Θύμα της κρίσης πέφτει και η παγκόσμια αγορά tablets, με τις πωλήσεις τους να υποχωρούν κατακόρυφα στη διάρκεια του 2022.
Οι παγκόσμιες αποστολές tablets μειώθηκαν κατά 3,6% το περασμένο έτος σε ετήσια βάση, με την επίδοση αυτή να βάζει τέλος σε δύο χρόνια σταθερής ανάπτυξης της αγοράς, η οποία πάντως παραμένει πολύ πάνω από τα προ-πανδημικά επίπεδα. Οι παγκόσμιες αποστολές tablets μειώθηκαν κατακόρυφα το 2022, σύμφωνα με το IDC TrackerΜάλιστα, σε επίπεδο του τελευταίου τριμήνου οι πωλήσεις σημείωσαν αύξηση 0,3%, φθάνοντας σε όγκο τα 45,7 εκατ. μονάδες, σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία της International Data Corporation (IDC).
Εν τω μεταξύ, οι αποστολές Chromebook συνέχισαν να συρρικνώνονται το 4ο τρίμηνο του 2022, με πωλήσεις συνολικά 3,6 εκατ. μονάδων, σημειώνοντας πτώση 24,3% σε ετήσια βάση. Οι αποστολές για ολόκληρο το έτος μειώθηκαν κατά 48% το 2022, μετά από μια εκπληκτική αύξηση 180,5% το 2021.
Η Apple και η Samsung συνέχισαν να είναι οι κύριοι μοχλοί ανάπτυξης για την παγκόσμια αγορά των tablets το τελευταίο τρίμηνο του 2023. Η Apple παραμένει ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης της αγοράς, έχοντας μάλιστα κερδίσει δέκα ποσοστιαίες μονάδες σε μερίδιο αγοράς σε σύγκριση με το 4ο τρίμηνο του 2021.
Στη δεύτερη θέση της αγοράς βρέθηκε η Samsung, ενώ την τρίτη κατέλαβε η Amazon. Lenovo και Huawei ολοκληρώνουν την πεντάδα με τους κορυφαίους παίκτες της παγκόσμιας αγοράς tablets, ολοκληρώνοντας, μάλιστα, το τρίμηνο με στατιστική ισοπαλία για την τέταρτη θέση.
ΣΥΖΗΤΗΣΗ