Η Adidas σταματάει τις τηλεοπτικές διαφημίσεις, επενδύει στο digital

0

Adidas sneakers 2017 ultra boost

Η Adidas διακόπτει τις τηλεοπτικές διαφημίσεις και έχει στόχο να τετραπλασιάσει την digital διαφημιστική δαπάνη έως το 2020 όπως δήλωσε στο τηλεοπτικό δίκτυο CNBC ο Kasper Rorsted, Chief Executive της εταιρείας.

O κ. Rorsted είπε ότι η Adidas θα εστιάσει στα ψηφιακά κανάλια στοχεύοντας νεαρούς καταναλωτές, σηματικό κομμάτι της αγοράς των αθλητικών ειδών, “οι νεαροί χρησιμοποιούν το κινητό τους, δεν θα δείτε άλλες τηλεοπτικές διαφημίσεις από εμάς”, δήλωσε σχετικά.

Συγκεκριμένα, μέσα στα επόμενα τρία χρόνια η Adidas θα επενδεύσει 4 εκ. ευρώ στην online διαφήμιση, από 1 εκ. ευρώ που ξοδεύει σήμερα.

Πηγή

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα