12 ηλεκτρικά αυτοκίνητα δοκιμάζονται για την αυτονομία τους

, 12 ηλεκτρικά αυτοκίνητα δοκιμάζονται για την αυτονομία τους

Η αυτονομία είναι σίγουρα ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες για την επιλογή ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων κάνουν τα πάντα για να αυξήσουν την αυτονομία ωστόσο, οι εργοστασιακοί αριθμοί διαφέρουν από την πραγματικότητα.

Το Autocar πραγματοποίησε δοκιμές σε 12 ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ώστε να καταγράψει την απόσταση που μπορεί να διανύσει το κάθε ένα σε πραγματικές συνθήκες με μια μόνο φόρτιση! Μόνο τέσσερα από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα παρουσίασαν μεγαλύτερη αυτονομία από αυτή που έχει οριστεί στον κύκλο EPA.

Τα τρία εξ’ αυτών ήταν τα Hyundai Kona Electric (259 μίλια ή 417 χλμ. αντί για 258 μίλια ή 415 χλμ.), Jaguar I-Pace (253 μίλια ή 407 χλμ. αντί για 234 μίλια ή 378 χλμ.) και Kia Nero EV (253 μίλια ή 407 χλμ. αντί για 239 μίλια ή 385 χλμ.).

Αυτονομία 12 ηλεκτρικών αυτοκινήτων
  • Hyundai Kona Electric 259 μίλια ή 417 χλμ. (258 μίλια ή 415 χλμ.)
  • Jaguar I-Pace 253 μίλια ή 407 χλμ. (234 μίλια ή 378 χλμ.)
  • Kia Niro EV 253 μίλια ή 407 χλμ. (239 μίλια ή 385 χλμ.)
  • Tesla Model 3 Performance 239 μίλια ή 385 χλμ. (299 μίλια ή 481 χλμ.)
  • Tesla Model X P100D 233 μίλια ή 375 χλμ. (289 μίλια ή 465 χλμ.)
  • Nissan Leaf e+ 217 μίλια ή 349 χλμ. (226 μίλια ή 363 χλμ.)
  • Mercedes-Benz EQC 208 μίλια ή 335 χλμ. (220 μίλια ή 354 χλμ.)
  • Tesla Model S 75 kWh 204 μίλια ή 328 χλμ. (259 μίλια ή 417 χλμ.)
  • Audi e-tron 196 μίλια ή 315 χλμ. (204 μίλια ή 328 χλμ.)
  • Renault Zoe R135 192 μίλια ή 309 χλμ. (238 μίλια ή 383 χλμ.) *
  • Tesla Model 3 Standard Range Plus 181 μίλια ή 291 χλμ. (250 μίλια ή 402 χλμ.)
  • BMW i3 120 Ah 165 μίλια ή 266 χλμ. (153 μίλια ή 246 χλμ.)

Σημείωση: Σε παρένθεση η αυτονομία στον κύκλο EPA
* Η αυτονομία του Renault Zoe συγκρίνεται με αυτή στον κύκλο WLTP και όχι στον EPA.

Πηγή

Η αυτονομία 12 ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε πραγματικές συνθήκες

Ο Αλέξανδρος Παππάς είναι ο πιο παλιός συνεργάτης του Techblog και επωμίζεται την επικοινωνία του site με τις εταιρείες καταγράφοντας όλα τα νέα τεχνολογίας από την ελληνική αλλά και την διεθνή ειδησεογραφία. Ο Αλέξανδρος έχει σπουδάσει στην Αγγλία και σήμερα διατηρεί ένα από τα μεγαλύτερα βιβλιοπωλεία στην Χαλκιδική.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

10 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
dem

κλασσικά μονο tesla λέει κάτι……… και ευχάριστη έκπληξη για το Kona

KnightRider

Εγώ για κάποιο λόγο δεν εμπιστεύομαι και τόσο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα + εαν κυκλοφορούν ηλεκτρικά αμάξια σε όλο τον πλανήτη μετά θα υπάρξει τεράστια κατανάλωση ρεύματος + η αντικατάσταση της μπαταρίας είναι τρομερά πανάκριβη (1000-5000$) + ποιος ξέρει τι ζημιές θα προκύψουν και τι κόστος θα έχουν….

Kostas

Ωραια τα ηλεκτρικά και στην ιδέα οτι ειναι οικονομικα,αλλα εχουμε και λεμε ενα οχημα με βενζινη κοστίζει π.χ 20.000 ευρώ,το ιδιο οχημα με ηλεκτροκίνηση κοστιζει 35.000 ευρω.εχουμε μια αυξηση 15.000 ευρω,βαλτε και σε 5 χρονια που θελεις αλλαγη μπαταριας αλλα 5000 ευρώ.αμεσως βλεπουμε πως ειναι ασύμφορα,οσο βενζινη και να βαλεις αυτα τα λεφτα δεν τα φτάνεις με τπτ. Οταν οι τιμές τους φτασουν στις τιμες του βενζινοκίνητου και οι χρόνοι φόρτισης πανε στο 10 λεπτο το συζητάμε

KnightRider

Είναι επίσης πολύ ρίσκο στο να μην γίνει καμιά έκρηξη…. Ειδικά εαν τυχόν υπάρξει βραχυκύκλωμα τότε bOOOm…
To χειρότερο σενάριο είναι να βγουν τίποτα φθηνές κινέζικες μπαταρίες ή απομιμήσεις και μετά ο κόσμος να πάει να πάρει αυτήν την φθηνή μπαταρία (~500€) και μετά να βλέπουμε ειδήσεις για εκρήξεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων…

Kostas

Αυτο ειναι σίγουρο

χρητσος

Αυτα τα σχολια που βλεπω ειναι τρομερα παιδια εαν δεν ξερετε απο αυτοκινητα μην σχολιαζεται τζαμπα ο καθενας λεει οτι του κατεβει

KnightRider

Και πάλι όπως και να έχει είναι ασύμφορο !!
Σιγά μην κάτσω τώρα να σπαταλήσω τόσα πολλά λεφτά σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο – άσε που τα καντράν έχουν καταντήσει αηδία (άθλιο στυλ/πολύ ψεύτικα/μερικά έχουν χαμηλά fps στo interface τους) και στο ότι είναι μόνο μια οθόνη – πλέον χάνεις αυτήν την κλασική αίσθηση στο να οδηγάς αυτοκίνητο…

Beowolf

Ακριβώς!

ΝΜ

Παιδιά αυτα που λέτε είναι μη ρεαλιστικα. Μακροπροθεσμα τα ηλεκτρικα είναι τα πιο οικονομικα. Ξεχαστε το πετρέλαιο και την βενζίνη. Μόνο το αεριο παραμένει ανταγωνιστικο. Εαν δείτε τι γίνεται στο εξωτερικό με το αυτοκίνητο θα καταλάβετε.
θεωρουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης παρελθόν. Εαν καποιος έχει τωρα την οικονομικη δυνατότητα να παρει ηλεκτρικό, να το κάνει.

Πασχα

Καλα ειναι δυνατον? Τι ειναι αυτα που λετε? Στο 1821 ζειτε? Καθε καινουργια τεχνολογια εχει τα προβληματα της στην αρχη… Το κοστος εννοειται οτι η εταιρειες θα βγαλουν οσα μπορουν περισσοτερα… ο ανταγωνισμος θα ριξει τις τιμες. Οσο για τα fps … ελεος!!! Δηκαδη τα καινουργια με βενζινη δε θα εχουν οθονες για καντραν?? Για σοβαρευτείτε λιγο και δεστε τι γινεται στο εξωτερικο μπας και ανοιξουν τα ματια σας!!!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Smartphones Apple featured iPhone

iPhone 17 Plus: Φήμες ότι θα έρθει με μικρότερη οθόνη από το iPhone 15 Plus

Αν και η σειρά iPhone 16 απέχει ακόμη μήνες από την κυκλοφορία, εμφανίζονται φήμες σχετικά με τη σειρά iPhone 17 που απέχει δυο γενιές.

Smartphones featured Google Google Pixel

Google Pixel 8a: Δείτε το σε νέα, υψηλότερης ποιότητας renders

Aπό ότι φαίνεται, κάθε μέρα θα έχουμε και ένα leak για το Google Pixel 8a μέχρι την αναμενόμενη επίσημη αποκάλυψη στις 14 Μαΐου.

Software Apple featured iOS

iOS 17.5 Beta: Όλα τα νέα χαρακτηριστικά

Η Apple έχει κάνει διαθέσιμο στους προγραμματιστές το iOS 17.5, την πέμπτη σημαντική ενημέρωση του λειτουργικού συστήματος iOS 17.

Smartphones featured TCL TCL Android smartphones

TCL 50 SE: Ξεκίνησε η διάθεσή του στην Ελλάδα με τιμή από 159 ευρώ

Η TCL ανακοινώνει την έναρξη της διάθεσης στην Ελληνική αγορά του 1ου μοντέλου της σειράς 50 του TCL 50 SE.