Η αγορά tablet είχε το πέμπτο συνεχόμενο τρίμηνο με χαμηλότερες αποστολές από έτος σε έτος, σύμφωνα με την αναλυτική εταιρεία Canalys.
Για το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, τέτοιες παραδόσεις ήταν μειωμένες κατά 6% σε ετήσια βάση, κάτι που ήταν καλύτερο από την ετήσια μείωση 11% που παρατηρήθηκε κατά το δεύτερο τρίμηνο.
Ωστόσο, οι αποστολές παραμένουν πάνω από τα προ πανδημίας επίπεδα καθώς παραδόθηκαν 35,3 εκατομμύρια μονάδες κατά το τρίτο τρίμηνο.
Η Apple παρέμεινε στην κορυφή καθώς απέστειλε 14,4 εκατομμύρια μονάδες iPad από τον Ιούλιο έως τον Σεπτέμβριο. Το ποσοστό αυτό είναι μειωμένο κατά 5,6% από το τρίτο τρίμηνο του περασμένου έτους. Εξαιτίας της αδύναμης συνολικής αγοράς tablet, παρά την πτώση των αποστολών, η Apple αύξησε το μερίδιο αγοράς της από 40,5% σε 40,7%. Η εταιρεία, δε, μόλις κυκλοφόρησε το επανασχεδιασμένο βασικό μοντέλο iPad 10ης γενιάς μαζί με τις νέες μονάδες iPad Pro 11 ιντσών και 12,9 ιντσών.
Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Samsung. Μετά από πτώση 8,3% στις αποστολές tablet του τρίτου τριμήνου από έτος σε έτος, η εταιρεία παρέδωσε 6,6 εκατομμύρια μονάδες το τρίμηνο, καθώς το μερίδιο αγοράς της μειώθηκε από 19,1% σε 18,7%. Η Amazon ήταν τρίτη μετά από ένα ισχυρό τρίμηνο που είδε τις αποστολές tablet της να αυξάνονται κατά 17,9% σε ετήσια βάση. Η εταιρεία απέστειλε 3,2 εκατομμύρια tablet μέσα στους τρεις μήνες, καθώς το μερίδιο αγοράς της αυξήθηκε στο 9,1% της παγκόσμιας αγοράς tablet από 7,2% το προηγούμενο έτος.
Η Lenovo απέστειλε 2,7 εκατομμύρια tablet κατά το τρίτο τρίμηνο, σημειώνοντας τεράστια πτώση 36,6% από το τρίτο τρίμηνο του περασμένου έτους. Το κομμάτι της εταιρείας στην παγκόσμια πίτα της αγοράς tablet μειώθηκε από 11,4% σε 7,7%. Και στην πέμπτη θέση για το τρίτο τρίμηνο ήταν η Huawei που είδε τις αποστολές tablet της για τους τρεις μήνες να καταρρέουν κατά 41,1% σε ετήσια βάση σε 1,5 εκατομμύρια μονάδες. Αυτό άφησε την εταιρεία με μερίδιο παγκόσμιας αγοράς 4,2%.
Όλες οι υπόλοιπες εταιρείες μαζί είδαν τις αποστολές tablet το τρίτο τρίμηνο να αυξάνονται κατά 21,6% παγκοσμίως σε 6,9 εκατομμύρια κομμάτια. Αυτός ο όμιλος κατασκευαστών tablet κατέλαβε συνδυαστικά μερίδιο 19,7% της παγκόσμιας αγοράς tablet το τρίτο τρίμηνο.
ΣΥΖΗΤΗΣΗ