μέσα στο 2015, σημαντική αύξηση από τα 61 εκατ. του 2014.

Το 2014 έδωσε εντυπωσιακούς αριθμούς στην Xiaomi, από τις 18.3 εκατ. πωλήσεις του 2013, πήγε στα 61 εκατ. Μέχρι τον Ιούλιο του 2015 είχε καταφέρει να πουλήσει 34.7 εκατ. κομμάτια και φαινόταν ότι ίσως καταφέρει να πετύχει το στόχο της.

Ωστόσο, οι ανταγωνιστές της Xiaomi άρχισαν να ακολουθούν κάποιες δικές της τακτικές όσον αφορά στις πωλήσεις όπως τα flash sales, όπου διατίθεται συγκεκριμένος αριθμός συσκευών για λίγη ώρα και ξεπουλάνε αμέσως. Επιπλέον, μέσα στη χρονιά κατασκευαστές όπως Huawei και Lenovo λάνσαραν value for money smartphones, που κατάφεραν να χτυπήσουν τη Xiaomi ακριβώς εκεί που είχε το πλεονέκτημα έναντι άλλων.

Τελικά, φαίνεται ότι δεν θα φτάσει τον στόχο της φέτος, μιας και η χρονιά έφτασε στο τέλος της. Ο Lei Jun όμως δεν φαίνεται να ανησυχεί. Με τις πωλήσεις smartphones να πέφτουν στην Κίνα, η Xiaomi στρέφεται σε άλλα προϊόντα, όπως τα δεύτερης γενιάς Mi Band και Mi Pad 2. Επίσης, ένας καλός τρόπος να αυξήσει τις πωλήσεις της είναι να επεκταθεί σε δυτικές αγορές ενώ έχει ακουστεί ότι μπορεί να λανσάρει το δικό της laptop με design a la MacBook, δυνατό και οικονομικό.

Ο Lei τόνισε επίσης ότι η επιτυχία της Xiaomi οφείλεται στον τρόπο διαχείρισης [πωλήσεων], ο οποίος μπορεί να εφαρμοστεί και σε άλλους τομείς, επιτρέποντάς της να πετύχει πουλώντας και άλλα πράγματα εκτός από smartphones.

Προς το παρόν, αυτό που περιμένουμε να δώσει τεράστια ώθηση στις πωλήσεις της είναι το Xiaomi Mi 5 με Snapdragon 820 και οικονομική τιμή, αλλά αυτό θα γίνει από το 2016.

xiaomi ceo

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
2 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
VasilisA3

Η Xiaomi με αυτες τις τακτικές θα καταλάβει οτι δεν βγαίνει κέρδος και θα αλλάξει τιμολογιακή τακτική. Όλες οι εταιρείες αν θέλουν να πετύχουν θα πρέπει να ακολουθήσουν την στρατηγική της Apple. Φτηνό κόστος μεγάλο περιθώριο κέρδους. Μονο έτσι μπορείς να μείνεις στην αγορά για χρόνια. Σε αυτόν το δρόμο μονο η Samsung προσπαθεί να μπει (χωρίς μεγάλη επιτυχία προς το παρόν), ολες οι αλλες δεν θα πετύχουν πολλά.

Vagelis

Μακριά από Κινέζο

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business Samsung

Samsung Life Unstoppable: Μια ξενάγηση στο “house of surprises”

Η Samsung παρουσίασε το “Life Unstoppable 2021”, μια εξελιγμένη ψηφιακή εμπειρία μέσω μίας ταινίας μικρού μήκους γεμάτης χρώμα και στυλ, που ξεναγεί τους θεατές στο “house of surprises”.

Business

Ανοίγει τις πύλες η BEYOND 4.0, η 1η διεθνής έκθεση για την τεχνολογία και την καινοτομία

Το κύριο ζήτημα που θα απασχολήσει την τεχνολογική έκθεση Beyond 4.0 είναι “Το μέλλον της τεχνητής νοημοσύνης”, με workshops από startup και μεγάλες εταιρείες του χώρου.

Business

Sitecore: Λανσάρει το πρώτο πακέτο επιχειρηματικών υπηρεσιών SaaS

H Sitecore, ο παγκόσμιος ηγέτης στην παροχή λογισμικού πλατφόρμας ψηφιακής εμπειρίας, παρουσιάζει το Experience Manager Cloud, την πρώτη, εξολοκλήρου cloud-native λύση.

Business ΙΒΜ

IBM CodeNet: O προγραμματισμός σε φυσική γλώσσα έρχεται

Το project CodeNet της IBM θέλει να αλλάξει την εικόνα μας για το πώς γίνεται ο προγραμματισμός.