Η αγορά των wearables αυξήθηκε κατά 27% το 2018, χάρη στη μεγάλη ζήτηση που είχαν οι συσκευές αυτές το τέταρτο τρίμηνο του έτους. Η Apple κράτησε την πρώτη θέση, έχοντας το 26,8% της αγοράς το 2018, ενώ οι πωλήσεις των Xiaomi και Huawei είδαν άνοδο σε σχέση με το 2017.
Η IDC είναι μια πάροχος υπηρεσιών πληροφοριών σχετικά με τις τεχνολογίες, η οποία στην ανάλυση της κατηγορίας των wearables, φέτος πρόσθεσε φορητές συσκευές που τις φοράμε στα αυτιά, αρκεί αυτές να μπορούν να καλέσουν έναν ψηφιακό βοηθό χωρίς την χρήση του τηλεφώνου. Με λίγα λόγια στην κατηγορία των wearables πρόσθεσε συσκευές όπως τα AirPods της Apple, και τα Pixel Buds της Google.
H Apple πούλησε 46,2 εκατομμύρια smart wearables το 2018, ενώ το 2017 οι πωλήσεις της ανέρχονταν μόλις στα 33,1 εκατομμύρια. Η Xiaomi σημείωσε ετήσια αύξηση σχεδόν 45%, και η Huawei είχε την εκπληκτική άνοδο του 147%, πουλώντας πάνω από 11,3 εκατομμύρια συσκευές το 2018, έναντι των 4,6 εκατομμύρια που πούλησε το 2017, εκτοξεύθηκε. Κάπως έτσι, η Samsung βρέθηκε στη τέταρτη θέση της κατάταξης των εταιρειών με τις μεγαλύτερες πωλήσεις wearables για το 2018.
Στο τελευταίο τρίμηνο του 2018 η Apple πούλησε 16,2 εκατομμύρια wearables, εκ των οποίων τα 10,4 εκατομμύρια ήταν Apple Watches, και τα υπόλοιπα AirPods, ή ακουστικά Beats.
Η Xiaomi κατάφερε να διατηρήσει τη δεύτερη θέση της. Και όσον αφορά τη δραματική αύξηση της Huawei, αυτή οφείλεται στα νέα προϊόντα της, όπως το Watch GT και τα FreeBuds 2 Pro. Επίσης, βοήθησε και το γεγονός ότι αρκετά smartphones της Huawei, και της Honor, πωλούνταν ως bundle με wearable.
Τέλος, αύξηση της τάξεως του 105% παρουσίασαν οι πωλήσεις των wearables της Samsung, κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2018. Ωστόσο, αυτή η αύξηση αντικατοπτρίζει 4 εκατομμύρια wearables σε διάστημα ενός τριμήνου, ένα ικανοποιητικό νούμερο, ειδικά αν αναλογιστούμε ότι το τέταρτο τρίμηνο του 2017 η Samsung είχε πουλήσει μόλις 2 εκατομμύρια wearables.
ΣΥΖΗΤΗΣΗ