Οι παλιοί θα θυμούνται το LG BL40 Chocolate (hands-on), το πρώτο smartphone με “κινηματογραφική” οθόνη 21:9 (αναλογία πλευρών). Η Samsung σήμερα φαίνεται ότι σκέφτεται να επαναφέρει στο προσκήνιο αυτό το μακρόστενο σουλούπι καταθέτοντας πατέντα για ένα νέο smartphone, με τέτοια bezel όμως μήπως πρόκειται για tablet; Θα πρέπει να περιμένουμε να μάθουμε. Έως τότε θα […]
XREAL AURA: 91 γρ, Gemini και οθόνη που εξαϋλώνει το laptop
Τα XREAL AURA φέρνουν spatial computing σε γυαλιά 91 γραμμαρίων, με Android XR, Gemini και οθόνη 70° το φθινόπωρο του 2026.
υπάρχει ήδη: βλέπε iPhone 5/C/S :p
πολύ μακρόστενο και άβολο φαίνεται.. ειδικά σε tablet δεν νομίζω να βολέψει σε τίποτα!!!
Οχι ρε συ 16:9 ειναι τα αιφονια. Απο 3:2 πηγαν 16:9
Δεν ξέρω αν είναι βολικό ή άβολο, για εμένα σημασία έχει πώς επιτρέπουν τόσο “χαζές” πατέντες.
Να πατεντάρω εγώ όλες τις πιθανές διαστάσεις για tablet? Ή όλα τα γεωμετρικά σχήματα?
γιατί βρε κώστα χαζές? σε πολλούς θα άρεσε κάτι τέτοιο!
μην ξεχνάμε ότι μια δευτερεύουσα χρήση του tablet είναι η αναπαραγωγή ταινιών, η οποίες στην ουσία παίζουν σε αυτήν την ανάλυση
δεν βρίσκω κακή ιδέα να υπάρχει στο παιχνίδι του ανταγωνισμού κ αυτήν η οθόνη και φυσικά ούτε των ανταγωνισμό τον χαλάει
ένα τελευταίο αυτό για τα γεωμετρικά σχήματα που ανέφερε παραπάνω πάλι ο κώστας σε λίγα χρόνια να δούμε πως θα το σχολιάζει ο κώστας και ο κάθε κώστας που βλέπει το σήμερα και όχι το αύριο
ααααα
και κάτι ακόμα….
να ρωτήσω στον κώστα και τον κάθε κώστα πριν 10 χρόνια αν κάποιος σας έδειχνε ένα smartphone τελευταίας τεχνολογίας απο αυτά που υπάρχουν σήμερα,
σοβαρά τώρα τι θα λέγατε?
θα λέγατε χαζομάρα!!!!!!!!!!!!
εγώ ξέρετε τι θα έλεγα……??????????????
καλό!