Bluesky: Απέκτησε 1 εκατ. νέους χρήστες την πρώτη μέρα που έγινε διαθέσιμο στο κοινό

Bluesky, Bluesky: Απέκτησε 1 εκατ. νέους χρήστες την πρώτη μέρα που έγινε διαθέσιμο στο κοινό

Η Bluesky, το εναλλακτικό Twitter ανοιχτού κώδικα, είδε μεγάλη αύξηση στους νέους χρήστες το πρώτο εικοσιτετράωρο αφότου έγινε διαθέσιμο στο κοινό. Η υπηρεσία έχει κερδίσει περισσότερους από 850.000 χρήστες, ανεβάζοντας τις συνολικές εγγραφές της σε κάτι περισσότερο από 4 εκατομμύρια.

Η υπηρεσία λειτουργούσε σε μια έκδοση beta μόνο με πρόσκληση για περίπου ένα χρόνο και είχε λίγο περισσότερους από 3 εκατομμύρια χρήστες τη στιγμή που έγινε ελεύθερα προσβάσιμη για το κοινό. Αυτή τη στιγμή έχει σχεδόν 4,1 εκατομμύρια εγγραφές, σύμφωνα με έναν online tracker.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Bluesky, Jay Graber, σε μια ανάρτηση στο X, έγραψε πως “Τα πράγματα ρολάρουν εδώ”.

Η αύξηση των νέων χρηστών υποδηλώνει ότι εξακολουθεί να υπάρχει μεγάλη περιέργεια σχετικά με την πλατφόρμα που υποστηρίζεται από τον συνιδρυτή του Twitter Jack Dorsey, η οποία ξεκίνησε ως εσωτερικό έργο στο Twitter το 2019. Έδειξε επίσης ότι υπάρχει χώρος στην αγορά των social media για μια ακόμα πλατφόρμα που βασίζεται στον γραπτό λόγο. Την περασμένη εβδομάδα, η Meta ανακοίνωσε πως τα Threads έχουν φτάσει τους 130 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες. Ακόμα, υπάρχει το Mastodon που μετρά 1,8 εκατομμύρια ενεργούς μηνιαίους χρήστες.

Ο Graber έχει δηλώσει ότι το Bluesky σκόπευε να αναπτυχθεί με πιο αργό ρυθμό ώστε να μπορέσει να χτίσει την πλατφόρμα και το υποκείμενο πρωτόκολλο χωρίς την πίεση που μπορεί να προκαλέσει μια απότομη αύξηση στην ανάπτυξη. Μερικές από αυτές τις ανησυχίες επιβεβαιώθηκαν την τελευταία ημέρα καθώς η αύξηση της δραστηριότητας οδήγησε σε κάποια τεχνικά προβλήματα στον ιστότοπο, συμπεριλαμβανομένων προβλημάτων με τις προσαρμοσμένες ροές της εφαρμογής και μια σύντομη διακοπή λειτουργίας κατά τη διάρκεια της νύχτας. Η διακοπή επιλύθηκε μέσα σε λίγες ώρες, σύμφωνα με την εταιρεία.

Πολλά από τα μελλοντικά επιτεύγματα του Bluesky θα εξαρτηθούν από το αν μπορεί να διατηρήσει τη νέα ανάπτυξη και να κρατήσει το ενδιαφέρον όλων των νέων χρηστών του. Το Threads επίσης είδε μια αρχική αύξηση σε νέους χρήστες, μόνο για να μειωθεί πριν τελικά ανακάμψει.

Παρόλο που το Bluesky μπορεί να μοιάζει κάπως με το Threads ή το X, είναι μια ουσιαστικά διαφορετική μορφή πλατφόρμας και αποτελεί μέρος του αυξανόμενου κινήματος για αποκεντρωμένα κοινωνικά μέσα. Το ανοιχτού κώδικα πρωτόκολλό του λειτουργεί σαν μια “μόνιμα ανοιχτή” API, σύμφωνα με τον Graber, και ο ιστότοπος έχει ήδη δεκάδες προγραμματιστές που χτίζουν τις δικές τους εμπειρίες. Το Bluesky προσφέρει επίσης περισσότερες δυνατότητες προσαρμογής για τους χρήστες, με χαρακτηριστικά όπως προσαρμοσμένοι αλγόριθμοι και η δυνατότητα επιλογής των δικών τους ρυθμίσεων διαχείρισης περιεχομένου.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες με online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας. Αν χρησιμοποιείτε RSS προσθέστε το Techblog στη λίστα σας https://techblog.gr/feed/.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet Samsung

H Samsung παρουσίασε το πρώτο τσιπ DRAM 36 GB για το 6G AI

To 6G είναι προ των πυλών και θα βασίζεται στην ΑΙ, γι’ αυτό και τεχνολογικοί κολοσσοί συνεργάζονται και ετοιμάζονται για τη νέα εποχή.

Internet

Skoop by Skroutz: Νέα υπηρεσία για αγγελίες, πούλησε τη συσκευή σου δωρεάν!

Οι χρήστες μπορούν πλέον να δημοσιεύουν αγγελίες πωλήσεων και να αγοράζουν προϊόντα από άλλους χρήστες εύκολα, γρήγορα και με την ασφάλεια του Skroutz.

Internet TikTok

TikTok: Πώς να μπλοκάρεις έναν χρήστη – Οδηγός για να ποστάρετε ανενόχλητοι

Το TikTok είναι μία από τις πιο ταχύτατα αναπτυσσόμενες και πλέον δημοφιλείς πλατφόρμες δημιουργίας και δημοσίευσης περιεχομένου.

Internet featured

efood: Το αποτύπωμα της υπηρεσίας delivered by efood το 2023 και η νέα υπηρεσία το 2024

Το efood, για το έτος 2022, είχε καταγράψει μια αξιοσημείωτη ανάπτυξη της υπηρεσίας delivered by efood, θέτοντας ως κύριο στόχο την ενδυνάμωσή της μέσα στο 2023.