Facebook και Ray-Ban συνεργάζονται για γυαλιά smart AR

Facebook Ray-Ban AR, Facebook και Ray-Ban συνεργάζονται για γυαλιά smart AR

Τα δικό της augemented reality (AR) γυαλιά σχεδιάζει να κυκλοφορήσει το Facebook, τα οποία δεν θα συνδέονται με το smartphone αλλά θα αποτελούν ένα αυτόνομο προϊόν το οποίο θα μπορούσε να αντικαταστήσει πλήρως την διασημότερη συσκευή στον κόσμο.

Το γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας λέγεται ότι έχουν κωδική ονομασία “Orion” και θα έχουν την δυνατότητα να λάβουν τηλεφωνικές κλήσεις και να προβάλουν σημαντικές πληροφορίες σε ένα display. Τα AR Glasses του Facebook λέγεται επίσης ότι θα ενσωματώνουν και μία κάμερα μέσω της οποίας οι χρήστες θα μπορούν να κάνουν live stream την καθημερινότητα τους.

Τώρα σύμφωνα με πληροφορίες ο μεγάλος κολοσσός με την διασημότερη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης φαίνεται πως ξεκίνησε να συνεργάζεται με μία κορυφαία εταιρεία στον χώρο των οπτικών, την Ray-Ban. Στόχος αυτής της συνεργασίας είναι η κυκλοφορία των Orion γυαλιών μεταξύ των ετών 2023 και 2025.

Σύμφωνα με πληροφορίες κύριο μέλημα της Ray-Ban θα είναι η κυκλοφορία ενός άλλους προϊόντος με κωδική ονομασία “Stella”.

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet Facebook featured Instagram

Facebook και Instagram γίνονται συνδρομητικά αν δεν θέλεις διαφημίσεις

Την επιλογή για Facebook και Instagram, χωρίς διαφημίσεις, θα προσφέρει η Meta Platforms, έναντι συνδρομής 9.99 ευρώ ή 12.99 ευρώ το μήνα.

Internet Facebook featured Instagram

Facebook και Instagram ίσως φέρουν συνδρομή χωρίς διαφημίσεις στην Ευρώπη

Η Meta ενδέχεται να προσφέρει μια επιλογή συνδρομής επί πληρωμή στο Instagram και το Facebook στην Ευρώπη, σύμφωνα με τους New York Times.

Business Facebook Meta

Meta: Καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα από το αναμενόμενο

Η Meta ανέφερε κέρδη και έσοδα για το δεύτερο τρίμηνο που ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις και εξέδωσε μια καλύτερη από την αναμενόμενη πρόβλεψη.

Business Facebook Meta

Facebook: Πρόστιμο ρεκόρ 1,3 δισ. δολαρίων για τις μεταφορές δεδομένων χρηστών της ΕΕ στις ΗΠΑ

To Facebook επλήγη με πρόστιμο ρεκόρ 1,3 δισ. δολαρίων από τις ρυθμιστικές αρχές της ΕE για κακή διαχείριση πληροφοριών χρηστών.