Αποκλειστικά online θα διατίθενται όλα τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της Volvo

Η Volvo Cars αλλάζει δραστικά το πώς και το πού θα συναντά τους πελάτες της και μετασχηματίζει το παραδοσιακό μοντέλο χονδρικής, περνώντας στην απευθείας online επαφή και στο χτίσιμο ισχυρών δεσμών με τον πελάτη. Έως το 2030, η εταιρεία σκοπεύει να γίνει ένας κατασκευαστής αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ μέσα στα επόμενα χρόνια πρόκειται να λανσάρει μία εντελώς νέα οικογένεια ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Στο σύνολό τους, αυτά τα μοντέλα θα είναι διαθέσιμα μόνο online.

Ως τμήμα της νέας εμπορικής της στρατηγικής, η Volvo Cars θα πραγματοποιήσει μεγάλες επενδύσεις στα online κανάλια πωλήσεών της, μειώνοντας δραστικά την πολυπλοκότητα στην προσφορά των προϊόντων της και υιοθετώντας ξεκάθαρα και σταθερά μοντέλα τιμολόγησης. Σε συνδυασμό με τις online πωλήσεις, η Volvo Cars θα εστιάσει σε μία συνολική και πρακτική προσφορά προς τον πελάτη, υπό το όνομα Care by Volvo.

Η στρατηγική εστιάζει στην ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία παγκοσμίως στον κλάδο των αυτοκινήτων: την αγορά των premium ηλεκτρικών. Η Volvo Cars αφοσιώνεται στο να αναλάβει ηγετική θέση σε αυτή την κατηγορία, συνεχίζοντας να αναπτύσσει ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Μαζί με τη μεγάλη επένδυση που πραγματοποιεί σε online πλατφόρμες πωλήσεων, η Volvo Cars θα χτίσει ισχυρότερους δεσμούς με τους πελάτες της από κοινού με τους συνεργάτες της στη λιανική πώληση. Οι Επίσημοι Διανομείς παραμένουν ένα ζωτικό τμήμα της εμπειρίας του πελάτη και θα συνεχίσουν να έχουν την ευθύνη για μια σειρά σημαντικών υπηρεσιών, όπως η προετοιμασία, η παράδοση και η συντήρηση αυτοκινήτων.

Το Care by Volvo, μέχρι σήμερα γνωστό ως όνομα για τη συνδρομητική υπηρεσία της Volvo Cars, θα επεκταθεί σε μία ευρύτερη προσφορά για τον πελάτη, στοχεύοντας σε ακόμη καλύτερη συνολική εξυπηρέτηση.

Η online αγορά ενός ηλεκτρικού Volvo θα συνοδεύεται από ένα πακέτο παροχών, που περιλαμβάνει στοιχεία όπως η συντήρηση, η εγγύηση, η οδική βοήθεια, καθώς και επιλογές για την οικιακή φόρτιση, αλλά και ασφάλιση – όπου διατίθεται. Το volvocars.com θα είναι η online ναυαρχίδα των εκθέσεων της εταιρείας, παρέχοντας στους επισκέπτες δραστικά απλοποιημένη διαδικασία εγγραφής, με λιγότερα βήματα.

Οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ ελκυστικών προ-διαμορφωμένων ηλεκτρικών Volvo που είναι έτοιμα για απλή και εύκολη παραγγελία και γρήγορη παράδοση. Η διαδικασία απλοποιείται και διευκολύνεται περαιτέρω μέσω ξεκάθαρων και σταθερών μοντέλων τιμολόγησης. Αυτό αυξάνει τη διαφάνεια και εντείνει τους δεσμούς εμπιστοσύνης.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας. Αν χρησιμοποιείτε RSS προσθέστε το Techblog στη λίστα σας https://techblog.gr/feed.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Cars Xiaomi

Ο CEO της Xiaomi λέει ότι η εταιρεία θα παράγει μαζικά το πρώτο της αυτοκίνητο το 2024

Η Xiaomi ολοκλήρωσε την εγγραφή του EV arm της τον Αύγουστο και σκοπεύει να επενδύσει 10 δισεκατομμύρια δολάρια σε αυτήν μέσα στην επόμενη δεκαετία.

Cars Elon Musk featured Tesla

Tesla: Ασφάλειες αυτοκινήτων με βάση το Safety Score στην Καλιφόρνια

Η Tesla πλέον πουλάει ασφάλειες αυτοκινήτων σε πελάτες στο Τέξας, δύο χρόνια αφού κυκλοφόρησε την υπηρεσία αυτή στην έδρα της, που πλέον είναι η πολιτεία της Καλιφόρνιας.

Cars

4η Συνάντηση ιδιοκτητών ηλεκτρικών οχημάτων και φίλων της ηλεκτροκίνησης

Έχεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ποδήλατο, σκούτερ ή πατίνι; Έχεις οποιοδήποτε ηλεκτρικό όχημα, σε περιμένουμε στη 4η Συνάντηση Ιδιοκτητών Ηλεκτρικών Οχημάτων στην Αθήνα.

Cars Volkswagen

ID. BUZZ AD: Ένα concept car της Volkswagen για αυτόνομη οδήγηση

Στο περιθώριο της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Μονάχου (ΙΑΑ 2021), η Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα παρουσίασε ένα ειδικά διαμορφωμένο πρωτότυπο του ID.