Δεν έγινε η επίσημη παρουσίαση τους ακόμα, αλλά το Internet μπορεί από τώρα να δει πώς θα είναι τα έξυπνα γυαλιά που αναπτύσσει το Facebook με τη Ray-Ban. Τα Ray-Ban Stories, όπως θα ονομάζονται, ακολουθούν τις κλασικές γραμμές της εταιρείας.
Τα Ray-Ban Stories θα είναι διαθέσιμα σε τρεις διαφορετικές εκδοχές, στα μοντέλα Wayfarer, Round και Meteor. Παρατηρώντας τα πιο προσεκτικά, μπορεί να δει κανείς δύο κάμερες στο μπροστινό μέρος, μαζί με ένα κουμπί που βρίσκεται τοποθετημένο στο πλάι. Δεν υπάρχουν οθόνες ενσωματωμένες, ή δυνατότητες ενισχυμένης πραγματικότητας, αλλά το Facebook θεωρεί ότι αυτό είναι το απαραίτητο πρώτο βήμα για να παρουσιαστούν αργότερα πιο εξελιγμένα γυαλιά.
Προφανώς θα μπορούν να δώσουν μία νέα οπτική στην δημιουργία Stories στο Facebook ή τη λήψη εικόνων που θα μπορούν να δημοσιευτούν στο Instagram. Εδώ, βέβαια, θα πρέπει να γίνει μία μελέτη περί των προσωπικών δεδομένων και το τι προκλήσεις δημιουργούνται μετά από την ευρεία ενός ζευγάρι καμερών που συνδέονται απευθείας με τα κοινωνικά δίκτυα.
Garbage!