Αποκλειστικά online θα διατίθενται όλα τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της Volvo

Η Volvo Cars αλλάζει δραστικά το πώς και το πού θα συναντά τους πελάτες της και μετασχηματίζει το παραδοσιακό μοντέλο χονδρικής, περνώντας στην απευθείας online επαφή και στο χτίσιμο ισχυρών δεσμών με τον πελάτη. Έως το 2030, η εταιρεία σκοπεύει να γίνει ένας κατασκευαστής αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ μέσα στα επόμενα χρόνια πρόκειται να λανσάρει μία εντελώς νέα οικογένεια ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Στο σύνολό τους, αυτά τα μοντέλα θα είναι διαθέσιμα μόνο online.

Ως τμήμα της νέας εμπορικής της στρατηγικής, η Volvo Cars θα πραγματοποιήσει μεγάλες επενδύσεις στα online κανάλια πωλήσεών της, μειώνοντας δραστικά την πολυπλοκότητα στην προσφορά των προϊόντων της και υιοθετώντας ξεκάθαρα και σταθερά μοντέλα τιμολόγησης. Σε συνδυασμό με τις online πωλήσεις, η Volvo Cars θα εστιάσει σε μία συνολική και πρακτική προσφορά προς τον πελάτη, υπό το όνομα Care by Volvo.

Η στρατηγική εστιάζει στην ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία παγκοσμίως στον κλάδο των αυτοκινήτων: την αγορά των premium ηλεκτρικών. Η Volvo Cars αφοσιώνεται στο να αναλάβει ηγετική θέση σε αυτή την κατηγορία, συνεχίζοντας να αναπτύσσει ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Μαζί με τη μεγάλη επένδυση που πραγματοποιεί σε online πλατφόρμες πωλήσεων, η Volvo Cars θα χτίσει ισχυρότερους δεσμούς με τους πελάτες της από κοινού με τους συνεργάτες της στη λιανική πώληση. Οι Επίσημοι Διανομείς παραμένουν ένα ζωτικό τμήμα της εμπειρίας του πελάτη και θα συνεχίσουν να έχουν την ευθύνη για μια σειρά σημαντικών υπηρεσιών, όπως η προετοιμασία, η παράδοση και η συντήρηση αυτοκινήτων.

Το Care by Volvo, μέχρι σήμερα γνωστό ως όνομα για τη συνδρομητική υπηρεσία της Volvo Cars, θα επεκταθεί σε μία ευρύτερη προσφορά για τον πελάτη, στοχεύοντας σε ακόμη καλύτερη συνολική εξυπηρέτηση.

Η online αγορά ενός ηλεκτρικού Volvo θα συνοδεύεται από ένα πακέτο παροχών, που περιλαμβάνει στοιχεία όπως η συντήρηση, η εγγύηση, η οδική βοήθεια, καθώς και επιλογές για την οικιακή φόρτιση, αλλά και ασφάλιση – όπου διατίθεται. Το volvocars.com θα είναι η online ναυαρχίδα των εκθέσεων της εταιρείας, παρέχοντας στους επισκέπτες δραστικά απλοποιημένη διαδικασία εγγραφής, με λιγότερα βήματα.

Οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ ελκυστικών προ-διαμορφωμένων ηλεκτρικών Volvo που είναι έτοιμα για απλή και εύκολη παραγγελία και γρήγορη παράδοση. Η διαδικασία απλοποιείται και διευκολύνεται περαιτέρω μέσω ξεκάθαρων και σταθερών μοντέλων τιμολόγησης. Αυτό αυξάνει τη διαφάνεια και εντείνει τους δεσμούς εμπιστοσύνης.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας. Αν χρησιμοποιείτε RSS προσθέστε το Techblog στη λίστα σας https://techblog.gr/feed.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Cars

GM: Φωτιά έπιασαν δύο ηλεκτρικά Chevrolet Bolt

Δύο περιστατικά ανάφλεξης σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα Chevrolet Bolt ήταν αρκετά για να θορυβηθεί η General Motors.

Cars Tesla

Tesla: Δικάζεται η πιθανή υπαιτιότητα του Autopilot σε δυστύχημα

Μία οικογένεια στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ κινείται δικαστικά εναντίον της Tesla για το δυστύχημα που στοίχισε τη ζωή στο γιο τους.

Cars Elon Musk Tesla

Ο Elon Musk ανακοινώνει την παύση του Tesla Model S Plaid Plus

Μέσα από το αγαπημένο του Twitter, ο Elon Musk ενημέρωσε τους φίλους της Tesla ότι το Model S Plaid Plus βγαίνει από το κάδρο.

Cars featured

SKODA ENYAQ iV: Όλες οι τεχνολογίες του νέου ηλεκτρικού SUV

Νέες μορφές προβολής και διαδικτυακές υπηρεσίες ειδικά για τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα ορίζουν την προηγμένη ψυχαγωγία ENYAQ iV από την τεχνολογία Modular Infotainment Matrix τελευταίας γενιάς.