Οι online βίντεο εφαρμογές βρίσκονται στην κορυφή της λίστας των πιο δημοφιλών εφαρμογών σε παγκόσμιο επίπεδο σύμφωνα με τη Samsung Electronics. Η εταιρεία ανακοίνωσε πως το Samsung Apps, το πρώτο κατάστημα εφαρμογών για τηλεοράσεις παγκοσμίως, έχει ξεπεράσει τα 5 εκατομμύρια downloads σε παγκόσμιο επίπεδο, με το YouTube να κατέχει την πρώτη θέση παγκοσμίως.
Οι εφαρμογές που προτρέπουν τους χρήστες να μοιράζονται κοινές εμπειρίες και να μεταφέρουν την καθημερινή πλευρά της ζωής στην τηλεόραση αναδείχθηκαν οι πιο δημοφιλείς. Ανάμεσα στις κορυφαίες εφαρμογές είναι οι Vimeo, Blockbuster και DAILYMOTION. Επίσης, οι ενημερωτικές εφαρμογές, όπως Google Maps, AccuWeather και USA Today, σημείωσαν σημαντικό αριθμό download σε παγκόσμιο επίπεδο.
Πάνω από 550 εφαρμογές διατίθενται μέσα από το Samsung Apps και τις νέες σειρές προϊόντων Smart TV, Smart Blu-ray & συστημάτων home theater. Από αυτές τις εφαρμογές το 60% είναι gaming, βίντεο και ενημερωτικές εφαρμογές. Ο ρυθμός των downloads παρουσιάζει αξιοσημείωτη αύξηση, αγγίζοντας τα 5 εκατομμύρια downloads μέσα σε τέσσερις μήνες. Υπολογίζεται πως πραγματοποιούνται 100.000 downloads εφαρμογών κατά μέσο όρο κάθε τέσσερις ημέρες. Τα Samsung Apps είναι διαθέσιμα σε 120 χώρες και στη χώρα μας.
επειδη εχω samsung smart tv θελω να σας πω πως οι εφαρμογες δεν ξεπερνανε τις 20 περιπου, παντος σε καμια περιπτωση δεν ειναι 550.
george, μήπως 20 είναι διαθέσιμες στη χώρα μας; Να αγοράσεις μπορείς ή βλέπεις μόνο τις free;
λοιπον ειμαι αυτη την στιγμη στο samsung app της smart tv και σας μεταφερω με ακριβια τι βλεπω
σε video app 3 εφαρμογες
σε games 21 εφαρμογες
σε sports 2 εφαρμογες
σε lifestyle 10 εφαρμογες
σε information 7 εφαρμογες
και σε εκπαιδευτικο οπως το αναφερει 6 εφαρμογες
συνολο 49 apps και ειναι ολα ΔΩΡΕΑΝ.
για να ειμαι σιγουρος ομως μολις επικοινωνισα και με την samsung και μου ειπαν οτι ναι ετσι ειναι για την Ελλαδα. οποτε ισως καποια στιγμη στο μελλον δουμε και τις υπολοιπες εφαρμογες στην χωρα μας.
Να σχολιάσω τώρα την απαράδεκτη πολιτική της Samsung?
2009 βγάζει το internet@tv, ψιλοάδειο (Youtube, καιρός, νέα, αργότερα προστέθηκαν δυσλειτουργικά facebook και twitter).
2010 εμπλουτίζει το internet@tv με νέα και καλύτερα apps, τα οποία όμως, δεν είναι συμβατά με τα μοντέλα του 2009! Αρνείται πεισματικά ότι είναι εφικτό να τρέξουν, λέγοντας ότι υπάρχει ασυμβατότητα hardware και ότι ένα firmware update δεν θα προσέφερε και πολλά πράγματα…
2011 καταργούν την πλατφόρμα Internet@TV (δεν ξέρω αν συνεχίζουν να εφοδιάζουν τους ιδιοκτήτες των 2010 μοντέλων με νέα apps) και εισάγουν το Smart TV!
Είναι ή δεν είναι αυτό failed marketing? Γενικά πιστεύω τελικά, ότι δεν αξίζει να επενδύεις λεφτά σε φαντεζί χαρακτηριστικά consumer προϊόντων!