Μείωση 50% σε likes, share και σχόλια από το 2015

μείωση content engagement, Μείωση 50% σε likes, share και σχόλια από το 2015

Ιδιαίτερη μείωση έχει επιδείξει το content engagement στα social media από το 2015 μέχρι το 2017, σύμφωνα με την BuzzSumo. Η ανάλυση της εταιρείας που βασίστηκε σε 100 εκατ. αναρτήσεις στο Facebook καταδεικνύει ότι από το 2015 μέχρι το 2017, ο αριθμός των like, share και των σχολίων έχει μειωθεί κατά 50%.

Το γεγονός ότι υπάρχουν περισσότερες αναρτήσεις πλέον σημαίνει ότι υπάρχει και μεγαλύτερος ανταγωνισμός. Με το περιεχόμενο σχεδόν να διπλασιάζεται, είναι πιο δύσκολο να προκληθεί το ενδιαφέρον του χρήστη ώστε να αλληλοεπιδράσει με αυτό και φυσικά η αύξηση των χρηστών του Facebook δεν είναι ανάλογη και της αύξησης του περιεχομένου.

Να σημειωθεί ότι το Facebook έχει αλλάξει τον αλγόριθμό του προκειμένου να καταπολεμήσει τα λεγόμενα clickbait, οπότε κι αυτό έχει συμβάλει σε ένα ποσοστό.

Από την άλλη όμως, όπως ήδη αναφέρθηκε υπάρχει αύξηση του προσωπικού διαμοιρασμού, τον οποίο το BuzzSumo αναφέρει ως dark sharing. Πλέον οι χρήστες προτιμούν να μοιράζονται περιεχόμενο από το WhatsApp, Viber, Snapchat και Facebook Messenger.

μείωση content engagement, Μείωση 50% σε likes, share και σχόλια από το 2015

Επίσης, η έρευνα καταδεικνύει αλλαγές και στον τρόπο ανακάλυψης περιεχομένου με το Google Search και το Facebook να χάνουν μερίδιο από την κυριαρχία τους. Ωστόσο, to 52% των χρηστών βασίζονται στο Google για την εξεύρεση περιεχομένου και το 48% το διαβάζει στη ροή του στο Facebook. Αξιοσημείωτο είναι ότι το 41% βρίσκει το περιεχόμενο κατευθείαν σε ιστοτόπους.

Σε μείωση βρίσκονται και οι αναρτήσεις που γίνονται viral και μάλιστα αναμένεται στο μέλλον να σημειώσουν ακόμη μεγαλύτερη μείωση και να καταστούν σπάνιες. Τα ευρήματα της έρευνας αφήνουν να εννοηθεί ότι οι εταιρείες θα πρέπει να εστιάσουν σε νέους τρόπους προσέλκυσης και αλληλοεπίδρασης με το κοινό τους, καθώς τα social media δεν έχουν την ίδια δυναμική με παλιά.

μείωση content engagement, Μείωση 50% σε likes, share και σχόλια από το 2015

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

3 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
GerogeX

Μπραβο, ο κόσμος μαθαίνει σιγά σιγά.

Δεν το περίμενα!

Λευτέρης

Γι’αυτό λοιπόν δε με αρτάρουν όπως πριν

NikosAr

Πολύ σωστά τα λέει το άρθρο …. και επίσης η βλακεία των πόστ που βάζουν έναν τίτλο … αλλά εσυ για το διαβάσεις πρέπει να κλικ- αρης άλλες 2-3 σελίδες γεμάτο από ανούσιες διαφημίσεις για να διαβάσεις το περιεχόμενο …. !!!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet Facebook Facebook Messenger Instagram

Η Meta διακόπτει την cross-app συνομιλία μεταξύ Messenger και Instagram

Η Meta ανακοίνωσε ότι η cross-app επικοινωνία ανάμεσα σε Messenger και Instagram θα καταργηθεί το αμέσως επόμενο διάστημα.

Internet Facebook featured Instagram

Facebook και Instagram γίνονται συνδρομητικά αν δεν θέλεις διαφημίσεις

Την επιλογή για Facebook και Instagram, χωρίς διαφημίσεις, θα προσφέρει η Meta Platforms, έναντι συνδρομής 9.99 ευρώ ή 12.99 ευρώ το μήνα.

Internet Facebook featured Instagram

Facebook και Instagram ίσως φέρουν συνδρομή χωρίς διαφημίσεις στην Ευρώπη

Η Meta ενδέχεται να προσφέρει μια επιλογή συνδρομής επί πληρωμή στο Instagram και το Facebook στην Ευρώπη, σύμφωνα με τους New York Times.

Business Facebook Meta

Meta: Καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα από το αναμενόμενο

Η Meta ανέφερε κέρδη και έσοδα για το δεύτερο τρίμηνο που ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις και εξέδωσε μια καλύτερη από την αναμενόμενη πρόβλεψη.