“Ακολουθεί διαφημιστικό tweet από τον χορηγό μας”

Το marketing είναι παντού και προσπαθεί να “εκμεταλλευτεί” οτιδήποτε έχει hype για να προωθήσει προϊόντα και υπηρεσίες, με το αζημίωτο φυσικά. Διαφημιστική εταιρεία στο Los Angeles πληρώνει διασημότητες όπως ηθοποιούς, tv starts και μουσικούς για να δημοσιεύουν διαφημιστικά μηνύματα στο προφίλ τους στο Twitter και το Facebook.

Πρόκειται για την εταιρεία Ad.ly που ξεκίνησε τις δραστηριότητές της το 2009 και σήμερα έχει στη διάθεσή της πάνω από 5.000 celebrities με προφίλ στο Twitter και Facebook Fan Page ή Group. Η Ad.ly έχει συνεργαστεί με πάνω 150 εταιρείες όπως Sony, Best buy, Old Navy και Toyota και πληρώνει αναλόγως το πόσους followers ή μέλη στο fb group έχει ο κάθε διάσημος. Ο μέσος όρος είναι 1000 δολάρια για κάθε tweet για κάποιον που έχει μερικές χιλιάδες φίλους ενώ ακούγεται ότι η Αμερικανίδα TV Star Khloe Kardashian πληρώνεται 10.000 δολάρια ανά tweet.

Ad.ly Snoop Dog
Ad.ly Celebrities

Με πληροφορίες από το περιοδικό Business Week, τεύχος January 10 -January 16, 2011

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
2 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
MalFUNct10N

Οι Linkin Park έχουν πάνω από 20.000.000 fans στο facebook 🙂

Αντώνης

Ε καλα η Lady GaGa που ειναι η βασιλισσα του twitter??

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet Tech Podcast

Tech Podcast: Εβδομαδιαίο podcast τεχνολογίας S01E24 – 25/02/2021

Σε αυτή την εκπομπή συζητάμε για security updates στα smartphone, πλατφόρμα Web OS, Huawei Mate X2, Apple, νέα παρτίδα PlayStation 5 Digital στην Ελλάδα, ελικόπτερο Ingenuity και Bitcoin.

Internet 5G

Οι περισσότεροι που ανησυχούν για το 5G κατοικούν στην Αμερική

Μία πρόσφατη έρευνα της Prolifics Testing πιστοποιεί ότι στις ΗΠΑ βλέπουν με αρκετό σκεπτικισμό την επέκταση του 5G.

Internet Hackers

Οι τεχνολογικοί κολοσσοί βλέπουν ρωσική ανάμιξη στις επιθέσεις hacking

Οι επιθέσεις hacking των τελευταίων εβδομάδων δείχνουν σοβαρά σημάδια ρωσικής ανάμιξης σύμφωνα με τους ισχυρούς της τεχνολογίας.

Internet Facebook

Το Facebook επαναφέρει το ειδησεογραφικό περιεχόμενο στην Αυστραλία

Το Facebook εμφανίζεται ευχαριστημένο με τις αλλαγές στη νομοθεσία της Αυστραλίας και αποφάσισε να εμφανίζει και πάλι ειδήσεις.