Facebook και Ray-Ban συνεργάζονται για γυαλιά smart AR

Facebook Ray-Ban AR, Facebook και Ray-Ban συνεργάζονται για γυαλιά smart AR

Τα δικό της augemented reality (AR) γυαλιά σχεδιάζει να κυκλοφορήσει το Facebook, τα οποία δεν θα συνδέονται με το smartphone αλλά θα αποτελούν ένα αυτόνομο προϊόν το οποίο θα μπορούσε να αντικαταστήσει πλήρως την διασημότερη συσκευή στον κόσμο.

Το γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας λέγεται ότι έχουν κωδική ονομασία “Orion” και θα έχουν την δυνατότητα να λάβουν τηλεφωνικές κλήσεις και να προβάλουν σημαντικές πληροφορίες σε ένα display. Τα AR Glasses του Facebook λέγεται επίσης ότι θα ενσωματώνουν και μία κάμερα μέσω της οποίας οι χρήστες θα μπορούν να κάνουν live stream την καθημερινότητα τους.

Τώρα σύμφωνα με πληροφορίες ο μεγάλος κολοσσός με την διασημότερη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης φαίνεται πως ξεκίνησε να συνεργάζεται με μία κορυφαία εταιρεία στον χώρο των οπτικών, την Ray-Ban. Στόχος αυτής της συνεργασίας είναι η κυκλοφορία των Orion γυαλιών μεταξύ των ετών 2023 και 2025.

Σύμφωνα με πληροφορίες κύριο μέλημα της Ray-Ban θα είναι η κυκλοφορία ενός άλλους προϊόντος με κωδική ονομασία “Stella”.

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet Facebook Meta

Facebook: Φέρνει πίσω το “Poke” – Κερδίζει έδαφος στους νέους

Το Facebook αποφάσισε να επαναφέρει ένα από τα πιο παλιά χαρακτηριστικά του, το Poke, ελπίζοντας να κερδίσει τις νεότερες γενιές.

Internet AI Facebook Meta

Facebook: Χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να προτείνει Reels

Η τεχνητή νοημοσύνη κατακτά ολοένα και περισσότερους τομείς και πολλοί τεχνολογικοί κολοσσοί επενδύουν δισεκατομμύρια στην ανάπτυξή της.

Internet Facebook Instagram Meta

H Meta θα επισημαίνει περιεχόμενο που είναι προϊόν τεχνητής νοημοσύνης

Νέα μέτρα σε Facebook, Instagram και Threads θα εφαρμόσει η Meta, σε μια προσπάθεια να ενισχύσει τη διαφάνεια.

Internet Facebook Mark Zuckerberg

Το Facebook γίνεται 20 χρονών και λέει “σ’ αγαπώ μπαμπά” στον Zuckerberg

Τον Φεβρουάριο του 2024 το Facebook έκλεισε τα 20 χρόνια του, αριθμό που αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο για τον κόσμο των social media.