3 σημαντικά tips για το νέο Facebook

Αυτή τη στιγμή, βράδυ Πέμπτης 23:30, το Facebook κάνει αλλαγές στα προφίλ αλλά και στα Fan Page που επισκεπτόμαστε. Το Facebook Places έφτασε στην Ελλάδα και ένα σωρό επιπλέον αλλαγές καταφθάνουν από την ομάδα του FaceBook, αλλαγές που έρχονται μαζί και με γκρίνια σε όσους δεν συνηθίζουν γρήγορα.

Ακολουθούν 3 tips για να μεταβείτε ομαλά στο νέο στυλ του Facebook:
1. Για να διώξεις το ενοχλητικό νέο παράθυρο προβολής εικόνων, σβήνεις την κατάληξη &theatre στο τέλος του url (διεύθυνσης) της φωτογραφίας.
2. Για να αλλάξεις γραμμή κειμένου στα comments δοκίμασε shift+enter.
3. Για να φορτώσουν πιο γρήγορα οι σελίδες, βάζεις ένα ? στο τέλος του url (διεύθυνσης).
kudos to Constantine Belias

Αν έχετε ανακαλύψει και άλλα tips, παρακαλώ μοιραστείτε τα μαζί μας.

Ο Κώστας Βλαχάκης είναι δημοσιογράφος τεχνολογίας, αρθρογραφεί από το 1999 και είναι δημιουργός των site τεχνολογίας Techblog.gr και Autonomous.gr. Έχει συνεργαστεί με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, ήταν συμπαρουσιαστής στην εκπομπή τεχνολογίας Escape στην ΕΤ1 και ραδιοφωνικός παραγωγός στο σταθμό Αθήνα 984. Επίσης έχει αρθρογραφήσει στις εφημερίδες Ναυτεμπορική, Καθημερινή και Παραπολιτικά, πάντα για θέματα τεχνολογίας. Μάθετε περισσότερα για τον Κώστα στο Magikokopidi.gr.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

7 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
Gabriel Pal

Το “?” σε ένα URL μπαίνει όταν η τρέχουσα σελίδα παίρνει παραμέτρους. Δεν έχει καμία σχέση με την ταχύτητα που φορτώνει η σελίδα.

Gabriel Pal

Σαν προγραμματιστής σου το λέω, σε ένα url μετά το “?” ακολουθούν οι παράμετροι που παίρνει η τρέχουσα σελίδα και αν είναι πολλοί οι παράμετροι τότε χωρίζονται μεταξύ τους με “&”.

Π.χ. https://www.facebook.com/profile.php?id=115811665108595 το αρχείο profile.php παίρνει την παράμετρο id, το οποίο παίρνει την τιμή 115811665108595

Gabriel Pal

Το 1ο ισχύει, γιατί το “&theatre” είναι μία από τις πολλές παραμέτρους που παίρνει η σελίδα που εμφανίζει τις φωτογραφίες, το οποίο απλά λέει “δείξ’ τα με μορφή θεάτρου (ή τελοσπάντων έτσι όπως τα δείχνει)”. Αν το σβήσεις, απλά δεν του λες πως να τα εμφανίσει, και στα εμφανίζει με την κλασσική μορφή.

Αν και μου το έχει γυρίσει στην παλιά έκδοση, πρόλαβα να δω στο Home του προφίλ μου, εκεί που λέει “Share: Status Photo Link Video” υπήρχε και ένα “Question” στο οποίο αν κλίκαρες σου εμφάνιζε 2 επιλογές: α) να θέσεις ένα ερώτημα ή β) να δημιουργήσεις μια δημοσκόπηση (poll). Δεν πρόλαβα να τα δοκιμάσω όμως.

Επίσης δεξιά πάνω στο Account είχε άλλη μια επιλογή με την οποία μπορούσες να επιλέξεις αν θες να είσαι συνδεδεμένος με το προφίλ σου ή με το page σου. Προφανώς αυτό θα εμφανιζόταν μόνο σε όσους έχουν δημιουργήσει κάποιο page.

Αυτά…

kate

Λέγοντας “Για να φορτώσουν πιο γρήγορα οι σελίδες, βάζεις ένα ? στο τέλος του url (διεύθυνσης).” εννοείς να εμφανιστούν άμεσα οι αλλαγές στην σελίδα ή να φορτώσει γρήγορα όπως γράφεις;
Διότι στην πρώτη περίπτωση έχει μία βάση το θέμα.
Εάν η σελίδα είναι “cashaρισμένη” δεν μπορείς να δεις άμεσα τις αλλαγές με ένα απλό refresh. Προσθέτεις στο τέλος του url τον χαρακτήρα “?” εάν το url δεν περιέχει τον χαρακτήρα “&”.
Δεν έχει, όμως, χρειαστεί να κάνω κάτι τέτοιο στο facebook.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet Facebook featured Instagram

Facebook και Instagram γίνονται συνδρομητικά αν δεν θέλεις διαφημίσεις

Την επιλογή για Facebook και Instagram, χωρίς διαφημίσεις, θα προσφέρει η Meta Platforms, έναντι συνδρομής 9.99 ευρώ ή 12.99 ευρώ το μήνα.

Internet Facebook featured Instagram

Facebook και Instagram ίσως φέρουν συνδρομή χωρίς διαφημίσεις στην Ευρώπη

Η Meta ενδέχεται να προσφέρει μια επιλογή συνδρομής επί πληρωμή στο Instagram και το Facebook στην Ευρώπη, σύμφωνα με τους New York Times.

Business Facebook Meta

Meta: Καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα από το αναμενόμενο

Η Meta ανέφερε κέρδη και έσοδα για το δεύτερο τρίμηνο που ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις και εξέδωσε μια καλύτερη από την αναμενόμενη πρόβλεψη.

Business Facebook Meta

Facebook: Πρόστιμο ρεκόρ 1,3 δισ. δολαρίων για τις μεταφορές δεδομένων χρηστών της ΕΕ στις ΗΠΑ

To Facebook επλήγη με πρόστιμο ρεκόρ 1,3 δισ. δολαρίων από τις ρυθμιστικές αρχές της ΕE για κακή διαχείριση πληροφοριών χρηστών.