Η Adidas σταματάει τις τηλεοπτικές διαφημίσεις, επενδύει στο digital

Adidas sneakers 2017 ultra boost

Η Adidas διακόπτει τις τηλεοπτικές διαφημίσεις και έχει στόχο να τετραπλασιάσει την digital διαφημιστική δαπάνη έως το 2020 όπως δήλωσε στο τηλεοπτικό δίκτυο CNBC ο Kasper Rorsted, Chief Executive της εταιρείας.

O κ. Rorsted είπε ότι η Adidas θα εστιάσει στα ψηφιακά κανάλια στοχεύοντας νεαρούς καταναλωτές, σηματικό κομμάτι της αγοράς των αθλητικών ειδών, “οι νεαροί χρησιμοποιούν το κινητό τους, δεν θα δείτε άλλες τηλεοπτικές διαφημίσεις από εμάς”, δήλωσε σχετικά.

Συγκεκριμένα, μέσα στα επόμενα τρία χρόνια η Adidas θα επενδεύσει 4 εκ. ευρώ στην online διαφήμιση, από 1 εκ. ευρώ που ξοδεύει σήμερα.

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Gear DARPA Drones

Αντίμετρα για σμήνη drones ετοιμάζει ο αμερικανικός στρατός

H ειδική μονάδα της DARPA, του ερευνητικού σκέλους του αμερικανικού στρατού, έχει βρει έναν… μη εκρηκτικό τρόπο απενεργοποίησης drones.

Gear Samsung

Samsung ISOCELL 50 Megapixel: Αγάπη μου, σμίκρυνα τον αισθητήρα

Η Samsung κατάφερε να μικρύνει αρκετά τις διαστάσεις του αισθητήρα ISOCELL JN1 των 50 Megapixel στα 0.64 micropixel.

Gear Apple Google

Apple και Google θέλουν να κάνουν τα κλειδιά μας ψηφιακά

Η εποχή που ξεκλειδώναμε πόρτες με φυσικά κλειδιά τείνει να περάσει στο παρελθόν, εάν πιστέψουμε όσα υπόσχονται οι Apple και Google.

Gear Science

Ζωντανά κτίρια με υλικά που γνωρίζουν την ύπαρξη τους

Σας φάνηκε παράξενος αυτός ο τίτλος; Και σε εμάς όταν τον γράφαμε… αλλά περιγράφει με σαφήνεια το μέλλον που έρχεται.