Η Adidas σταματάει τις τηλεοπτικές διαφημίσεις, επενδύει στο digital

Adidas sneakers 2017 ultra boost

Η Adidas διακόπτει τις τηλεοπτικές διαφημίσεις και έχει στόχο να τετραπλασιάσει την digital διαφημιστική δαπάνη έως το 2020 όπως δήλωσε στο τηλεοπτικό δίκτυο CNBC ο Kasper Rorsted, Chief Executive της εταιρείας.

O κ. Rorsted είπε ότι η Adidas θα εστιάσει στα ψηφιακά κανάλια στοχεύοντας νεαρούς καταναλωτές, σηματικό κομμάτι της αγοράς των αθλητικών ειδών, “οι νεαροί χρησιμοποιούν το κινητό τους, δεν θα δείτε άλλες τηλεοπτικές διαφημίσεις από εμάς”, δήλωσε σχετικά.

Συγκεκριμένα, μέσα στα επόμενα τρία χρόνια η Adidas θα επενδεύσει 4 εκ. ευρώ στην online διαφήμιση, από 1 εκ. ευρώ που ξοδεύει σήμερα.

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Gear Διαγωνισμοί τεχνολογίας

PlayStation 5 Digital TRELOS ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ

TRELOS διαγωνισμός από το Techblog με δώρο το PlayStation 5 Digital. Δείτε το βίντεο στο YouTube και δηλώστε συμμετοχή!

Gear iPhone 12 Pro Max Canon

Canon EOS R5 vs iPhone 12 Pro Max: Μεγάλη κόντρα

Η συζήτηση για το αν τα smartphones έχουν φτάσει ή αν έχουν πλησιάσει σε ποιότητα τις φωτογραφικές μηχανές δεν είναι νέα. Εδώ όμως η σύγκριση είναι διαφορετική!

Gear Apple iPad mini

Έρχονται έντονες και ενδιαφέρουσες φήμες για το iPad Μini Pro

Δεν έχουν γίνει μεγάλες αλλαγές στο σχεδιασμό του iPad mini μέχρι σήμερα, αλλά φέτος η κατάσταση αυτή μπορεί να αλλάξει.

Gear Drones

Airwards: Βραβεία για τις καλές πρακτικές χρήσεις των drones

Βραβεία για τις επιτυχημένες, καλές, δημιουργικές πρακτικές χρήσεων των drones με απώτερο σκοπό να επηρεάσει επίσης, με τη σειρά της, θετικά την αντίληψη του κοινού για τα drone.