Σύμφωνα με τα στοιχεία της IDC, το Apple Watch κατάφερε να έχει τις περισσότερες αποστολές στα wearables και το τρίτο τρίμηνο του 2016. Παρόλο που η αγορά στο κομμάτι αυτό σημείωσε 48.4% πτώση, το Apple Watch απέστειλε 1.1 εκατομμύρια κομμάτια από τα 2.7 του συνόλου.
Η Apple με τον αριθμό αυτό ελέγχει πλέον το 41.3% της αγοράς των wearable, το οποίο είναι αρκετά χαμηλότερο από το 70% που κατείχε το τρίτο τρίμηνο του 2015. Το ποσοστό αυτό μπορεί να δικαιολογηθεί λόγο ότι, το Apple Watch Series 2 κυκλοφόρησε κοντά στο τέλος του τρίτου τριμήνου. Με το νέο μοντέλο να φέρνει καλύτερη αδιαβροχοποίηση, 50% πιο γρήγορο επεξεργαστή και πιο λαμπερή οθόνη (που φτάνει τα 1000 nits), οι πωλήσεις στο επόμενο τρίμηνο αναμένονται αυξημένες. Όσο αφορά την επίδοση χρόνο με χρόνο η Apple είχε πτώση της τάξεως του 71.6%.
Την δεύτερη θέση με 600.000 αποστολές πήρε η Garmin, με την Samsung να έρχεται Τρίτη και 400.000 αποστολές. Η Garmin είδε μια τεράστια αύξηση του 324% σε σχέση με πέρσι, αλλά αυτό δικαιολογείται επειδή ξεκίνησε από σχεδόν μηδενική βάση. Η Lenovo με την Pebble πήραν την τέταρτη και πέμπτη θέση αντίστοιχα, με τις αποστολές να είναι περίπου 100.000 και για τις δύο εταιρείες. Η Lenovo πέρασε την Pebble με μόλις 0.2%, έχοντας το 3.4% της αγοράς.
Όσον αφορά τις προ-παραγγελίες του Apple Watch Series 2, η πλειοψηφία αυτών που την έκαναν είχαν ήδη το Apple Watch. To 39% των παραγγελιών αφορά νέους ανθρώπους, με το 67% των παραγγελιών να είναι για το μεγαλύτερο Apple Watch των 42 mm. Τέλος, οι γυναίκες έχουν ποσοστό στις παραγγελίες που φτάνει το 26%.
όπως και να ‘χει πραγματικά για μένα είναι ένα άχρηστο καταναλωτικό προϊόν!!! Μόνη εξαίρεση αν είσαι πχ ντελιβεράς και θες να βλέπεις τις ειδοποιήσεις σου χωρίς να βγάζεις το κινητό σου στο μηχανάκι, κ.α. παρόμοια επαγγέλματα….
350€ οι πιο πολλοί δεν θα έδιναν ούτε για κινητό , όχι για αξεσουάρ στην ελλάδα, ίσως σε αλλη χωρα .. πιο