Mercedes: Τα αυτόνομα οχήματα θα σώζουν πρώτα τους επιβάτες και μετά τους πεζούς

Τα αυτόνομα οχήματα της Mercedes θα έχουν ως προτεραιότητα να σώσουν τη ζωή των επιβατών που μεταφέρουν και μετά των πεζών, όπως δήλωσε ο Christoph von Hugo, διευθυντής του τμήματος ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας της εταιρείας.

“Αν γνωρίζεις ότι μπορείς να σώσεις έστω και ένα άτομο, τουλάχιστον σώσε αυτόν. Σώσε αυτόν μέσα στο αυτοκίνητο”, δήλωσε ο Hugo και συνέχισε λέγοντας, “Αν γνωρίζεις με σιγουριά ότι ένας θάνατος μπορεί να αποφευχθεί, τότε αυτή είναι η πρώτη σου προτεραιότητα”.

“Θα μπορούσαμε να θυσιάσουμε το αυτοκίνητο και τους επιβάτες αυτού, αλλά οι άνθρωποι που θα σωθούν (πεζοί) δεν ξέρεις μετά τι μπορεί να τους συμβεί, οι καταστάσεις είναι εξαιρετικά πολύπλοκες, οπότε σώσε αυτούς που ξέρεις ότι μπορείς να σώσεις”.

Σε περίπτωση ατυχήματος με αυτόνομο όχημα οι ασφαλιστικές εταιρείες αναμένεται ότι θα κάνουν μήνυση στις αυτοκινητοβιομηχανίες όπως θα έκαναν και σε έναν οδηγό για τις αποφάσεις που έλαβε.

αυτόνομα οχήματα Mercedes επιβάτες ασφάλεια, Mercedes: Τα αυτόνομα οχήματα θα σώζουν πρώτα τους επιβάτες και μετά τους πεζούς

Πηγή

Ο Κώστας Βλαχάκης είναι δημοσιογράφος τεχνολογίας, αρθρογραφεί από το 1999 και είναι δημιουργός των site τεχνολογίας Techblog.gr και Autonomous.gr. Έχει συνεργαστεί με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, ήταν συμπαρουσιαστής στην εκπομπή τεχνολογίας Escape στην ΕΤ1 και ραδιοφωνικός παραγωγός στο σταθμό Αθήνα 984. Επίσης έχει αρθρογραφήσει στις εφημερίδες Ναυτεμπορική και Καθημερινή.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας. Αν χρησιμοποιείτε RSS προσθέστε το Techblog στη λίστα σας https://techblog.gr/feed.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
12 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
NtinosMD

Χαχαχαχα….δηλαδη θα εχουμε αυτοκινητα φονιαδες στον δρομο με λιγα λογια?

Manolis

το έχω ξαναγράψει:

Ένας δάσκαλος οδήγησης κάνει μάθημα σε μια ξανθιά.
Τη ρωτάει: βλέπεις μια γιαγιά που κρατάει το εγγόνι της στη μέση του δρόμου. Τι πατάμε;
Τη γιαγιά λέει αμέσως η ξανθιά.
Δάσκαλος: Φρένο πατάμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Οπότε όσο έξυπνα και να είναι τα αυτοκίνητα του μέλλοντος πάντα θα έχουν το iq της ξανθιάς του παράπανω ανέκδοτου!!! 🙁

phantomas

@Manolis

Καλά.. αυτό έλα ξαναπέστο όταν τα αυτόνομα αυτοκίνητα θα έχουν μειώσει 90+% τα θανατηφόρα και μη ατυχήματα!

Στο γενικό σύνολο η τεχνητή νοημοσύνη ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΥΠΝΟΤΕΡΗ.

-ΔΕΝ ΠΙΝΕΙ
-ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ
-ΔΕΝ ΧΑΖΕΥΕΙ
-ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΟΔΗΓΟ
-ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ
-ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΔΙΠΛΩΜΑ ΜΕ ΒΥΣΜΑ (αυτό για Ελλάδα……)

Και αυτά είναι μόνο η αρχή. Χωρίς να βάλουμε μέσα το σταθερά αυξανόμενο ποσοστό νοημοσύνη των αυτόνομων συστημάτων που ξεπερνά ήδη το μέσω οδηγό..

phantomas

Ό άνθρωπος έχει καλύτερα αντανακλαστικά για τον ίδιο. Για αυτό είναι φτιαγμένος ο εγκεφαλός του. Για την μέγιστη ταχύτητα που οι μυς του μπορούν να κουνήσουν το σώμα του… Όχι για να κουνάει ένα τεχνητό του μέλος βάρους 1+ τόνους με ταχύτητες 80χλμ την ώρα.

Μάθαμε όλοι τώρα και το παίζουμε ειδικοί στην οδήγηση…

Techskepticon

Αν έλεγε πως θα σώζουν πρώτα τους πεζούς ποιος θα το αγόραζε;
Νομίζω στέρεψε η κάνουλα και ψάχνουν τώρα να περάσουν τα αυτοκινούμενα ως ασφαλή. Το αυτοκινούμενο είναι ασφαλές μόνο σε προστατευόμενη πορεία ή με όλους τους άλλους γύρω αυτοκινούμενους επίσης. Και ελπίζω να μην βιαστούν να τα βγάλουν γιατί θα έχουμε εκρηκτικές συνέπειες και δε μιλάμε για κινητά

Αλέξανδρος

Παίδες προσπεράστε κάτι τέτοια θέματα.
Ο εγκέφαλος σας είναι μόνο για φραπεδιά και flame wars iPhone vs Android
Αυτοκίνητα φονιάδες λέει ο ένας, IQ ξανθιάς ο άλλος.

Νικος

Ανοησίες….

Η τεχνητή νοημοσύνη δεν μπορεί να είναι εξυπνότερη από τον ανθρωπο. Γιατί ακριβώς, είναι κατασκευασμένη από τον ανθρωπο….

Και μόνο από την συγκεκριμένη δηλωση περί προτεραιότητας στον επιβάτη, τρόμαξα και μόνο στο σκεπτικό αυτού του αρρωστου διεστραμμένου εγκεφάλου. Πραγματικά σοκαριστικο και μόνο σαν διατύπωση. Εύχομαι να κάνει πλάκα…

Υγ. Εδώ στο 2016 και ακόμα δεν έχουμε καταφέρει να βγάλουμε μπαταρία της προκοπής, τα λειτουργικά συστήματα εχουνε χιλιάδες διαφορετικά μπαγκς 40 χρονια τώρα, αγοράζεις μια συσκευή και σκάει την επομενη μέρα και ο φαντομάς μας μιλάει για εξελιξη της τεχνολογίας.

Φαντάζομαι ένα bug εν ώρα κίνησης στην εθνική η σε ένα φανάρι. Ο θεός να βάλει το χέρι του με την ανθρώπινη ηλιθιότητα.

ΑντώνηςΤ

Ωραία να το κοροϊδεύουμε αλλά δεν λέει ότι, ότι πεζός κυκλοφορεί θα τον χτυπάει. Αυτό που λέει είναι ότι εάν βρεθεί το όχημα στην περίπτωση να πρέπει να αποφύγει ένα πεζό πρέπει να βγει είτε στην αντίθετη λωρίδα την ώρα που έρχεται άλλο όχημα, είτε να βγει εκτός δρόμου σε επικίνδυνο σημείο (γέφυρα, γκρεμός ή κάτι άλλο), τότε απλά θα κρατήσει την πορεία του δυστυχώς, ελαχιστοποιώντας τις απώλειες. Μιλάμε για ακραίες περιπτώσεις, και αυτό συμβαίνει διότι οι υπολογιστές έχουν την λογική του 0 και 1 με συγκεκριμένους κανόνες. Δεν υπάρχει συναίσθημα, γιατί πράγματι σε έναν άνθρωπο εάν βρεθεί ένας πεζός μπροστά του τότε μπορεί να προσπαθήσει να τον αποφύγει ακόμα και αν αυτό σημαίνει να πέσει πάνω σε ένα άλλο όχημα. Οι υπολογιστές έχουν πολύ περισσότερα δεδομένα και μπορούν να κρίνουν την επικινδυνότητα της κατάστασης πολύ πιο γρήγορα και με μεγαλύτερη ακρίβεια. Ίσως όχι τελειά, θαύματα συμβαίνουν, αλλά σιγουρά ο υπολογιστής δεν θα ευχηθεί να του βγει μια παράτολμη ενέργεια. Τέλος να αναφέρω το εξής παράδειγμα σε ένα ιδεατό κόσμο που έχουμε 100% αυτόνομα οχήματα. Στην παραπατώ περίπτωση που πρέπει να αποφύγει έναν πεζό και ο μόνος τρόπος είναι να βγει στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας, τότε τα οχήματα μπορούν να… Συνέχεια »

Τελεταμπις

Κανει ακριβως αυτο που θα εκανα κ εγω. Φυσικα ποτε στραβοτιμονια καρφι κ σπας τον πεζο τοσο απλα να μην πεταγοταν. Ειδη με το παπι σε οποιον πεταγετε περναω ξυστά κ του αμολαω φαπα γκαζονω κ φεύγω.

NtinosMD

@Αλεξανδρος … εδω ειχε βγαλει η Scoda αν θυμαμαι καλα ενα αμαξι που ηταν και καλα φιλικο προς τον πεζο σε πειρπτωση ατυχηματος. Η ιδεα δεν αφομοιωθηκε απο το ευρυ κοινο κ πηγε κατα διαολου το concept και τωρα το γυριζουν. Ε, οκ τι λογικη ειναι αυτη αν ειναι να τη πληρωσει ας τη πληρωσει ο πεζος ? Πως το αποκαλεις αυτο μετα ?

drret

https://www.youtube.com/watch?v=nBfeyx6wNVg

μόλις διάβασα το αθρο θυμήθηκα αυτή την σκηνή

Raz

Λογικο, οποιον πληρωσε 100.000 για την βασικη εκδοση σωζουμε, ο πεζος μπορει να ειναι και καποιος γυφτος απο την φτωχογειτονια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Cars featured Mercedes-Benz

Mercedes Vision EQXX: Ηλεκτρικό αυτοκίνητο με αυτονομία 1.000 χλμ.

Οι τεχνικοί της Mercedes βρήκαν τρόπο το όχημα να αξιοποιεί το 95% της παραγόμενης ηλεκτρικής ενέργειας

Reviews Mercedes-Benz Hands-on

Mercedes MBUX Hyperscreen review: ‘Ολα οθόνη!

Κυρίες και κύριοι έχουμε τη χαρά να δοκιμάσουμε το σύστημα MBUX Hyperscreen της Mercedes-Benz και να ταξιδέψουμε με άνεση και ασφάλεια στον προορισμό μας σαν να βρισκόμαστε στο σαλόνι του σπιτιού μας ή το γραφείο μας.

Cars Mercedes-Benz

H Mercedes-Benz δημιούργησε αυτοκίνητο που διαβάζει το μυαλό

Στο πλαίσιο της παρουσίας της στην IAA Mobility 2021, η Mercedes-Benz παρουσίασε ένα concept όχημα που διαβάζει τη σκέψη του οδηγού.

Cars Mercedes-Benz

MBUX Hyperscreen: Απίστευτο σύστημα με οθόνη OLED για τη νέα ηλεκτρική Mercedes-Benz EQS

Με τη νέα οθόνη αφής MBUX Hyperscreen στην Mercedes EQS, οι πολλαπλές οθόνες ενώνονται σε μία, δημιουργώντας μια εντυπωσιακή κυρτή οθόνη με πλάτος μεγαλύτερο από 141 εκ.