Η Adidas σταματάει τις τηλεοπτικές διαφημίσεις, επενδύει στο digital

Adidas sneakers 2017 ultra boost

Η Adidas διακόπτει τις τηλεοπτικές διαφημίσεις και έχει στόχο να τετραπλασιάσει την digital διαφημιστική δαπάνη έως το 2020 όπως δήλωσε στο τηλεοπτικό δίκτυο CNBC ο Kasper Rorsted, Chief Executive της εταιρείας.

O κ. Rorsted είπε ότι η Adidas θα εστιάσει στα ψηφιακά κανάλια στοχεύοντας νεαρούς καταναλωτές, σηματικό κομμάτι της αγοράς των αθλητικών ειδών, “οι νεαροί χρησιμοποιούν το κινητό τους, δεν θα δείτε άλλες τηλεοπτικές διαφημίσεις από εμάς”, δήλωσε σχετικά.

Συγκεκριμένα, μέσα στα επόμενα τρία χρόνια η Adidas θα επενδεύσει 4 εκ. ευρώ στην online διαφήμιση, από 1 εκ. ευρώ που ξοδεύει σήμερα.

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Gear iPad Pro

iPad Pro: Αποκτά στο μέλλον οριζόντια κάμερα

Ξεκίνησαν οι πρώτες φήμες για τα μελλοντικά iPad Pro, κυρίως για το θέμα της κάμερας στο πίσω μέρος.

Gear Microsoft Surface

Surface event: Όλα όσα ανακοίνωσε η Microsoft

Πλούσια ήταν η συγκομιδή από το Microsoft Surface event με αρκετές ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις.

Gear Amazon Kindle

Amazon: Παρουσίασε τα νέα της Kindle e-readers

H Amazon μας προτρέπει να το ρίξουμε στο διάβασμα το φθινόπωρο, με τα νέα Kindles που μόλις παρουσίασε.

Gear HP Windows 11

Η HP παρουσιάζει τα νέα της All in One PC

Εκτός από το μοντέλο των 34 ιντσών, η HP λανσάρει μία νέα γκάμα All in One PC με Windows 11.