Citroen C1 Connexion, Δημιουργία ενός νέου μοντέλου μέσω Facebook

H Citroen στην Αγγλία χρησιμοποιεί τη δύναμη του Internet για να δώσει την ευκαιρία στους φίλους της να δημιουργήσουν μία ειδική έκδοση του αυτοκινήτου πόλης C1 με τη μέθοδο του crowdsourcing, μέσα από το Facebook. Οι φίλοι της εταιρείας στο FB θα μπορούν να επιλέξουν στοιχεία του αμαξώματος, του εξοπλισμού και άλλων επιμέρους χαρακτηριστικών. Το μοντέλο που θα έχει τα περισσότερα Like θα βγει στην παραγωγή ως Citroen C1 Connexion.

Είναι ενδιαφέρουσα η πρωτοβουλία της Citroen αν και όχι πρωτοποριακή, καθώς είναι περισσότερο σαν να κάνει poll ανάμεσα στο ποια είναι τα πιο επιθυμητά χαρακτηριστικά του μοντέλου της. Από την άλλη μεριά είναι σημαντικό να δούμε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία παίρνει το virtual δρόμο για να μας παρουσιάσει αργότερα οχήματα που θα κυκλοφορήσουν στην πραγματικότητα. Αν επικρατήσει αυτή η τάση, μπορεί και στο μέλλον να έχουμε τη δυνατότητα να δημιουργούμε από το μηδέν το εντελώς δικό μας concept και αν είναι δημοφιλές, να το βλέπουμε να μπαίνει στην παραγωγή. Μπορώ να δω 2CV με κινητήρα αεροσκάφους παρακαλώ;

Θα θέλατε να γίνουν αντίστοιχες ενέργειες και στην Ελλάδα;

, Citroen C1 Connexion, Δημιουργία ενός νέου μοντέλου μέσω Facebook
Πηγή

O Νίκος Καϊμακάμης είναι δημοσιογράφος και συγγραφέας. Συνεργάζεται με διάφορα online μέσα κυρίως στο τεχνολογικό ρεπορτάζ, ενώ εργάζεται και ως data manager στο πρόγραμμα παροχής στέγασης προσφύγων ESTIA. Τις συγγραφικές του δημιουργίες μπορείτε να τις διαβάσετε στο www.nikosk.gr.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας. Αν χρησιμοποιείτε RSS προσθέστε το Techblog στη λίστα σας https://techblog.gr/feed/.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet Twitter

Το Twitter δοκιμάζει κοινοποίηση μεγάλων κειμένων έως 2.500 λέξεις

To Notes δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες του Twitter να κοινοποιούν μεγάλα κείμενα μεγέθους έως 2.500 λέξεων.

Internet Netflix

O co-Ceo του Netflix επιβεβαιώνει ότι έρχεται φθηνότερη συνδρομή με διαφημίσεις

Το Netflix σχεδιάζει να φέρει μια πιο οικονομική εκδοχή που θα υποστηρίζεται από διαφημίσεις προκειμένου να προσελκύσει κοινό που δεν θέλει να πληρώσει 9,99 $.

Internet Google

Google News: Ανανεώνεται η desktop έκδοση

Τα Google News, με αφορμή την 20η επέτειο ανανεώνονται ριζικά στην desktop έκδοση και δίνεται μεγάλη σημασία στις προσωπικές προτιμήσεις.

Internet Mark Zuckerberg Meta

Meta: Εγκαινιάζει ψηφιακό κατάστημα ρούχων για να ντύσετε το avatar σας

Η Meta εγκαινιάζει ένα κατάστημα ρούχων ψηφιακών σχεδιαστών που ονομάζεται «Meta Avatars Store», όπως ανακοίνωσε ο CEO Mark Zuckerberg.