Η έκτη συνεχής διοργάνωση του Interactive Marketing Conference, του μοναδικού συνεδρίου για το Μάρκετινγκ και την Επικοινωνία στα Διαδραστικά Μέσα που θα πραγματοποιηθεί αύριο 14 Δεκεμβρίου στο Συνεδριακό Κέντρο Δαΐς, ανακοινώνεται από το Interactive Bureau Hellas και την Boussias Communications.
Σκοπός του φετινού, 6ου στη σειρά Συνεδρίου είναι η ενεργοποίηση διαφημιζόμενων και διαφημιστών, για να ενσωματώσουν σε μεγαλύτερο βαθμό τα Διαδραστικά μέσα ως στρατηγικό κομμάτι μιας ευρύτερης επικοινωνιακής καμπάνιας.
Πως θα συνδυαστούν το Print, με το Mobile Advertising; Το online word of mouth με τα τηλεοπτικά spots; Το direct mail το podcast και το Outdoor; Και γιατί όχι τα corporate blogs με το radio; Η εδραίωση του internet στο media mix και η καθιέρωση του mobile marketing ως απαραίτητο συστατικό για μια επιτυχημένη «ολιστική» προσέγγιση του καταναλωτή, επιβεβαιώνουν την κυριαρχία των διαδραστικής «φιλοσοφίας» αλλά αναδεικνύουν παράλληλα και την ανάγκη για μία ενιαία πλατφόρμα επικοινωνίας.
Οι απαντήσεις θα δοθούν από διεθνείς ομιλητές και στελέχη της ελληνικής αγοράς, που θα αναπτύξουν δοκιμασμένες πρακτικές και λύσεις που κάνουν πραγματικότητα την «360ο επικοινωνία». Γνωστοί ομιλητές από το εξωτερικό καθώς και στελέχη ελληνικών επιχειρήσεων θα παρουσιάσουν τα διεθνή trends και πρακτικές, αποδεικνύοντας τον τρόπο χρήσης και τη δύναμη των Interactive media, δίνοντας παράλληλα και έναν inspirational χαρακτήρα στην εκδήλωση.
Τον κατάλογο των ομιλητών καθώς και το πλήρες πρόγραμμα μπορείτε να τα δείτε στη διεύθυνση https://www.imc07.gr/pages/gr/programme.asp
Δείτε επίσης:
> Ακουστικά VoIP για το Office Communicator
> Kudos στην Communication Effect
> 5η ΗΜΕΡΑ, το παιχνίδι που… δεν είναι παιχνίδι!r
ΣΥΖΗΤΗΣΗ