Volkswagen: Στόχος να αυξήσει το ποσοστό των ηλεκτρικών οχημάτων έως το 2030

, Volkswagen: Στόχος να αυξήσει το ποσοστό των ηλεκτρικών οχημάτων έως το 2030

ΗV olkswagen αναμένει να πουλήσει περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη πιο γρήγορα από ό,τι είχε προβλεφθεί. Το 2030, “πιθανώς το 80% όλων των οχημάτων που θα παραδοθούν στην Ευρώπη” θα είναι πλήρως ηλεκτρικά, δήλωσε ο επικεφαλής της μάρκας VW Τόμας Σέφερ στην Handelsblatt. Πριν από δύο χρόνια, η VW είχε θέσει ως στόχο το 70%.

Η Volkswagen δεν θέλει πλέον να πουλά νέους κινητήρες εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη από το 2033. Με 572.100 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, ολόκληρος ο Όμιλος VW παρέδωσε περίπου κατά 1/4 περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα το περασμένο έτος από ό,τι το 2021. Η κύρια μάρκα του ομίλου παρέδωσε 330.000 πλήρως ηλεκτρικά οχήματα παγκοσμίως πέρυσι, τα οποία αντιστοιχούσαν στο επτά τοις εκατό των συνολικών πωλήσεων. Σύμφωνα με έκθεση της “Automobilwoche”, στην Ευρώπη ήταν λίγο πάνω από το 10%.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση θέλει στην πραγματικότητα να απαγορεύσει την πώληση νέων αυτοκινήτων ντίζελ και βενζίνης από το 2035. Την περασμένη εβδομάδα, ωστόσο, ο ομοσπονδιακός υπουργός Μεταφορών Φόλκερ Βίσινγκ(FDP) αμφισβήτησε την έγκριση της Γερμανίας για το τέλος των κινητήρων εσωτερικής καύσης στην ΕΕ.

Ο Βίσινγκ επανέλαβε την απαίτηση ότι η Επιτροπή της ΕΕ πρέπει να υποβάλει πρόταση σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο τα κλιματικά ουδέτερα συνθετικά καύσιμα μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε κινητήρες εσωτερικής καύσης μετά το 2035. Εκτός από τη Γερμανία, χώρες όπως η Ιταλία, η Πολωνία και η Βουλγαρία δεν θέλησαν πρόσφατα να συμφωνήσουν με τα σχέδια.

Ο Σπύρος Τζάνης είναι δημοσιογράφος. Στο επίκεντρό του βρίσκονται οι επιχειρήσεις τεχνολογίας, ενώ λατρεύει και ότι αφορά το gaming.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας. Αν χρησιμοποιείτε RSS προσθέστε το Techblog στη λίστα σας https://techblog.gr/feed/.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

1 Σχόλιο
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
Αλέξης

Κάπου εκεί στο 7 με 10% ειναι η παραγωγή ηλεκτρικών λόγω δωρεάς αυτοκινήτων (βλέπε e-amorgos), λόγω αγορών από Δήμους και κρατικές υπηρεσίες που θέλουν να το παίξουν προχωρημένοι, από ευκατάστατους που θέλουν να δουν τι σόι νέο παιχνιδάκι είναι τα ηλεκτρικά και μετά να μπουν στη φεράρι τους ή την 500αρα μερσεντές και να γκαζώσουν…. Χώροι φόρτισης δεν υπάρχουν (μπαλαντέζες 300 μέτρων για μπαλκόνια δεν συνοδεύουν τα ηλεκτρικά αυτοκινητα….), η ταχυφόρτιση ειναι αστείο ακόμα, η αυτονομία με φορτιο/ανηφόρες/κρύο/καύσωνα είναι πολύ μικρή. Οι τιμές είναι φουλ απρόσιτες για το ευρύ κοινό (δεν είναι όλοι νορβηγοί). Μετά από 7 ή 8 χρόνια οι τιμές αντικατάστασης μπαταριών ειναι σαν να αγοράζεις νέο αμάξι.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Cars Volkswagen

Η VW παρουσίασε το ID. 2all – Η προσιτή λύση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Η Volkswagen αποκάλυψε το προσιτό ηλεκτρικό της όχημα με τη μορφή ενός concept που ονομάζεται ID. 2all, με τιμή εκκίνησης 25.000 ευρώ.

Cars Volkswagen

Volkswagen: Πενταετές πλάνο επένδυσης 180 δισ. ευρώ για την ηλεκτροκίνηση

Η Volkswagen στρέφει την προσοχή της στο μέλλον και ανακοινώνει πενταετές πλάνο επενδύσεων 180 δισεκατομμυρίων ευρώ, με στόχο την βελτίωση της ηλεκτροκίνησης και της ψηφιοποίησης.

Cars China Volkswagen

Η Volkswagen επενδύει 2,3 δισ. δολάρια στην Κίνα

Η Volkswagen αναμένεται να επενδύσει 2,3 δισεκατομμύρια δολάρια για τη δημιουργία μιας κοινοπραξίας αυτόνομης οδήγησης με την κινεζική Horizon Robotics Inc., με στόχο την ενίσχυση της τεχνολογικής παρουσίας της αυτοκινητοβιομηχανίας στη μεγαλύτερη αγορά της.

Cars Volkswagen

ID. BUZZ AD: Ένα concept car της Volkswagen για αυτόνομη οδήγηση

Στο περιθώριο της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Μονάχου (ΙΑΑ 2021), η Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα παρουσίασε ένα ειδικά διαμορφωμένο πρωτότυπο του ID.