Porsche 918 Spyder Hybrid, Θα μπει σε παραγωγή με απόδοση 770 ίππους

10

Αυτό το όχημα θα μας τρελάνει, όσες φορές και αν ασχοληθούμε μαζί του. Η Porsche 918 Spyder Hybrid, έφυγε από το στάδιο των δοκιμών και ετοιμάζεται να μπει στη μαζική παραγωγή, με επιδόσεις που ο ανταγωνισμός θα βλέπει και θα ζηλεύει: 770 ίπποι είναι αυτοί, δεν παίζουμε…

Το θεϊκό όχημα θα μπορεί να φτάσει με άνεση τα 320 Km/h, ενώ τα 100 Km/h θα τα φτάνει από στάση σε κάτι λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα. Το κορυφαίο είναι ότι όλα αυτά θα τα καταφέρνει χωρίς να καταναλώνει περισσότερα από 3 λίτρα καυσίμου ανά 100 Km, μιας και πρόκειται για όχημα υψηλών επιδόσεων, υβριδικής τεχνολογίας δε.

Στο εσωτερικό του κρύβει έναν V8 βενζινοκινητήρα και τρεις ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι προσφέρουν τη συνδυαστική ιπποδύναμη των 770 ίππων. Ο βενζινοκινητήρας είναι 4.6 λίτρων σε διάταξη V8 και παράγει 570 ίππους, ενώ τους υπόλοιπους 200 τους παράγουν οι ηλεκτρικοί κινητήρες. Το όχημα μπορεί να κινείται μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα για 25 Km, ενώ η αξία του εκτιμάται ότι θα αγγίζει το 1 εκατομμύριο δολάρια. Ψίχουλα! Το όχημα των ονείρων, θα αφήσει τα πεδία των δοκιμών και θα μπει σε κανονική παραγωγή το 2013. Προλαβαίνουμε να μαζέψουμε το εκατομμύριο μέχρι τότε;

Porsche 918 Spyder Hybrid, Θα μπει σε παραγωγή με απόδοση 770 ίππους

Porsche 918 Spyder Hybrid, Θα μπει σε παραγωγή με απόδοση 770 ίππους

Porsche 918 Spyder Hybrid, Θα μπει σε παραγωγή με απόδοση 770 ίππους

Porsche 918 Spyder Hybrid, Θα μπει σε παραγωγή με απόδοση 770 ίππους

Πηγή

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
10 Σχόλια
Oldest
Newest
Inline Feedbacks
View all comments
Lambros

Το αμάξι είναι όνειρο απλά!!!

jonjon

δεν θελω να σας κοψω την φορα αλλα ειναι ολα πουλημενα ασ περιμενουμε μπας και βγει κανενα στο e-bay

Βαγγέλης

Nομίζω οτι με 3l/100χλμ κάνεις ευκολα απόσβεση. Στην επόμενη ζωή.

maresis

πια 3l τα 100 ρε???
μαλλον οι γνωσης σας, στα αυτοκινητα, σταματανε στα prospectus των εταιριων
λιγη σοβαροτητα δεν βλαπτει

Βαγγέλης

@maresis: Μ’αρέσεις, μαρέσι, αλλα δεν μ’αρέσει που βιάζεσαι.

Ως γνωστόν αυτά τα νούμερα βγαίνουν με πολύ συγκεκριμένα τεστ. Αν φορτίσουν την μπαταρία και πραγματοποιήσουν τα τεστ τοτε στις χαμηλές ταχυτητες η κατανάλωση ειναι μηδέν. Αν ανεβάζει και αρχίσει να ρουφά το θηρίο μας κάνει το 3/100.

Ναι στην πραγματικότητα επειδή κανένας δεν θα πηγαίνει σιγά θα καίει μονο ο V8 με τον ηλεκτροκινητηρα να σου δίνει τις εξτρα ροπές. (βλεπε την καφρικη συγκριση που εκανε ο Clarkson με το Prius και απο πίσω την M5 oπου έκαψε λιγότερο)

Τέλος αν δεν ξέρεις ποτε κάποιος κάνει πλάκα πήγαινε στο comedylab, ειναι πολύ ωραία σελίδα (πραγματικά).

ΥΓ: Ποτε κανένας δεν καταφέρνει να φτάσει τις καταναλώσεις που γράφει ο κατασκευαστής. Αν θα το κάνει θα είναι για λίγο. Οι τιμές ειναι ενδεικτικές.

vagelis da

ειναι πολυ αστειο να λενε για την τοσο χαμηλη καταναλωση ,για το μικρο κοστος σε βενζινη δλδ,που εχει ενα αυτοκινητο ενος εκατομμυριου ευρω… σιγουρα το πρωτο πραγμα που σκεφτεται ο ζαμπλουτος που θα το αγορασει…

Saligaros

“- Θεμετολογία. 100% τεχνολογία με ξεκάθαρο τίτλο και meta description. Γνωρίζουμε ότι ο αθλητισμός, τα αυτοκίνητα και το modeling βρίσκονται στην πρώτη γραμμή ενδιαφέροντος και αναζήτησης, δεν τα ανακατεύουμε όμως με το περιεχόμενό μας.”

δασκαλε που διδασκες!!!….

Κώστας Βλαχάκης

Αλλαγή ίσον πρόοδος… 😉

maresis

@Βαγγέλης
οσα prius γνωριζω δεν εχουν καψει ουτε κατα φαντασια στον μεικτο η στον κυκλο πολης αυτα που δηλωνει η ΤΟΥΟΤΑ οποτε ο clarkson αυτο που εκανε, καλα το εκανε!!!
τελος την πλακα σε αυτα που παρουσιαζει η porshe, εν προκειμενω και καθε αλλη εταιρια που το παιξει οικολογος, την καταλαβα. εδω μεσα δεν καταλαβα ποιος εκανε πλακα…
τωρα για το comedylab και το υ.γ συμφωνω απολυτος, αν και ποτε δεν ημουν απο αυτους που ψαχνουν ποσο ειναι το minimun της καταναλωσης…για να αγορασουν ενα αμαξι

Βαγγέλης

@maresis: Πρέπει επίσης ολες οι εταιρείες να κατεβάσουν τους συνολικούς ρύπους στον στόλο τους. Πως το κάνουν αυτό; Με υβριδικά και ηλεκτρικά.

Συνήθως τα ηλεκτρικά τα έχουν για τα ράφια απλά και μόνο για να κατεβάσουν το ενεργειακό αποτύπωμα.

Θεωρητικά τώρα με σουπερ συντηριτική οδήγηση μπορείς να φτάσεις τα νούμερα του κατασκευαστή. Στην επαρχία είναι ευκολότερο λογω απουσίας σταμάτα ξεκίνα. Ξέρω και εγώ μερικούς φίλους με Prius που είναι κάτω απο την ελάχιστη κατανάλωση και μάλιστα στην Αθήνα. Είναι καθαρά θέμα συμπεριφοράς.

Προσωπικά στο δικό μου έχω απόκλιση 20% προς τα πάνω με αρκετά συντηρητική οδήγηση αλλα μέσα στην Αθήνα όλη μέρα.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα