Συνολικά 41,7 εκατομμύρια smartbands και smartwatches στάλθηκαν σε όλο τον κόσμο το 1ο τρίμηνο του 2022 με βάση τα δεδομένα της Canalys. Από αυτά, τα 32 εκατ. ήταν smartwatches, με την αγορά τους να παρουσιάζει αύξηση 15% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Από την άλλη, τα smartbands σημείωσαν πτώση 37% στις αποστολές για το τρίμηνο που σηματοδοτεί την έκτη συνεχόμενη πτώση από το 4ο τρίμηνο του 2020.
Η Apple απέστειλε τα περισσότερα smartwatches το 1ο τρίμηνο του 2022 με συνολικά 9,2 εκατ. μονάδες. Μάλιστα, κέρδισε το 22,1% του παγκόσμιου μεριδίου αγοράς χάρη στην έντονη ζήτηση για τα Apple Watch Series 7. Η Huawei σημείωσε 4,6 εκατ. αποστολές και μερίδιο αγοράς 11%, ενώ η Xiaomi διαχειρίστηκε 4,2 εκατ. αποστολές και μερίδιο αγοράς 10,1%. Η Samsung εξασφάλισε την τέταρτη θέση με 3,4 εκατ. αποστολές και μερίδιο αγοράς 8,1%, ενώ η Fitbit σημείωσε 2,9 εκατ. αποστολές και μερίδιο αγοράς 7%.
Τα αυξανόμενα επίπεδα πληθωρισμού αναμένεται να μειώσουν τις καταναλωτικές δαπάνες, αν και η ζήτηση για smartwatches πιθανώς να έχει δυνατότητες ανάπτυξης λόγω των λειτουργιών σχετικά με την υγεία και την παρακολούθηση της δραστηριότητας για τους καταναλωτές.
Οι αναλυτές της Canalys προβλέπουν περαιτέρω πτώση της ζήτησης για smartbands, με την Xiaomi και τη Fitbit να επηρεάζονται σοβαρά.
ΣΥΖΗΤΗΣΗ