Love Sync: Για όσους δεν αντιλαμβάνονται την ερωτική επιθυμία του συντρόφου τους

Οι νέοι έχουν σκοτώσει πολλά πράγματα, τη συνδρομητική τηλεόραση, τις πιστωτικές κάρτες, το γκολφ, τα Goody’s, και όπως όλα δείχνουν και τις κλασσικές σεξουαλικές σχέσεις. Πλέον δεν χρειάζεται να ζητάμε από τον σύντροφο μας να συνευρεθούμε σεξουαλικά, το μόνο που πρέπει να κάνουμε είναι να πατάμε ένα κουμπί.

Πριν περίπου ένα 24ωρο ξεκίνησε μία καμπάνια στο Kickstarter, η οποία αφορά τα κουμπιά σεξουαλικής διάθεσης LoveSync. Πρόκειται για ένα σετ δύο κουμπιών, ένα για εμάς, και ένα για τον παρτενέρ μας. Όταν εμείς πατάμε το κουμπί ενημερώνουμε τον σύντροφο μας ότι θέλουμε να κάνουμε σεξ. Αν τελικά πατήσουμε και οι δύο το κουμπί, τότε οι συσκευές μας ειδοποιούν με μία λάμψη, η οποία περιστρέφεται στο στεφάνι των κουμπιών. Και όπως είναι λογικό, από τη στιγμή που τα κουμπιά λένε ότι μπορούμε να συνευρεθούμε σεξουαλικά με το ταίρι μας, θα πρέπει να πούμε οπωσδήποτε ναι.

Τα υποτιθέμενα πλεονεκτήματα του LoveSync, σύμφωνα με τους δημιουργούς του, είναι ότι δημιουργεί ένα σεξουαλικό περιβάλλον στο οποίο δεν υπάρχουν απορρίψεις, ενοχές, ή χαμένες ευκαιρίες. Εφόσον μπορούμε να πάρουμε μια ξεκάθαρη απάντηση από τον σύντροφο μας, δεν θα χρειαστεί να αισθανθούμε ποτέ άσχημα επειδή μεταφράσαμε λάθος τα “σήματα” που μας στέλνει.

Βέβαια, η όλη ιδέα πίσω από το LoveSync είναι λανθασμένη. Από τη στιγμή που δεν έχουμε διάθεση, καλό είναι να ενημερώνουμε τον σύντροφο μας οι ίδιοι, κι όχι να βασιζόμαστε σε ένα κουμπί. Όλο αυτό μπορεί να οδηγήσει σε ένα κακόγουστο παιχνίδι, όπου ο ένας στέλνει ένα ειλικρινές σήμα, και ο άλλος ανταποδίδει για πλάκα, επειδή του αρέσει το φως που κάνει βόλτα πάνω στο κουμπί. Εκτός αυτού το να πατάμε ένα μεγάλο ασημένιο κουμπί όταν έχουμε ερωτική διάθεση μοιάζει και είναι τελείως λάθος.

Ωστόσο ο λόγος που οι άνθρωποι έχουν τρελαθεί με το LoveSync είναι η περιγραφή του προϊόντος στο Kickstarter, και όχι το ίδιο το προϊόν. Η εταιρεία προσπαθεί να πουλήσει το LoveSync στηριζόμενη στο γεγονός ότι πατάμε το κουμπί ανώνυμα, λες και ο σύντροφος μας δεν ξέρει ότι έχουμε το κουμπί ή ότι ήμασταν εμείς αυτοί που το πατήσαμε.

Καθώς γράφουμε αυτές τις γραμμές το project δεν είναι ούτε μιας ημέρας και έχει ήδη συγκεντρώσει 3.073 $. Ο στόχος που έχει θέση η εταιρεία στο campaign που δημιούργησε είναι τα 7.500 $, οπότε σε λιγότερο από 24 ώρες έχει πλησιάσει στο 50% του στόχου της.

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Gear Xiaomi

Xiaomi Mi Smart Band 6 NFC: Επίσημα διαθέσιμο στην Ευρώπη

Αν και η non-NFC εκδοχή του smartwatch είναι διαθέσιμη από τον Μάρτιο, τώρα θα μπορούν να πραγματοποιούνται ανέπαφες πληρωμές, στο πλαίσιο μια συνεργασίας με τη Mastercard.

Gear Realme

Realme Pad: Διέρρευσαν οι τιμές για την Ευρώπη

Σύμφωνα με μια διαρροή από έναν ευρωπαϊκό λιανοπωλητή, το Realme Pad θα κοστίζει στην Ευρώπη στα 239 ευρώ με 3 GB μνήμης RAM και 32 GB αποθηκευτικού χώρου.

Gear MacBook Air

MacBook Air: Η Apple θα το παρουσιάσει το 2022 ίσως με άλλο όνομα

Φήμες θέλουν την Apple να εγκαταλείπει το Air από το επερχόμενο MacBook Air που θεωρείται δεδομένο ότι θα παρουσιαστεί το 2022.

Gear MacBook Pro

Το νέο MacBook Pro έχει killer γραφικά σε σχέση με το προηγούμενο

Το M1 Max chip είναι πιο γρήγορο κατά 181% σε σχέση με το προηγούμενο MacBook Pro με οθόνη 16 ιντσών στον τομέα των γραφικών.