Κυριακή
15/03/2015

LithiumCard PRO: “Υπερφορτιστής” σε μέγεθος πιστωτικής κάρτας

Αφού όπως εξήγησε και ο Jony Ive η Apple, αλλά προφανώς και άλλες εταιρείες, δεν προτίθενται να θυσιάσουν το design για χάρη της μεγαλύτερης μπαταρίας, θα πρέπει να βρεθούν άλλες λύσεις. Μια από αυτές είναι οι εξωτερικές μπαταρίες.

Πέρσι είδαμε το LithiumCard σε μέγεθος πιστωτικής κάρτας που φορτίζει Android και iOS συσκευές. Η εταιρεία αποφάσισε να κυκλοφορήσει έναν χρόνο αργότερα τον διάδοχο του “υπερφορτιστή” (όπως τον χαρακτηρίζει). Το LithiumCard PRO, όπως ονομάζεται μπήκε ταυτόχρονα σε Indiegogo και Kickstarter όπου ζητά 10.000 δολάρια και έχει καταφέρει ήδη να μαζέψει 19.629 δολάρια και 17.178 δολάρια αντίστοιχα, ενώ απομένουν ακόμη 34 μέρες για να λήξει η καμπάνια.

Το LithiumCard PRO αναμένεται να φορτίζει το κινητό ακόμη πιο γρήγορα, έχει το μέγεθος του προκατόχου του, αλλά έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα (3000 mAh).

Θα είναι διαθέσιμο τον Μάιο και το πιο φθηνό LithiumCard Pro κοστίζει 39 δολάρια.

Μπορείτε να δείτε την καμπάνια σε Indiegogo και Kickstarter.

lithiumcard pro

lithiumcard pro

Πηγή

Μάθε για: ,

Συντάκτης: .

5 Σχόλια

  1. Ο/Η Karxarias λέει:

    Όχι και μέγεθος πιστωτικής κάρτας. 14mm πάχος δεν έχουν οι πιστωτικές. (δεν αντιλέγω ότι είναι μικρή αλλά όχι και όλες οι διαστάσεις ίδιες)

  2. Ο/Η ioankav λέει:

    Τελικά η φόρτιση με περισσότερα Amperes (με αυτό τον τρόπο λειτουργεί η συσκευή, δίνει σχεδόν 2 Amp) από το ονομαστικό ρεύμα που δίνει ο εργοστασιακός φορτιστής επηρεάζει τη ζωή της μπαταρίας; Έχω διαβάσει κατά καιρούς άρθρα και αναφορές πως κάτι τέτοιο αυξάνει τη θερμοκρασία στην μπαταρία κατά τη φόρτιση περισσότερο με αποτέλεσμα σε βάθος χρόνου να μειώνεται πιο γρήγορα η απόδοσή της.

  3. Ο/Η giannisanag λέει:

    Εξαρταται τη συσκευη και την μπαταρια, το Note 3 εχει φορτιστη 2Α όπως και το TAB 3 μου. και οσο μεγαλώνουν τα Αh των μπαταριων σε νουμερα πανω απο 2300 τοσο περισσοτεροι φορτιστες θα ειναι στα 2Α

  4. Ο/Η lneam λέει:

    1. φορτιστες
    Ο αριθμος των Amper πχ 2Α εχει να κανει με την μεγαλυτερη ποσοτητα ηλεκτρικου ρευματος που μπορει το τροφοδοτικο (φορτιστης) να δωσει. Η συσκευη ειναι που “ζηταει” . Οσο ποιο πολλα Α το τροφοδοτικο τοσο καλυτερα. Δεν ζεσταινεται, δεν εχει πτωση τασης, ….

    2. μπαταρια
    Ο κατασκευαστης προτεινει τον μεγιστο ρευμα φορτισης να ειναι 1C. 1C ειναι το 100% των mA της μπαταριας πχ 2300mA. αρα ρευμα φορτισης 2300mA. Εαν πχ το τροφοδοτικο του Note3 ειναι 2Α, δεν επαρκει. Στην πραξη το κυκλωμα φορτισης καθε συσκευης, αναλαμβανει να φορτιση την μπαταρια οπως ο κατασκευαστης το εχει προγραμματιση. 500Α τροφοδοτικο να βαλουμε το κυκλωμα φορτισης θα τραβηξει πχ 1Α. Το καλυτερο για την μακροζωια μιας μπαταριας λιθιου ειναι, ρευμα φορτισης 0.3C εως 0.7C. Ποτε την φορτιζουμε ? Πριν φτασει το 40%, οχι πριν πεσει κατω απο το 80%.

  5. Ο/Η Makis λέει:

    @ Ineam… +1

Η γνώμη σας

Παρακαλούμε σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι greeklish.

Πατώντας "Αποστολή" αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.