Τρίτη
12/02/2019

Love Sync: Για όσους δεν αντιλαμβάνονται την ερωτική επιθυμία του συντρόφου τους

Οι νέοι έχουν σκοτώσει πολλά πράγματα, τη συνδρομητική τηλεόραση, τις πιστωτικές κάρτες, το γκολφ, τα Goody’s, και όπως όλα δείχνουν και τις κλασσικές σεξουαλικές σχέσεις. Πλέον δεν χρειάζεται να ζητάμε από τον σύντροφο μας να συνευρεθούμε σεξουαλικά, το μόνο που πρέπει να κάνουμε είναι να πατάμε ένα κουμπί.

Πριν περίπου ένα 24ωρο ξεκίνησε μία καμπάνια στο Kickstarter, η οποία αφορά τα κουμπιά σεξουαλικής διάθεσης LoveSync. Πρόκειται για ένα σετ δύο κουμπιών, ένα για εμάς, και ένα για τον παρτενέρ μας. Όταν εμείς πατάμε το κουμπί ενημερώνουμε τον σύντροφο μας ότι θέλουμε να κάνουμε σεξ. Αν τελικά πατήσουμε και οι δύο το κουμπί, τότε οι συσκευές μας ειδοποιούν με μία λάμψη, η οποία περιστρέφεται στο στεφάνι των κουμπιών. Και όπως είναι λογικό, από τη στιγμή που τα κουμπιά λένε ότι μπορούμε να συνευρεθούμε σεξουαλικά με το ταίρι μας, θα πρέπει να πούμε οπωσδήποτε ναι.

Τα υποτιθέμενα πλεονεκτήματα του LoveSync, σύμφωνα με τους δημιουργούς του, είναι ότι δημιουργεί ένα σεξουαλικό περιβάλλον στο οποίο δεν υπάρχουν απορρίψεις, ενοχές, ή χαμένες ευκαιρίες. Εφόσον μπορούμε να πάρουμε μια ξεκάθαρη απάντηση από τον σύντροφο μας, δεν θα χρειαστεί να αισθανθούμε ποτέ άσχημα επειδή μεταφράσαμε λάθος τα “σήματα” που μας στέλνει.

Βέβαια, η όλη ιδέα πίσω από το LoveSync είναι λανθασμένη. Από τη στιγμή που δεν έχουμε διάθεση, καλό είναι να ενημερώνουμε τον σύντροφο μας οι ίδιοι, κι όχι να βασιζόμαστε σε ένα κουμπί. Όλο αυτό μπορεί να οδηγήσει σε ένα κακόγουστο παιχνίδι, όπου ο ένας στέλνει ένα ειλικρινές σήμα, και ο άλλος ανταποδίδει για πλάκα, επειδή του αρέσει το φως που κάνει βόλτα πάνω στο κουμπί. Εκτός αυτού το να πατάμε ένα μεγάλο ασημένιο κουμπί όταν έχουμε ερωτική διάθεση μοιάζει και είναι τελείως λάθος.

Ωστόσο ο λόγος που οι άνθρωποι έχουν τρελαθεί με το LoveSync είναι η περιγραφή του προϊόντος στο Kickstarter, και όχι το ίδιο το προϊόν. Η εταιρεία προσπαθεί να πουλήσει το LoveSync στηριζόμενη στο γεγονός ότι πατάμε το κουμπί ανώνυμα, λες και ο σύντροφος μας δεν ξέρει ότι έχουμε το κουμπί ή ότι ήμασταν εμείς αυτοί που το πατήσαμε.

Καθώς γράφουμε αυτές τις γραμμές το project δεν είναι ούτε μιας ημέρας και έχει ήδη συγκεντρώσει 3.073 $. Ο στόχος που έχει θέση η εταιρεία στο campaign που δημιούργησε είναι τα 7.500 $, οπότε σε λιγότερο από 24 ώρες έχει πλησιάσει στο 50% του στόχου της.

Πηγή

Μάθε για:

Συντάκτης: .

Η γνώμη σας

Παρακαλούμε σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι greeklish.

Πατώντας "Αποστολή" αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.