Super mCharge: Η Meizu φορτίζει το κινητό στο 60% μέσα σε 10 λεπτά

Η Meizu βρίσκεται στην MWC 2017 στη Βαρκελώνη, αλλά όχι για να ανακοινώσει κάποιο νέο smartphone. Η εταιρεία έφερε την Super mCharge, μια τεχνολογία που φορτίζει το κινητό από 0% στο 60% σε περίπου 10 λεπτά. Για την πλήρη φόρτιση αρκούν 20 λεπτά.

Το Super mCharge είναι η τέταρτης γενιάς τεχνολογία γρήγορης φόρτισης της Meizu και αυτή τη φορά χρησιμοποιεί direct current (HVDC) σύστημα μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας.

Σύμφωνα με την εταιρεία, ο φορτιστής έχει rate 11V/5A, επομένως μπορεί να μεταφέρει ενέργεια έως και 55W (που είναι τρελό). Συγκριτικά να πούμε ότι τώρα έχουμε στην καλύτερη 25W (Oppo VOOC, Moto TurboCharger).

Η Meizu αναφέρει ότι μια μπαταρία που φορτίζει με την νέα τεχνολογία της, θα εξακολουθεί να κατέχει το 80% της παραγωγικής της ικανότητας μετά από 800 κύκλους φόρτισης, που σημαίνει πάνω από 2 χρόνια κανονικής χρήσης. Ο νέος Super mCharge χρησιμοποιεί μόνο 2 ομάδες κυκλωμάτων μετατροπής, που σημαίνει ότι η απόδοση της φόρτισης έχει βελτιωθεί κατά 9% σε σύγκριση με το mCharge προηγούμενης γενιάς και πλέον φτάνει στο 98%.

Η μέγιστη ταχύτητα που φτάνει η μπαταρία όταν φορτίζει είναι 39 βαθμοί Κελσίου, που δεν είναι καθόλου άσχημα. Ωστόσο, το δυσάρεστο είναι ότι η νέα τεχνολογία δεν θα μπει σε κάποιο μοντέλο για τα επόμενα 1 με 2 χρόνια.

Super mCharge, Super mCharge: Η Meizu φορτίζει το κινητό στο 60% μέσα σε 10 λεπτά

Super mCharge, Super mCharge: Η Meizu φορτίζει το κινητό στο 60% μέσα σε 10 λεπτά

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

13 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
KnightRider

Παλι αργουμε στην τεχνολογία!!

football 4 ever

ναι και μετα απο κατι μερες να περιμενεις οτι θα σκασει η μπαταρια..
απο την διαρκως αυξανομενη πιεση οπως εκανε η samboom:D

Πέτρος Π

Το αν θα φορτίζει πλήρως το κινητό σε 20 λεπτά ή σε μιάμιση ώρα πρακτικά έχει πολύ μικρή σημασία, αφού έτσι κι αλλιώς πρέπει να είσαι κάπου που να υπάρχει πρίζα… Το θέμα είναι να βελτιώσουν την τεχνολογία των μπαταριών ώστε να μην θέλουν κάθε μέρα φόρτιση…

Κώστας

Θάνατος στους επιστήμονες…

Άγις

Σόρυ κιόλας, αλλά έχω κουραστεί σε κάθε άρθρο που έχει σχέση με τις μπαταρίες να διαβάζω τα ίδια και τα ίδια, ότι δλδ πρέπει να βρουν τρόπο να μεγαλώσουν την χωρητικότητα, να βελτιώσουν τις μπαταρίες κτλ κτλ

Εσείς που τα λέτε αυτά έχετε συνειδητοποιήσει πόση ενέργεια υπάρχει σε μόλις λίγα κυβικά εκατοστά; Αυτή τη στιγμή τα περισσότερα “καλά” κινητά έχουν χωρητικότητες 3000mAh και πάνω, χωρητικότητα που δεν είχαν ούτε τα λαπτοπ της προηγούμενης δεκαετίας, για να μη μιλήσουμε για τα κινητά…

Οκ, δεν λέω οτι δεν χρειάζεται και η μεγάλη χωρητικότητα, όμως είναι σαν να έχουμε ένα αυτοκίνητο που γεμίζοντας το ρεζερβουάρ βγάζει 700 χιλιόμετρα και αντί να ζητάμε λιγότερη κατανάλωση, για να μπορούμε να κάνουμε με ένα γέμισμα περισσότερα χιλιόμετρα, να λέμε βρείτε τρόπο να μεγαλώσετε το ρεζερβουάρ….

Ούτε η γρήγορη φόρτιση είναι λύση λοιπόν ούτε οι μεγάλες μπαταρίες, αυτό που χρειάζεται είναι οικολογική συνείδηση! Όχι άσκοπη χρήση, όχι άσκοπες και πολύωρες φορτίσεις απο εμάς και βελτίωση της κατανάλωσης απο τις εταιρίες!

Και κάποια στιγμή Κ. Βλαχάκη πρέπει να κάνετε κάτι με κάποια σχόλια όπως το παραπάνω… Οκ το αγαπάμε το Techblog χρόνια τώρα, οκ υπάρχει ελευθερία λόγου, οκ προσπαθούμε να μην δίνουμε σημασία, αλλά έχει ξεφύγει λίγο…

Πάνος

Τη γρήγορη φόρτιση αξίζει να την εμπιστεύεσαι μόνο όταν έχεις αναλώσιμη μπαταρία, δηλαδή αφαιρούμενη. Να έχεις 2-3 καβάτζα, να μην σε νοιάζει αν χάσουν φορτίο σε κάποιο σύντομο χρονικό διάστημα από την πολλή ταλαιπωρία. Με τις ενσωματωμένες μπαταρίες, όπως είναι η τελευταία μόδα, περιστατικά όπως του Note 7 θα πληθαίνουν ολοένα και περισσότερο.

Πέτρος Π

@Άγις : Το θέμα είναι ότι ενώ σε άλλους τομείς η τεχνολογία έχει κάνει τεράστια άλματα, στο θέμα της μπαταρίας έχει μείνει τρομερά στάσιμη.. Πχ έχουν φτάσει να βάζουν σε οθόνες 5 ιντσών αναλύσεις 4k, 8 πύρινους επεργαστές, 8 gb μνήμης κλπ κλπ, και όμως όσον αφορά την αυτονομία εξακολουθούν να χρειάζονται φορτίσεις κάθε μέρα… Αν είχε γίνει η ανάλογη ανάπτυξη και στον τομέα αυτό, θα έπρεπε να φορτίζουμε τα κινητά μία φορά το μήνα…
Δεν λέω αναγκαστικά ότι πρέπει να μεγαλώσουν οι μπαταρίες σαν χωρητικότητα, απλά ότι πρέπει να γίνει γενικά περισσότερη έρευνα στον τομέα της αυτονομίας… Θα μπορούσε πχ με κάποιο τρόπο να χρησιμοποιείται η θερμότητα που εκλύεται από τους επεξεργαστές ή κάτι τέτοιο…

Mary

Εντάξει αν κάτι πάει στραβά θα το μάθουμε, το μπαμ από αυτές τις μπαταρίες θα ακουστεί μέχρι εδώ.

ChristosT

Το μπάμ το περιμένω προσωπικά…
Χώρια του ότι πλέον σχεδόν όλα τα androids έχουν ΜΗ αποσπώμενη, κάτι που σημαίνει κατανάλωση στις μπαταρίες και να κινούνται τα services.
Άν οι μπαταρίες δεν αλλάξουν τεχνολογία ολική (υλικά, σχεδιασμό κλπ)…το να βιάζουμε τις ήδη υπάρχουσες να φορτίσουν σε 5 και 10 λεπτά είναι εγκληματικό.
Ιδιάιτερα με την αδιαβροχοποίηση, κατα την οποία η μπαταρία είναι ερμητικά κλειστή στο θέμα εξαερισμού…είναι τρελό να υπερθερμένουμε τις μπαταρίες τόσο γρήγορα.
Καλύτερα να κουβαλάς ένα PowerBank της τάξης των 2600-3000mah που είναι όσο ένα στικάκι σε μέγεθος και να τροφοδοτείς το κινητό όταν χρειαστεί, παρά αυτό.

Δημητρης

Ρε συ Αγι με την οικολογική σου συνείδηση, εσύ που μιλάς για άσκοπη ενέργεια και καλύτερη διαχείριση να σε ενημερώσω ότι πλέον οι άνθρωποι έχουν το κινητό ως εργαλείο δουλειάς και όχι για fb! Εγώ προσωπικά δουλεύω απο το πρωί και φτάνω σπίτι στις 10 το βράδυ και το κινητό μου ειναι απαραίτητο εργαλείο για τα email και τις συναντήσεις μου, πρέπει δλδ να νιώθω τύψεις ή να μην απαιτώ καλύτερη αυτονομία ή στη τελική ας βρουν και άλλη πηγή ενέργειας ! Όλοι ζητάνε καλύτερη αυτονομία το πως θα γίνει είναι άλλου παππα ευαγγέλιο! Δε καταλαβαίνω για ποιο λόγο είσαι τόσο αυστηρός και απόλυτος

makis

Αγις, ακούγεσαι σαν να εισαι πληρωμένο τρολ απο εταιρείες που δεν τους σημφερει να βγούνε καλύτερες μπαταριές, δεν καταλαβαίνεις οτι το πιο σημαντικό πράγμα αυτην την στηγμη ειναι αυτο να βγουνε επιτελους καλες μπαταριες και να γινουν επιτελους τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα προσιτά

ChristosT

Όποιος θέλει περισσότερη αυτονομία σε μπαταρία υπάρχει και η λύση της case battery αλλά…wait…χαλάει η “ομορφιά”…είναι και αυτό.
Ο Άγις έχει δίκαιο σε πολύ μεγάλο βαθμό.
Στα αυτοκίνητα για ποιό λόγο κάνουμε περισσότερα χιλιόμετρα με το ίδιο άν όχι λιγο μεγαλύτερο ρεζερβουάρ;
Όταν όμως απο τους 2 πυρήνες, πάς σε 4, 8, 10 κλπ…για λόγους μάρκετινγκ, είναι φυσικό με τέτοιους επεξεργαστές και θηρία Οθόνες να μην φτάνει η μπαταρία.
Δυστυχώς ή ευτυχώς αυτλη η τεχνολογία υπάρχει, ο καθένας άς αγοράζει με πιό ποιοτικό τρόπο μία συσκευή.
Θέλουμε το “τέρας” cpu, την super camera, την 6 και άνω ιντσών οθόνη, το 5G modem κ.ο.κ…αυτά όλα κοστίζουν. Το ξέρετε…
Επιλέξτε…

Άγις

Η αλήθεια είναι πως για κάποιους το κινητό είναι εργαλείο δουλειάς και σαφώς η αυτονομία παίζει πολύ σημαντικό ρόλο, αν όμως του κάνεις πραγματικά αυτή τη χρήση δεν υπάρχει περίπτωση κινητό που θα κάνεις κλίσεις, θα δεις τα μειλ σου, θα σερφαρεις στο ίντερνετ, θα τρέξεις κάποιες εφαρμογές και γενικά χωρίς να το χρησιμοποιησεις για βίντεο και παιχνίδια να μην βγάλει μέρα, όμως ακόμα και αν έχεις μια τόσο απαιτητική δουλειά πάντα υπάρχει λύση (pawer bank, φορτιστής αυτοκίνητου, δεύτερη μπαταρία,case battery,κινητό με μεγαλύτερη αυτονομια …) Στην πλειοψηφία όμως είναι ένα αξεσουάρ και μια παιχνιδομηχανη και δεν βγάζω τον εαυτό μου απ’έξω, κάνω και εγώ αυτή τη χρήση όπως όλοι μας επαγγελματίες και μη και μάλιστα σήμερα για παράδειγμα έτυχε απο τις 7 μέχρι τις 11 το πρωί να ξοδέψω άσκοπα την μπαταρία και να μείνω με 20%, η ώρα είναι 7 το απόγευμα και το κινητό έχει 4%, 80% σε 4 ώρες και μόλις 16% σε 8, άρα λοιπόν κάπου φταίω και εγώ… Επίσης η πλειοψηφία θέλει να έχει το καλύτερο και ομορφότερο κινητό με την 4Κ οθόνη, 8πυρηνο επεξεργαστή, 8 γιγα ραμ, 20 mp κάμερ, κυρτή οθόνη χωρις περιθώρια και προφανώς όχι για να δουλεύουν το Autocad 3D και… Συνέχεια »

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Smartphones Meizu

Polestar Phone: Τeaser βίντεο αποκαλύπτει το σχέδιο

Τον Σεπτέμβριο, η Polestar ανακοίνωσε τα σχέδιά της να λανσάρει ένα smartphone κατασκευασμένο από τη Meizu.

Software Business Meizu

Η Meizu πουλάει αυτοκίνητα στους εκθεσιακούς χώρους τηλεφώνων της

Έναν ιδιαίτερο τρόπο για να προωθήσει την πώληση αυτοκινήτων επέλεξε η Meizu, καθώς τα τοποθετεί στους εκθεσιακούς της χώρους.

Business Meizu

H αυτοκινητοβιομηχανία Geely θέλει να εξαγοράσει την Meizu

Η Geely, η οποία έχει στην κατοχή της αυτοκινητοβιομηχανίες όπως οι Volvo, Lotus και Polestar, θέλει να εξαγοράσει την Meizu.

Smartphones Huawei Meizu Harmony OS

H Meizu θα χρησιμοποιήσει λύσεις Huawei εάν χάσει τις άδειες της Google

Το οικοσύστημα Huawei Mobile Service (HMS) θα χρησιμοποιήσει η Meizu, εάν αναγκαστεί να παύσει τη χρήση των υπηρεσιών Google.