Cannondale CERV concept bike, Προσαρμόζεται στις συνθήκες κίνησης

Gear

Να ξεφύγουμε λίγο από την smartphone mania; Άλλωστε, από το μεσημεράκι και μετά δεν θα ασχολούμαστε με τίποτα άλλο παρά τη σημερινή παρουσίαση του iPhone 5. Πάμε για ορθοπεταλιές λοιπόν, ανεξαρτήτως εδάφους και συνθηκών κίνησης με το concept της Cannondale.

Πρόκειται για ένα σχέδιο ενός ποδηλάτου που θα μπορεί να προσαρμόζει το πλαίσιό του ανάλογα με το είδος του εδάφους στο οποίο κινείται, προσφέροντας έτσι μεγαλύτερη άνεση στον αναβάτη του. Τα αρχικά CERV στο όνομά του σημαίνουν Continuously Ergonomic Race Vehicle, που σημαίνει ότι η σέλα μετακινείται πάνω ή κάτω για 100 χιλιοστά και το τιμόνι απομακρύνεται ή έρχεται πιο κοντά κατά 85 χιλιοστά.

Η θέση του αναβάτη αλλάζει εάν ανεβαίνει μια ανηφόρα ή κατεβαίνει έναν κατηφορικό δρόμο, για μικρότερη αεροδυναμική αντίσταση και καλύτερη προσαρμογή στις συνθήκες κίνησης σε πραγματικό χρόνο. Αυτό σημαίνει καλύτερες επιδόσεις. Δείτε το concept στις φωτογραφίες.

, Cannondale CERV concept bike, Προσαρμόζεται στις συνθήκες κίνησης

, Cannondale CERV concept bike, Προσαρμόζεται στις συνθήκες κίνησης

, Cannondale CERV concept bike, Προσαρμόζεται στις συνθήκες κίνησης

, Cannondale CERV concept bike, Προσαρμόζεται στις συνθήκες κίνησης

, Cannondale CERV concept bike, Προσαρμόζεται στις συνθήκες κίνησης

Πηγή

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

8 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
Pi

Πανέμορφο!!!!

nick

cool δε λέω, αλλά το ποδήλατο υποτίθεται είναι ένα απλουστευμένο μέσο κίνησης.
Αντε να ξεκολλήσει κανένα καλώδιο σε κάποιο μοτέρ και να αναγκάζεσαι να το καβαλίσεις σα να ήσουν ο τιραμόλα.

spyros

Πως καταφερες σε post ποδηλατου να χωσεις το iphone δεν το καταλαβαινω

Το ποδηλατο γαματο σαν κονσεπτ, αλλα δεν νομιζω αυτες οι παραλλαγες να κανουν μεγαλη αλλαγη στην χρηση

Merkouris

Παρά πολυ καλό δεν λέω….αλλα απο ότι φαίνεται θα έχει και μια παρά πολυ τσουχτερή τιμή..!!!!

Σωτήρης

μπορείς να μου πείς πώς θα στρίβει αυτό το ποδήλατο, αφού η μπροστά η ρόδα δεν έχει επικοινωνία με το τιμόνι;

ορεστης

ελα ντε! αυτο σκεφτηκα κι εγω! μαλλον θα ναι ηλεκτρικο τιμονι…. τι να πω!

Σωτήρης

Επίσης το ψαλίδι είναι λίγο χαμηλά και πίσω, λίγο αδύνατο να στρίψει η ρόδα, μόνο αριστερά, επειδή δεν έχει απο δεξιά ψαλίδι… 😛

Βαγγέλης

Στην τελευταία φώτο φαίνεται ο αξονας που συνδέει το τιμόνι με την ρόδα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ