Εύκολη λεία για τους οδηγούς τα αυτόνομα οχήματα

Σύμφωνα με έρευνα, αρκετοί είναι οι οδηγοί περιμένουν να βγουν στο δρόμο τα αυτόνομα οχήματα θεωρώντας ότι θα μπορούν να τα «κοροϊδεύουν» και να τα προσπερνάνε πιο εύκολα εκμεταλλευόμενοι τις προκαθορισμένες λειτουργίες ασφάλειας τους.

Όσοι δηλώνουν επιθετικοί οδηγοί, σχολιάζουν ότι σκοπεύουν να εκμεταλλευτούν τα αυτόνομα οχήματα. Οδηγός από την Αγγλία αναφέρει ότι θα προσπερνάει τα αυτόνομα οχήματα συνεχώς γιατι αυτά θα είναι προσκολημένα στους κανόνες.

Οι άγραφοι νόμοι στους δρόμους, όπως για παράδειγμα το αν θα αφήσεις ή όχι ένα όχημα που έχει κολλήσει πίσω από ένα σταματημένο λεωφορείο είναι δύσκολο να αναπαραχθούν από τα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης.

Αρκετοί είναι και αυτοί που θα παραχωρούσαν τη θέση τους σε ένα αυτόνομο όχημα, πολλοί όμως πιστεύουν ότι τα αυτόνομα οχήματα θα κυκλοφορούν στο δρόμο σαν να τα οδηγούσαν πρωτάρηδες.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από το London School of Economics και την Goodyear και έλαβαν μέρος 12.000 οδηγοί από 11 χώρες.

self-driving car

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
6 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
ΑντώνηςΤ

Χαχαχα, είμαστε αθεράπευτοι…. μόνο με 100% αυτόνομα οχήματα υπάρχει σωτηρία και αν θέλετε χακέψτε τα.

Techskepticon

Δυστυχώς καμία εταιρεία ή κράτος δεν το αντιλαμβάνεται αυτό και θα θρηνήσουμε θύματα. Λεηλασίες, καμικάζι μπαταριοβόμβες και λίγο μετά θα ζητάμε μέσα αυτοάμυνας και προστασίας για τα αυτό κινούμενα. Το γλυκό θα δέσει με πλανητάρχη τραμποχίλαρυ και οι λάτρεις της τεχνολογίας θα ζητούν hightech purge days

Αλέξανδρος

Εντάξει δε νομίζω τα αυτόνομα οχήματα να μην έχουν “αλλαγή” από auto σε χειροκίνητο. Γιατί πέρα από το παράδειγμα με το λεωφορείο που λέει το άρθρο υπάρχουν άλλα τόσα που αν τηρούν τα πρότυπα ασφαλείας την βάψαμε, π.χ. :
Είσαι Τσιμισκή και θέλεις να στρίψεις Αγ. Σοφίας το μεσημεράκι που έχει αυξημένη κίνηση, ο κόσμος και οι ταρίφες είναι στον κόσμο τους, αν δε χωθείς και δεν πεις: Άντε ‘Μαντάμ’ με τα ψώνια μια ώρα και τα σκυλιά της Δαλματίας από πίσω έχουμε και δουλειές……… Θα περιμένεις και θα ακούσεις από πίσω από τους άλλους οδηγούς κάτι “γλυκόλογα άλλο πράγμα”.
Το ίδιο πιστεύω σε ΄΄ορισμένη κίνηση΄΄ ( και μη σου κάτσουν μπροστά και δύο τρεις νταλίκες κολλημένες, καλύτερα με τα πόδια….. ), πίσω από κάποιο αμάξι σχολής οδηγών, στο χωριό με τα τρακτέρ, σε μποτιλιάρισμα, με σουρωμένους που με δυσκολία “πηγαίνουν στην ευθεία”, κ.α.

Πέρα από την πλάκα ( που τα παραπάνω τουλάχιστον μέχρι να εξελιχθούν τα αυτόνομα δεν είναι καθόλου αστεία ) τα αυτόνομα θα εξυπηρετούν πολύ σε αυτούς που κάνουν μεγάλες διαδρομές καθημερινά και φυσικά σε ταξίδια. Μέσα στην πόλη καλύτερα ο οδηγός ( τουλάχιστον για Ελλάδα ).

Βασιλειος

Το αυτοκίνητο ούτως η άλλως είναι για εκτός πολεως χρήση αν δεν θες να ταλαιπώρησε..

Ioannis

καλα αν κυκλοφορον αυτονομα κ μη αυτονομα ταυτοχρονα θα γινει μπαχαλο στους δρομους

Λακης

χαχα ο Ένας με tesla Και να τον προσπερνάει κορνάροντας με το ντατσουν Ο αλλος!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Gear iPhone 12 Pro Max Canon

Canon EOS R5 vs iPhone 12 Pro Max: Μεγάλη κόντρα

Η συζήτηση για το αν τα smartphones έχουν φτάσει ή αν έχουν πλησιάσει σε ποιότητα τις φωτογραφικές μηχανές δεν είναι νέα. Εδώ όμως η σύγκριση είναι διαφορετική!

Gear Apple iPad mini

Έρχονται έντονες και ενδιαφέρουσες φήμες για το iPad Μini Pro

Δεν έχουν γίνει μεγάλες αλλαγές στο σχεδιασμό του iPad mini μέχρι σήμερα, αλλά φέτος η κατάσταση αυτή μπορεί να αλλάξει.

Gear Drones

Airwards: Βραβεία για τις καλές πρακτικές χρήσεις των drones

Βραβεία για τις επιτυχημένες, καλές, δημιουργικές πρακτικές χρήσεων των drones με απώτερο σκοπό να επηρεάσει επίσης, με τη σειρά της, θετικά την αντίληψη του κοινού για τα drone.

Gear NASA Science

Το Perseverance Rover της NASA χρησιμοποιεί τον ίδιο επεξεργαστή με iMac του 1998

Πρόκειται για τον επεξεργαστή PowerPC 750, ο οποίος χρησιμοποιήθηκε στο iMac G3 του 1998.