Την προηγούμενη χρονιά η Apple, ανακοίνωσε την εξαγορά της υπηρεσίας Texture την οποία πολλοί ονομάζουν ως το “Netflix των περιοδικών”. Η συγκεκριμένη υπηρεσία, είναι με εγγραφή και επιτρέπει στον αναγνώστη να ενημερώνεται από όποια περιοδικά θέλει.
Ωστόσο, η Apple φαίνεται προβληματισμένη με την απήχηση που μπορεί να αποκτήσει μια ψεύτικη είδηση κι έτσι είπε να κάνει κάτι γι’αυτό. Όπως ανακοίνωσε εχτές, θα συνεργαστεί με τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τις Ηνωμένες Πολιτείες, προκειμένου να “εκπαιδεύσει” τους πολίτες στον εντοπισμό των ψευδών ειδήσεων.
Αυτό θα το κάνει, με την βοήθεια του προγράμματος The News Literacy Project (NLP), το οποίο και χρηματοδοτεί. Όπως δήλωσε ο CEO της εταιρείας, Tim Cook: “Η έγκριτη και έγκυρη ενημέρωση, είναι ζωτικής σημασίας για την ελευθερία του τύπου και την δημοκρατία. Έτσι είμαστε περήφανοι που συνεργαζόμαστε με οργανισμούς, που στοχεύουν σε αυτό. Έχουμε εντυπωσιαστεί, από την σημαντική δουλειά που έχει γίνει από το NLP, το Common Sense και το Osservatorio. Τα συγκεκριμένα προγράμματα, ενθαρρύνουν τους νέους, να είναι ενεργοί πολίτες που παίρνουν μέρος στα κοινά.”
Η Apple, δεν είναι η πρώτη εταιρεία που προσπαθεί να βελτιώσει την κατάσταση που επικρατεί όσον αφορά τις ψευδής ειδήσεις. Στο παρελθόν το Facebook και το WhatsApp έχουν κάνει ρυθμίσεις στις πλατφόρμες τους.
Δεν ξέρω, αλλά αυτή η εταιρεία μπορεί να κάνει πολύ όμορφα πράγματα, έχει πείσμα
Θα “εκπαιδεύσει” τους πολίτες και στον εντοπισμό των ψευδών ειδήσεων που προάγει η ίδια η Apple, ή αυτά δεν μετράνε γιατί Apple = above law; Άσε μας ρε Apple, που έχεις χτίσει όνομα μέσω της παραπληροφόρησης και μας το παίζεις και δήθεν καθώς πρέπει. Τουλάχιστον ο Jobs είχε τα balls να το λέει και δημόσια, γι’αυτό ήταν και ο μεγαλύτερος μαρκετίστας – σε αντίθεση με τον Cook που είναι η απόλυτη ξεφτίλα της εταιρίας. Τρίζουν τα κόκαλα του Jobs. :/
ας ξεκινησει τοτε με τις ψευτικες δηλωσεις που κανει σε καθε παρουσιαση
‘καινοτομια εδω καινοτομια εκει’ κ μπλα μπλα
ας κανει αυτο πρωτα κ μετα βλεπουμε