Έρχονται αγώνες με πλήρως ηλεκτρικά ιπτάμενα αυτοκίνητα

Έχουν περάσει σχεδόν δέκα χρόνια από το ντεμπούτο των ηλεκτρικών αγωνιστικών αυτοκινήτων τύπου Formula E, και φαίνεται ότι ήρθε η ώρα να μπουν στη μαζική παραγωγή.

Ήρθε η ώρα για εξέλιξη

Οι δημιουργοί των Airspeeder, των πρώτων ηλεκτρικών ιπτάμενων αυτοκινήτων, ανακοίνωσαν την αύξηση των οχημάτων τους, ενώ δήλωσαν ότι θεωρούν πως η ηλεκτροκίνηση στον αέρα μπορεί σύντομα να είναι βιώσιμη.

Η εταιρεία έχει εξασφαλίσει χρηματοδότηση από τις κορυφαίες εταιρείες τεχνολογίας Saltwater Capital και Jelix Ventures. Επιπλέον, η Alauda, ​​η τεχνολογική εταιρεία πίσω από τα Airspeeder, έχει λάβει χρηματοδότηση από την EQUALS και τη DHL. Αυτές οι ενισχύσεις θα τη βοηθήσουν να υλοποιήσει τα σχέδια της.

Φρένο στις δοκιμές

Η Alauda είχε σχεδιάσει ένα πρόγραμμα επανδρωμένων δοκιμών των ηλεκτρικών ιπτάμενων αυτοκινήτων Airspeeder στην έρημο Mojave της Καλιφόρνιας για το 2020. Ωστόσο, μπήκε στη μέση η πανδημία του κορονοϊού. Έτσι, η εταιρεία μετατόπισε τις δοκιμές στη Νότια Αυστραλία.

Η πρώτη φορά που είδαμε ένα Airspeeder ήταν το περασμένο έτος στην Αγγλία, στο Goodwood Festival of Speed. Το ηλεκτρικό ιπτάμενο αυτοκίνητο ήταν μη επανδρωμένο, και η εταιρεία συνεχίζει κανονικά τις μη επανδρωμένες δοκιμές μέχρι και σήμερα.

Ποια είναι τα νούμερα ενός Airspeeder

Ένα ηλεκτρικό ιπτάμενο αυτοκίνητο ζυγίζει περίπου 250 κιλά και χρησιμοποιεί μια μπαταρία που προσφέρει 15 λεπτά αυτονομίας, η οποία μπορεί να αντικατασταθεί κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Airspeeder, Έρχονται αγώνες με πλήρως ηλεκτρικά ιπτάμενα αυτοκίνητα

Το Airspeeder τροφοδοτούν τέσσερις ηλεκτροκινητήρες 32 ίππων και προσφέρουν τελική ταχύτητα περίπου 201km/h. Το ηλεκτρικό ιπτάμενο αυτοκίνητο πετά σε ύψος μεταξύ περίπου 4,5 μέτρων και 40 μέτρων.

Τα εμπόδια, το μέλλον, και οι αγώνες

Προς το παρόν, παρουσιάζονται διάφορα εμπόδια όσον αφορά τη χρήση ηλεκτρικών ιπτάμενων αυτοκινήτων σε αστικές περιοχές. Πέρα από τους νόμους που διέπουν και τα αεροσκάφη, θα πρέπει να δημιουργηθούν αξιόπιστες αλυσίδες εφοδιασμού και ένα σωστό σύστημα διαχείρισης της εναέριας κυκλοφορίας.

Παρ’ όλα αυτά, ολόκληρη η βιομηχανία βρίσκεται σε διαρκή ανάπτυξη και ίσως σύντομα δούμε τα πρώτα εναέρια ταξί και οχήματα μεταφορών. Μέχρι τότε όμως, θα πρέπει πρώτα οι εταιρείες να εξαλείψουν την ανησυχία του κοινού σχετικά με την ασφάλεια των ηλεκτρικών ιπτάμενων αυτοκινήτων και την ηχορύπανση που ίσως προκαλούν.

Ο Διευθύνοντα Σύμβουλος της Elroy Air, Dave Merrill, είπε ότι επικεντρώνονται στη χρήση αυτόνομων αεροσκαφών που θα πραγματοποιούν παραδόσεις μεγάλων εμπορικών ωφέλιμων φορτίων.

Επιπλέον, ο ιδρυτής της Alauda, Matt Pearson, είπε ότι μία νέα σειρά αγώνων με Airspeeder θα προκαλέσει μεγάλη συγκίνηση και θα αποτελέσει δίαυλο επικοινωνίας της Urban Air Mobility στο κοινό.

Πηγή

Ο Χάρης Αναγνωστόπουλος είναι τρελαμένος με την τεχνολογία από την ημέρα που μπορεί να θυμάται τον εαυτό του. Είναι τελειομανής και ψυχαναγκαστικός. Τεράστιο ψώνιο για αυτό και κάνει ανακύκλωση στις σακούλες και άλλα τέτοια είδη, άλλωστε κανείς δεν είναι τέλειος. "Αν έχεις χιούμορ γέλασε και περιέργεια ψάξε".

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Cars LG

Η LG αναπτύσσει τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης

Οι καινοτόμες δυνατότητες Infotainment εντός του οχήματος της LG συνδυάζονται με τις τεχνολογίες αιχμής ADAS και AD της Magna στην τελευταία συνεργασία των εταιρειών.

Cars GIMS Qatar 2023

Geneva International Motor Show Qatar 2023: Απολογισμός

Η Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης στο Κατάρ κλείνει με εντυπωσιακή επισκεψιμότητα 180.000 επισκεπτών σε διάστημα 10 ημερών.

Cars GIMS Qatar 2023

GIMS Qatar 2023: Όλες οι ανακοινώσεις

Οι διοργανωτές της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης συνεργάζονται με το Κατάρ και πραγματοποιούν την έκθεση GIMS Qatar 2023.

Cars featured GIMS Qatar 2023

8.000 χλμ. με δυο ηλεκτρικά van Volkswagen ID Buzz [GIMS Tour d’Excellence]

Αυτή η διαφορετική αποστολή στο τιμόνι δύο 100% ηλεκτρικών Volkswagen ID Buzz πέρασε από Ευρώπη, Βαλκάνια, την Ελλάδα(!) και άλλες χώρες, χωρίς βοήθεια.