Ερευνητές από το Χάρβαρντ μας φέρνουν ένα βήμα πιο κοντά στον κβαντικό υπολογιστή

Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ και το Ινστιτούτο Επιστημών Weizmann στο Ισραήλ, δημοσίευσαν ένα έγγραφο που περιγράφει μια τεχνική για δύο κβαντικά bits ή qubits, για να λειτουργούν με ένα προβλέψιμο και συντονισμένο τρόπο, ένα μικρό βήμα προς την κατεύθυνση ενός κβαντικού υπολογιστή που θα είναι λειτουργικός.

Σε μια ξεχωριστή προσπάθεια, ερευνητές στο Ινστιτούτο Κβαντικής Οπτικής Max Planck ισχυρίστηκαν ότι έχουν κάνει μια σημαντική ανακάλυψη κάνοντας ένα πρωτότυπο δίκτυο κβαντικών επικοινωνιών. Και οι δύο ομάδες αναφέρουν ότι τα πειράματά τους έχουν σχεδιαστεί στη βάση της χρήσης εμπορικών συστημάτων. Προσπάθειες σαν και αυτές είναι ακόμη στο στάδιο της βασικής έρευνας, έτσι είναι αδύνατο να προβλεφθεί πότε ακριβώς ένα κβαντικός υπολογιστής για ισχυρή κρυπτογραφία, για παράδειγμα, θα είναι διαθέσιμος και λειτουργικός.

Ωστόσο, η εργασία σε κβαντικούς υπολογιστές, η οποία βασίζεται σε ανακαλύψεις στης Φυσικής από τη δεκαετία του 1920, προσφέρει μια πιθανή οδό για τη διασφάλιση δημιουργίας πιο ισχυρών υπολογιστών στο μέλλον. Η αξιοποίηση των νόμων της κβαντομηχανικής, η οποία ασχολείται με τη συμπεριφορά των ατόμων, τα φωτόνια, τα ηλεκτρόνια και άλλα σωματίδια, θα σήμαινε απίστευτα ισχυρούς υπολογιστές πιο γρήγορους και από τους σημερινούς υπερυπολογιστές. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό για την κρυπτογράφηση και τις ασφαλείς επικοινωνίες, αλλά θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για να επιτρέψει νέες μορφές προσομείωσης ή, βραχυπρόθεσμα, εξελιγμένες συσκευές μέτρησης, όπως η μαγνητική τομογραφία.

Σε μία έρευνα που δημοσιεύεται στο Science, οι ερευνητές του Χάρβαρντ και του Weizmann επέδειξαν δύο κβαντικά bits “μπλεγμένα” με ένα προβλέψιμο τρόπο. Η βάση για τους σημερινούς επεξεργαστές είναι το τρανζίστορ, όπου μικροσκοπικές πύλες «στρέφουν» θετικά ή αρνητικά (ανοίγουν ή κλείνουν) το ηλεκτρικό ρεύμα αντιπροσωπεύοντας τη βασική αρχή της πληροφορικής: το 1 και το 0. Στην κβαντική συσκευή που δημιουργήθηκε στο Χάρβαρντ, οι διαφορετικές καταστάσεις αντιπροσωπεύονται με το σπιν των ηλεκτρονίων, είτε δεξιόστροφα ή αριστερόστροφα. Αυτό ακριβώς είναι το σημείο όπου έρχεται η λειτουργία της κβαντικής φυσικής.

Πηγή

1 Σχόλιο
ΑΡΗΣ

ωραια πραγματα

Computers Intel

Σπάει το φράγμα των 5 GHz ο νέος επεξεργαστής Intel 11ης Γενιάς

Το νέο U Series chip 11ης Γενιάς της Intel θα μπορεί να φτάνει σε συχνότητα λειτουργίας τα 5 GHz με τον ένα πυρήνα.

Computers Apple Apple iMac iPad Pro

Apple M1: Developer εντοπίζει κενό ασφαλείας που δεν διορθώνεται

Ο developer Hector Martin ανακάλυψε ένα κενό ασφαλείας που φαίνεται να επηρεάζει όλες τις συσκευές με το Apple M1 Chip.

Computers ebay Bitcoin

Φθηνά CPU, SSD και μητρικές αναμένεται να γεμίσει σύντομα το eBay

Η εξόρυξη κρυπτονομισμάτων, ως γνωστόν, βασίζεται στην παράλληλη λειτουργία GPUs, οπότε όλα τα υπόλοιπα οδεύουν προς πώληση.

Computers Apple iMac

Νέος iMac 2021: Αθόρυβο σερφάρισμα στο web με μόλις 7db

Σκεφτείτε ότι ένα φύλλο που πέφτει και ακουμπάει στο έδαφος παράγει 10 decibel και ένα ψίθυρος παράγει 30 decibel.