Citroen C1 Connexion, Δημιουργία ενός νέου μοντέλου μέσω Facebook

H Citroen στην Αγγλία χρησιμοποιεί τη δύναμη του Internet για να δώσει την ευκαιρία στους φίλους της να δημιουργήσουν μία ειδική έκδοση του αυτοκινήτου πόλης C1 με τη μέθοδο του crowdsourcing, μέσα από το Facebook. Οι φίλοι της εταιρείας στο FB θα μπορούν να επιλέξουν στοιχεία του αμαξώματος, του εξοπλισμού και άλλων επιμέρους χαρακτηριστικών. Το μοντέλο που θα έχει τα περισσότερα Like θα βγει στην παραγωγή ως Citroen C1 Connexion.

Είναι ενδιαφέρουσα η πρωτοβουλία της Citroen αν και όχι πρωτοποριακή, καθώς είναι περισσότερο σαν να κάνει poll ανάμεσα στο ποια είναι τα πιο επιθυμητά χαρακτηριστικά του μοντέλου της. Από την άλλη μεριά είναι σημαντικό να δούμε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία παίρνει το virtual δρόμο για να μας παρουσιάσει αργότερα οχήματα που θα κυκλοφορήσουν στην πραγματικότητα. Αν επικρατήσει αυτή η τάση, μπορεί και στο μέλλον να έχουμε τη δυνατότητα να δημιουργούμε από το μηδέν το εντελώς δικό μας concept και αν είναι δημοφιλές, να το βλέπουμε να μπαίνει στην παραγωγή. Μπορώ να δω 2CV με κινητήρα αεροσκάφους παρακαλώ;

Θα θέλατε να γίνουν αντίστοιχες ενέργειες και στην Ελλάδα;

Citroen C1 Connexion, Δημιουργία ενός νέου μοντέλου μέσω Facebook
Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet TikTok

Το TikTok ετοιμάζεται να προσφέρει λειτουργία Stories

To TikTok επιβεβαίωσε ότι θα παρουσιάσει τη λειτουργία των Stories, ακολουθώντας τη σχετική τάση που υπάρχει στα κοινωνικά δίκτυα.

Internet YouTube

YouTube Premium Lite: Προσιτή συνδρομή χωρίς διαφημίσεις

Από την Ευρώπη αναμένεται να ξεκινήσει η διάθεση της έκδοσης YouTube Premium Lite, η οποία θα αφαιρεί τις διαφημίσεις.

Internet

Zoom: Καλείται να πληρώσει 85 εκ. δολάρια για το Zoombombing

Το ποσό των 85 εκατομμυρίων δολαρίων καλείται να πληρώσει το Zoom για συμβιβασμό με όσους το κατηγορούν για παραβίαση προσωπικών δεδομένων.

Internet Elon Musk Apple App Store

Elon Musk: “Το App Store της Apple φορολογεί το Internet”

O Elon Musk, διευθύνων σύμβουλος της Tesla, αποφάσισε να τα βάλει με την Apple αυτή τη φορά, μιλώντας για την προμήθεια που χρεώνει στο App Store.