Evacuated Tube Transport Technologies, Νέα Υόρκη – Πεκίνο σε δύο ώρες χωρίς πτήση!

Η ET3 (όχι το κανάλι, lol!) φιλοδοξεί να εκμηδενίσει τις αποστάσεις στον κόσμο, χωρίς να είναι απαραίτητο να μπει κανείς σε ένα αεροπλάνο. Η λύση βρίσκεται σε ένα γιγάντιο δίκτυο σωλήνων, μέσα στους οποίους θα μπορούν να ταξιδεύουν ειδικά τρένα maglev τα οποία επιταχύνονται με τη χρήση γραμμικών ηλεκτρικών μοτέρ μέχρι να φτάσει η κάθε κάψουλα στην επιθυμητή ταχύτητα ταξιδιού.

Ουσιαστικά οι κάψουλες δεν έχουν κινούμενα μέρη και τριβή, καθώς κινούνται σαν να πλέουν μέσα στο δίκτυο σωλήνων που θα έχουν διάμετρο 1.5 μέτρου. Οι κάψουλες θα μπαίνουν στο δίκτυο μέσα από ειδικά σημεία εισόδου σε σχετικά διαμορφωμένους σταθμούς. Η εκτιμώμενη ταχύτητα της κάψουλας θα φτάνει τα… (κρατηθείτε!) 5.400 km/h. Φανταστείτε ότι μιλάμε για μία κάψουλα που θα ζυγίζει περίπου 550 kg και θα απαιτεί περί τα 2.200 kWh ηλεκτρικής ενέργειας για να κάνει ένα ταξίδι.

Σε 2.5 λεπτά θα φτάνει στην τελική της ταχύτητα, ενώ η ET3.com, Inc. θεωρεί ότι τα 600 km/h είναι μια πιο λογική ταχύτητα για ταξίδια σε κοντινότερες αποστάσεις. Οι σωλήνες αυτοί θα δημιουργούν ένα δίκτυο παρόμοιο με εκείνο των αυτοκινητοδρόμων. Μέχρι στιγμής έχει κατατεθεί η πατέντα, αλλά εμείς ήδη έχουμε ξεκινήσει να σκεφτόμαστε τα μελλοντικά ταξίδια σαν σκηνές από ταινία επιστημονικής φαντασίας. Ονειρευτείτε!

, Evacuated Tube Transport Technologies, Νέα Υόρκη – Πεκίνο σε δύο ώρες χωρίς πτήση!

, Evacuated Tube Transport Technologies, Νέα Υόρκη – Πεκίνο σε δύο ώρες χωρίς πτήση!

, Evacuated Tube Transport Technologies, Νέα Υόρκη – Πεκίνο σε δύο ώρες χωρίς πτήση!

, Evacuated Tube Transport Technologies, Νέα Υόρκη – Πεκίνο σε δύο ώρες χωρίς πτήση!

Πηγή

O Νίκος Καϊμακάμης είναι δημοσιογράφος και συγγραφέας. Συνεργάζεται με διάφορα online μέσα κυρίως στο τεχνολογικό ρεπορτάζ, ενώ εργάζεται και ως data manager στο πρόγραμμα παροχής στέγασης προσφύγων ESTIA. Τις συγγραφικές του δημιουργίες μπορείτε να τις διαβάσετε στο www.nikosk.gr.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

14 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
Nickolas

Μιλάμε για ταχύτητα όχι αστεία! Στο μεταξύ επι δυο ώρες θα κάθεσε ακίνητος μέσα σε μια μικρή κάψουλα?! Οτι πρέπει για τους κλεισοφοβικούς :p

Teo

και ταξίδι αστραπή και Lifting…2 σε 1 ..kaλοοο..!

GrandeJim

το 5400 χλμ δεν ισχύει σε καμία περίπτωση…

Δημήτρης

ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ.ΚΛΑΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ.

redgiwrgos

Ταξιδι μεσα σε σωληνες…..σα να μου θυμιζει κατι.
Mario Bros. FTW

thanos

oυτε οι ιδιοι που το σχεδιασανε δεν θα προλαβουν να πανε βολτα… 😛

Greg

Μπορεί να γίνει σίγουρα (στο μέλλον). Για τους δύσπιστους το 5.400 δεν είπαν ότι θα ξεκινάει με τόσα! Επίσης αν η επιτάχυνση δεν είναι απότομη ούτε lifting, ούτε τίποτα! Τριβές (εσωτερικές) και αδράνεια θα μας κρατούν μέσα στο βαγόνι-κάψουλα σε ήρεμη κατάσταση. Σήμερα αεροπλάνα σε υπερατλαντικά πιάνουν άνετα 1000 km/h , αλλά το ταξίδι το νιώθεις το ίδιο με ένα καρβουνιάρη ως προς το πόσο σε επηρεάζει η ταχύτητα. Επίσης 2 ώρες είπαν, όχι 2 λεπτά… και ταινία βλέπεις σε 2 ώρες… Για μένα τα πανάκριβα και ρυπογόνα αεροπλάνα έπρεπε να προσπαθούμε να τα αντικαταστήσουμε γρήγορα και ας είναι το πιο ασφαλές μέσο μεταφοράς. Ελπίζω μια φορά να κάνουμε το άλμα στη νέα τεχνολογία και να μην πάμε βήμα βήμα χελώνας (ώστε να βοηθήσουμε τον καπιταλισμό). Άντε γιατί βαρέθηκα τον καρβουνιάρη… 🙂

Αλέξανδρος

Αναμενόμενο! Το έχουμε δει εδώ και χρόνια στο Futurama!

Πολύ μπροστά ο Matt Groening 🙂

Βασίλης

Τα 5400χλμ/ώρα είναι πολύ εύκολο να επιτευεχθούν καθώς οι “σωλήνες” θα έχουν κενό αέρος, τριβές δεν υπάρχουν οπότε καμία αντίσταση και θεωρητικά τα μαγνητικά σε κενό αέρος δεν έχουν κάποιον περιορισμό ταχύτητας.

Μακάρι να προλάβουμε απλά να δούμε ένα δείγμα αυτού… Και μακάρι να βάλουν κάνα παράθυρο 😛

Alekos

Δεν νομίζω να γίνει ποτέ σε πολύ μεγάλες αποστάσεις…. Ποιός θα επενδύσει δηλαδή τα λεφτά που χρειάζονται για να φτιαχτεί το δίκτυο “σωλήνων” από την Ν. Υόρκη στο Πεκίνο??? και στον ωκεανό πού θα στηρίζονται??? ενώ ένα αεροπλάνο έχει πολύ μικρότερο κόστος επένδυσης. Η λύση πιστεύω είναι να γίνουν πιο οικολογικοί οι κινητήρες αεροπλάνων και τα αεροσκάδη να βελτιώσουν τον αεροδυναμικό τους συντελεστή

Kris

κι αμα θες να κατουρησεις ρε, τι κανεις; σου βαζουν καθετηρα ή πάνες;

demis

Εκπληκτικό!! Αντενδείκνυται για κλειστοφοβικούς!!!!!!!!

Kamui

Και μετά απομένει το CERN να στήσει τον επιταχυντή σωματιδίων και να δίνει λίγο ώθηση στη κάψουλα. Για να δούμε και πως πάνε τα οικόπεδα μας στο φεγγαρι ρε παιδάκι μου,

Delas

Μιλαμε για το “the polar express”…οι ναοι εκει μπήκανε…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Gear

DYU T1: Ανακάλυψε την ελευθερία στην πόλη με αυτό το ηλεκτρικό ποδήλατο

Η ασφαλής αστική μετακίνηση αποκτά νέα διάσταση με το ηλεκτρικό ποδήλατο DYU T1, μια νέα προσθήκη στον κόσμο των ηλεκτρικών ποδηλάτων που ξεχωρίζει για τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του.

Gear Apple Apple Pencil VR headset

Το επόμενο Apple Pencil μπορεί να λειτουργεί με το Vision Pro headset

Το Apple Pencil είναι προς το παρόν συμβατό μόνο με iPad αλλά μια μελλοντική έκδοσή του μπορεί να λειτουργεί με το Vision Pro headset.

Gear featured Samsung Samsung Galaxy

Samsung Galaxy Tab S6 Lite (2024): Κυκλοφόρησε αθόρυβα με νέο chipset

Το Samsung Galaxy Tab S6 Lite είναι τόσο καλό που η Samsung το επανακυκλοφορεί για τρίτη φορά, με νέο chipset.

Gear Apple Apple Watch featured

Apple Watch: Eγκαταλείπoνται τα σχέδια για την ανάπτυξη οθονών MicroLED

Η Apple τερμάτισε ένα project για την εσωτερική ανάπτυξη οθονών microLED εσωτερικά, σύμφωνα με τον Mark Gurman του Bloomberg.