EcoFlow

eCommerce & Digital Marketing Expo 2019 στο Ζάππειο Μέγαρο

, eCommerce & Digital Marketing Expo 2019 στο Ζάππειο Μέγαρο

Αυτό το Σαββατοκύριακο, 23 και 24 Νοεμβρίου, στο κέντρο της Αθήνας, στο Ζάππειο Μέγαρο, θα πραγματοποιηθεί η πιο σημαντική εκδήλωση για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στην Ελλάδα και την ευρύτερη γεωγραφική περιοχή τής Νοτιοανατολικής Ευρώπης, η ECDM Expo 2019.

Μετά τη σημαντική αύξηση της ζήτησης που υπάρχει από τους εκθέτες, από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ο εκθεσιακός χώρος της ECDM Expo θα καλύψει πλήρως το Ζάππειο Μέγαρο. Παράλληλα, θα διοργανωθούν έξι συνεδριακές εκδηλώσεις σε δύο αίθουσες, κατά τις δύο ημέρες της έκθεσης.

Στους εκθέτες, περιλαμβάνονται digital agencies, development houses, μεταφορικές εταιρείες, εταιρείες που ειδικεύονται στη διαφήμιση στο διαδίκτυο, επιχειρήσεις που παρέχουν χρηματοοικονομικές και άλλες συναφείς υπηρεσίες, τηλεπικοινωνιών κ.λπ.

Η eCommerce & Digital Marketing Expo 2019 διοργανώνεται με την υποστήριξη των εταιρειών:

Μεγάλοι Χορηγοί: Accenture, ACS, ATCOM, DHL, Lighthouse, bmind, Netsteps, Vendalion
Χορηγοί: Retargeting, G.A.P. Vassilopoulos Group, Routee, EDPS, Generation Y, Channel Advisor, apcopay, MainSys, Steficon, Trebbble, Infocall, e-volution Awaeds 2020
Υποστηρικτές: ONIT!, refluence, Business Cloud, cs.cart hellas, cloudOn, IpHost, DigitalUp, Hubspot

Παράλληλα με την έκθεση, θα πραγματοποιηθούν σε ειδικά διαμορφωμένες συνεδριακές αίθουσες στο χώρο του Ζαππείου Μεγάρου, το κεντρικό διήμερο συνέδριο και ακόμη πέντε εκδηλώσεις, στις οποίες θα συμμετέχουν περισσότεροι από 50 διακεκριμένοι ομιλητές από το εξωτερικό και τη χώρα μας.

Στις παράλληλες συνεδριακές εκδηλώσεις περιλαμβάνονται:

• Το κύριο διήμερο συνέδριο, με δεκάδες ομιλητές υψηλού κύρους από το εξωτερικό και την Ελλάδα.
• Tο Keynote dinner, το επίσημο δείπνο για υψηλόβαθμα στελέχη του κλάδου του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, παρουσία του Υφυπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Γεώργιου Γεωργαντά.
• Tο Digital Agencies Roundtable, για την γνωριμία και συζήτηση των εταιρειών του κλάδου.
• Το Tourism.Next, ένα συνέδριο για τον τουρισμό, με στόχο να αναδείξει τις βέλτιστες πρακτικές για τις τουριστικές επιχειρήσεις.
• Το Celebrities in eCommerce, που εστιάζει στις πρακτικές που ακολουθούν αναγνωρίσιμα πρόσωπα, στην προώθηση υπηρεσιών και προϊόντων.
• Το Meet Magento Greece, το ετήσιο συνέδριο για την κυρίαρχη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου.

ECDM Expo 2019
Χώρος διεξαγωγής: Ζάππειο Μέγαρο.
Χρόνος διεξαγωγής: 23 και 24 Νοεμβρίου 2019, 11:00-20:00.
www.ecdmexpo.com

ΤΕΛΟΣ

Ο Κώστας Βλαχάκης είναι δημοσιογράφος τεχνολογίας, αρθρογραφεί από το 1999 και είναι δημιουργός των site τεχνολογίας Techblog.gr και Autonomous.gr. Έχει συνεργαστεί με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, ήταν συμπαρουσιαστής στην εκπομπή τεχνολογίας Escape στην ΕΤ1 και ραδιοφωνικός παραγωγός στο σταθμό Αθήνα 984. Επίσης έχει αρθρογραφήσει στις εφημερίδες Ναυτεμπορική και Καθημερινή. Μάθετε περισσότερα για τον Κώστα στο Magikokopidi.gr.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας. Αν χρησιμοποιείτε RSS προσθέστε το Techblog στη λίστα σας https://techblog.gr/feed/.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet Disney

Disney+ Ad-Supported: Σχεδιάζει να περιορίσει τις διαφημίσεις στα 4 λεπτά την ώρα

H Disney+ σχεδιάζει να κυκλοφορήσει μια πιο φθηνή υπηρεσία streaming που θα έχει διαφημίσεις αργότερα μέσα στη χρονιά.

Internet COSMOTE

COSMOTE GIGAMAX: Από σήμερα οι συνδρομητές κινητής συμβολαίου μιλάνε απεριόριστα με όλους

Όλοι οι υφιστάμενοι συνδρομητές COSMOTE GIGAMAX & COSMOTE BUSINESS GIGAMAX απολαμβάνουν αυτόματα απεριόριστη ομιλία προς όλα τα εθνικά δίκτυα, χωρίς καμία επιπλέον χρέωση.

Internet featured Netflix

Netflix: Έρχεται νέα συνδρομή με διαφημίσεις μέχρι το τέλος του 2022

Καθώς η πλατφόρμα χάνει συνδρομητές, εν μέρει λόγω της αύξησης των τιμών, αποφάσισε να τους προσφέρει μια πιο φθηνή επιλογή.

Internet Apple featured TikTok

Πατέρας έξαλλος με την Apple επειδή δε μπλόκαρε τις αγορές 2.500$ της 10χρονης κόρης του

Εκνευρισμένος με την Apple είναι ο πατέρας ενός 10χρονου κοριτσιού με αυτισμό επειδή δεν μπλόκαρε πληρωμή 2.500 $ σε δημιουργό του TikTok.