Citroen C1 Connexion, Δημιουργία ενός νέου μοντέλου μέσω Facebook

H Citroen στην Αγγλία χρησιμοποιεί τη δύναμη του Internet για να δώσει την ευκαιρία στους φίλους της να δημιουργήσουν μία ειδική έκδοση του αυτοκινήτου πόλης C1 με τη μέθοδο του crowdsourcing, μέσα από το Facebook. Οι φίλοι της εταιρείας στο FB θα μπορούν να επιλέξουν στοιχεία του αμαξώματος, του εξοπλισμού και άλλων επιμέρους χαρακτηριστικών. Το μοντέλο που θα έχει τα περισσότερα Like θα βγει στην παραγωγή ως Citroen C1 Connexion.

Είναι ενδιαφέρουσα η πρωτοβουλία της Citroen αν και όχι πρωτοποριακή, καθώς είναι περισσότερο σαν να κάνει poll ανάμεσα στο ποια είναι τα πιο επιθυμητά χαρακτηριστικά του μοντέλου της. Από την άλλη μεριά είναι σημαντικό να δούμε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία παίρνει το virtual δρόμο για να μας παρουσιάσει αργότερα οχήματα που θα κυκλοφορήσουν στην πραγματικότητα. Αν επικρατήσει αυτή η τάση, μπορεί και στο μέλλον να έχουμε τη δυνατότητα να δημιουργούμε από το μηδέν το εντελώς δικό μας concept και αν είναι δημοφιλές, να το βλέπουμε να μπαίνει στην παραγωγή. Μπορώ να δω 2CV με κινητήρα αεροσκάφους παρακαλώ;

Θα θέλατε να γίνουν αντίστοιχες ενέργειες και στην Ελλάδα;

Citroen C1 Connexion, Δημιουργία ενός νέου μοντέλου μέσω Facebook
Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet Spotify

Πώς θα ακούσεις Spotify στην καλύτερη δυνατή ποιότητα

Έρχεται το Spotify HiFi, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αποκλείεται να ακούσεις από τώρα σε καλή ποιότητα τη μουσική σου.

Internet Instagram

Instagram Live: Νέα δυνατότητα στα Lives με περισσότερους από 2 ομιλητές

Το Instagram παρουσιάζει μια νέα λειτουργία που θα επιτρέπει στους χρήστες να εκτελούν κοινές ζωντανές ροές με τρία άλλα άτομα, επιτρέποντάς την ομαδική συνομιλία μέσω live βίντεο.

Internet Hackers

Hackers δημοσίευσαν τα σχέδια καναδικού κατασκοπευτικού αεροσκάφους

Τα έκλεψαν μαζί με άλλα έγγραφα από την κατασκευάστρια εταιρεία Bombardier και τα δημοσίευσαν στο Dark Web.

Internet Social Media

Το φαινόμενο Gamestop ενισχύθηκε από τα social media bots

H εταιρεία κυβερνοασφαλείας PiiQ Media σημειώνει ότι τα social media bots ήταν εκείνα που ενίσχυσαν τον ντόρο γύρω από το Gamestop.