Samsung Q900R QLED: H πρώτη 8K TV QLED [IFA 2018]

samsung 8k qled tv

Η Samsung θα ανακοινώσει, στα πλαίσια της IFA 2018, την Q900R που είναι η πρώτη TV της εταιρείας με ανάλυση 8K τεχνολογίας QLED στις 65, 75, 82 και 85 ίντσες, με φωτεινότητα 4000 nits.

Με την Q900R QLED TV, η Samsung κάνει την είσοδό της στις TV με ανάλυση 8K, μετατρέποντας τη θέαση σε μια πραγματική οπτική εμπειρία, η οποία θα είναι διαθέσιμη στις 65, 75, 82 και 85 ίντσες και διαθέτει υποστήριξη για το νέο format HDR10+. Μπορεί βέβαια να μην υπάρχει οπτικοακουστικό υλικό με native ανάλυση 8K αλλά οι υποψήφιοι αγοραστές θα πρέπει να αρκεστούν στην τεχνολογία upscaling, που αφορά τη μετατροπή της υπάρχουσας ανάλυσης των video υψηλής ανάλυσης σε 8K.

Η Samsung τονίζει πως η Q900R διαθέτει τεχνολογία “8K AI Upscaling” με την οποία η τεχνητή νοημοσύνη και ο επεξεργαστής που αφορά τις AI λειτουργίες, μετατρέπει τις εικόνες “σε επίπεδο συμβατό με την 8K ανάλυση, ανεξάρτητα από την αρχική ποιότητα και το format του οπτικοακουστικού υλικού”, κάτι το οποίο ακούγεται πολύ θετικό.

Η Samsung Q900R θα κυκλοφορήσει στις αγορές στα τέλη Σεπτεμβρίου χωρίς η Samsung να έχει κάνει κάποια αναφορά για την τιμή πώλησής της.

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Gear Redmi Xiaomi

Διέρρευσε η τιμή του Redmi Watch 2

Το smart wearable εμφανίστηκε σε μια λίστα του κινεζικού online λιανοπωλητή JD.com, αποκαλύπτοντας ότι θα κοστίζει 399 CNY, δηλαδή περίπου 62,51$.

Gear Intel

Intel Alder Lake: Νικά στα benchmarks τον Apple M1 Max

Η Apple δεν αφήνεται να χαρεί για πολύ καιρό την πρωτοκαθεδρία της ισχύος με το M1 Max chip, αφού o Intel Alder Lake δείχνει από τώρα τα δόντια του.

Gear Motorola

H Motorola επιστρέφει στα smartwatches με τρία μοντέλα

Τρία μοντέλα αναμένεται να βγάλει στην ανταγωνιστική κατηγορία των smartwatches η Motorola, με το Moto Watch 100 να είναι το πιο premium.

Gear MacBook Pro Apple

Η Apple υπερασπίζεται την απόφασή της να βάλει notch στο MacBook Pro

Σύμφωνα με την Apple, αυτός είναι ένας έξυπνος τρόπος για να έχουν περισσότερο χώρο οι χρήστες για το περιεχόμενο.