Μείωση 50% σε likes, share και σχόλια από το 2015

μείωση content engagement, Μείωση 50% σε likes, share και σχόλια από το 2015

Ιδιαίτερη μείωση έχει επιδείξει το content engagement στα social media από το 2015 μέχρι το 2017, σύμφωνα με την BuzzSumo. Η ανάλυση της εταιρείας που βασίστηκε σε 100 εκατ. αναρτήσεις στο Facebook καταδεικνύει ότι από το 2015 μέχρι το 2017, ο αριθμός των like, share και των σχολίων έχει μειωθεί κατά 50%.

Το γεγονός ότι υπάρχουν περισσότερες αναρτήσεις πλέον σημαίνει ότι υπάρχει και μεγαλύτερος ανταγωνισμός. Με το περιεχόμενο σχεδόν να διπλασιάζεται, είναι πιο δύσκολο να προκληθεί το ενδιαφέρον του χρήστη ώστε να αλληλοεπιδράσει με αυτό και φυσικά η αύξηση των χρηστών του Facebook δεν είναι ανάλογη και της αύξησης του περιεχομένου.

Να σημειωθεί ότι το Facebook έχει αλλάξει τον αλγόριθμό του προκειμένου να καταπολεμήσει τα λεγόμενα clickbait, οπότε κι αυτό έχει συμβάλει σε ένα ποσοστό.

Από την άλλη όμως, όπως ήδη αναφέρθηκε υπάρχει αύξηση του προσωπικού διαμοιρασμού, τον οποίο το BuzzSumo αναφέρει ως dark sharing. Πλέον οι χρήστες προτιμούν να μοιράζονται περιεχόμενο από το WhatsApp, Viber, Snapchat και Facebook Messenger.

μείωση content engagement, Μείωση 50% σε likes, share και σχόλια από το 2015

Επίσης, η έρευνα καταδεικνύει αλλαγές και στον τρόπο ανακάλυψης περιεχομένου με το Google Search και το Facebook να χάνουν μερίδιο από την κυριαρχία τους. Ωστόσο, to 52% των χρηστών βασίζονται στο Google για την εξεύρεση περιεχομένου και το 48% το διαβάζει στη ροή του στο Facebook. Αξιοσημείωτο είναι ότι το 41% βρίσκει το περιεχόμενο κατευθείαν σε ιστοτόπους.

Σε μείωση βρίσκονται και οι αναρτήσεις που γίνονται viral και μάλιστα αναμένεται στο μέλλον να σημειώσουν ακόμη μεγαλύτερη μείωση και να καταστούν σπάνιες. Τα ευρήματα της έρευνας αφήνουν να εννοηθεί ότι οι εταιρείες θα πρέπει να εστιάσουν σε νέους τρόπους προσέλκυσης και αλληλοεπίδρασης με το κοινό τους, καθώς τα social media δεν έχουν την ίδια δυναμική με παλιά.

μείωση content engagement, Μείωση 50% σε likes, share και σχόλια από το 2015

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

3 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
GerogeX

Μπραβο, ο κόσμος μαθαίνει σιγά σιγά.

Δεν το περίμενα!

Λευτέρης

Γι’αυτό λοιπόν δε με αρτάρουν όπως πριν

NikosAr

Πολύ σωστά τα λέει το άρθρο …. και επίσης η βλακεία των πόστ που βάζουν έναν τίτλο … αλλά εσυ για το διαβάσεις πρέπει να κλικ- αρης άλλες 2-3 σελίδες γεμάτο από ανούσιες διαφημίσεις για να διαβάσεις το περιεχόμενο …. !!!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet LinkedIn Social Media

LinkedIn: Λανσάρει ανανεωμένες επιλογές ad targeting

Tο LinkedIn ανακοίνωσε ανανεωμένες επιλογές ad targeting, καθώς επιχειρεί να ευθυγραμμιστεί με τους νέους κανονισμούς περί ιδιωτικότητας, χωρίς να σταματήσει να παρέχει βέλτιστες επιλογές προσέγγισης χρηστών για τα συνεργαζόμενα brands.

Internet Social Media WhatsApp

Το WhatsApp προσφέρει την δυνατότητα δημιουργίας Avatar

Το WhatsApp έχει κυκλοφορήσει τους τελευταίους μήνες σημαντικές νέες δυνατότητες, όπως η προσθήκη των avatars που αποτελεί και την τη νεότερη λειτουργία στην πλατφόρμα.

Internet Facebook News Social Media

Facebook: Θα αποσύρει το ειδησεογραφικό περιεχόμενο εάν αναγκαστεί να πληρώσει

To Facebook απειλεί ότι αναμένεται να αποσύρει το ειδησεογραφικό περιεχόμενο εάν αναγκαστεί να πληρώσει για την χρήση του.

Internet FBI Social Media TikTok

Ο διευθυντής του FBI ανησυχεί για τη συλλογή δεδομένων των χρηστών του TikTok

Ο διευθυντής του FBI Christopher Wray εξέφρασε τις ανησυχίες του για τα δεδομένα των χρηστών που συλλέγει το TikTok και το πως μπορούν να χρησιμοποιηθούν “για παραδοσιακές επιχειρήσεις κατασκοπείας”.