Xiaomi Summer Salles 2019 InfoQuest

Θα ξεκινήσει επιτέλους το Εθνικό Σύστημα Έγκαιρης Προειδοποίησης με SMS;

5

Εθνικό Σύστημα Έγκαιρης Προειδοποίησης με SMS

Με αφορμή την φονική θεομηνία στην Χαλκδική το βράδυ της Τετάρτης που άφησε πίσω της 7 νεκρούς (μέχρι αυτή τη στιγμή) και πολλούς τραυματίες φαίνεται ότι θα ξεκινήσει επιτέλους η εφαρμογή του συστήματος έγκαιρης προειδοποίησης από επερχόμενο κίνδυνο, με μαζική αποστολή SMS σε κατοίκους με οδηγίες εκκένωσης.

Διαβάζουμε ότι υπάρχει ήδη στα χαρτιά από το 2014 νόμος που όριζε την αναβάθμιση του αριθμού έκτακτης ανάγκης 112 αλλά και αξιοποίηση των κεραιών κινητής τηλεφωνίας, ώστε σε συνεργασία με τις εταιρείες η Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας να αποστέλλει γραπτά μηνύματα στους κατοίκους με οδηγίες για εκκένωση των περιοχών.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ που διαβάζω και ακούω από το πρωί, φαίνεται ότι σήμερα έχει γίνει επικοινωνία του Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής και με τις 3 εταιρείες κινητής τηλεφωνίας (COSMOTE, Vodafone, WIND) ώστε να μπει σε εφαρμογή το σύστημα έγκαιρης προειδοποίησης από επερχόμενο κίνδυνο.

Update: Διαβάζω ότι αύριο θα πραγματοποιηθεί πιλοτικά μια πρώτη δοκιμή του συστήματος 112 στο αρχηγείο της Πυροσβεστικής.

Update: Μόλις λάβαμε ανακοίνωση της WIND που αφορά τους συνδρομητές της στην Χαλκιδική. Λογικά θα ακολουθήσουν και οι άλλες εταιρείες.

WIND

Η WIND Ελλάς, στην προσπάθεια της να βοηθήσει τους συνδρομητές της που βρίσκονται στην περιοχή της Χαλκιδικής η οποία επλήγη από το καταστροφικό κύμα κακοκαιρίας, που μεταξύ άλλων έχει προξενήσει εκτεταμένες ζημιές στο δίκτυο ηλεκτροδότησης, πήρε τις παρακάτω πρωτοβουλίες:

Κατανοώντας τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας η εταιρία προσφέρει σε όλους τους συνδρομητές κινητής στις πληγείσες περιοχές δωρεάν 1500’ προς εθνικά κινητά & σταθερά και 1,5GB με ισχύ έως και 20/7. Παράλληλα σταματάει η διαδικασία φραγής εισερχομένων/ εξερχομένων κλήσεων στις συνδέσεις συμβολαίου μέχρι και το τέλος του μήνα.

Επιπλέον, η WIND Ελλάς ενημερώνει ότι από την πρώτη στιγμή το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου και οι τεχνικοί της είναι σε επιφυλακή και εργάζονται για την αποκατάσταση της επικοινωνίας το συντομότερο δυνατό.

Nova

H Nova εκφράζει την αμέριστη συμπαράστασή της στις οικογένειες των θυμάτων και των πληγέντων της φυσικής καταστροφής στη Χαλκιδική και ανακοινώνει ότι προχωρά αμέσως στις παρακάτω ενέργειες, ώστε να διευκολύνει την επικοινωνία των συνδρομητών της στην περιοχή.

• Θα γίνει άρση φραγής σε συνδρομητές internet, τηλεφωνίας και συνδρομητικής τηλεόρασης (χωρίς χρέωση τέλους επανασύνδεσης) σε όσες φραγές πραγματοποιήθηκαν στις 10 και στις 11/7.
• Δεν θα πραγματοποιείται φραγή σε συνδρομητές internet, τηλεφωνίας και συνδρομητικής τηλεόρασης έως τις 31/7.
• Δεν θα αποσταλεί κανένα μήνυμα ειδοποίησης φραγής έως τις 31/7.

COSMOTE

Στο πλευρό των κατοίκων της Χαλκιδικής που επλήγησαν από τα καταστροφικά καιρικά φαινόμενα στέκεται η COSMOTE, με μία σειρά από δράσεις για τη διευκόλυνση της επικοινωνίας τους.
Για τους κατοίκους και τους επισκέπτες των δήμων Νέας Προποντίδας, Κασσάνδρας και Σιθωνίας, η COSMOTE προσφέρει δωρεάν:
2.000 λεπτά προς όλα τα εθνικά δίκτυα, σε όλους τους συνδρομητές κινητής -συμβολαίου, καρτοσυμβολαίου και καρτοκινητής- με ισχύ έως και τις 22/7.
2GB για mobile Internet σε όλους τους συνδρομητές κινητής -συμβολαίου, καρτοσυμβολαίου και καρτοκινητής- με ισχύ έως και τις 22/7.

Τα δωρεάν λεπτά ομιλίας και GB θα δοθούν σε δύο πακέτα των 1000 λεπτών και 1GB, που θα ενεργοποιηθούν στις 11/7 και τις 17/7 με διάρκεια 5 ημερών το καθένα. Οι δικαιούχοι συνδρομητές θα ενημερωθούν για την ενεργοποίηση των δωρεάν λεπτών ομιλίας και των πακέτων Internet, μέσω γραπτών μηνυμάτων SMS.

Επιπλέον, για να διευκολύνει τους συνδρομητές του, ο Όμιλος αναστέλλει κάθε διαδικασία για -οριστική ή προσωρινή- φραγή για όλες τις συνδέσεις COSMOTE σταθερής, κινητής και τηλεόρασης στις πληγείσες περιοχές, και διαθέτει όλα τα καρτοτηλέφωνα για δωρεάν κλήσεις προς αστικά, υπεραστικά και κινητά από τις 12/7/19 μέχρι και τις 18/7/19.

Τέλος, τα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ στις περιοχές Νέα Μουδανιά, Ιερισσός, Κασσάνδρα και Πολύγυρος, διαθέτουν δωρεάν μπαταρίες, powerbanks, φακούς και φορτιστές αυτοκινήτων.

Από τη σφοδρή κακοκαιρία και τις διακοπές στην ηλεκτροδότηση, υπάρχουν κατά τόπους προβλήματα στις υπηρεσίες φωνής και δεδομένων, σε σταθερή και κινητή τηλεφωνία, κυρίως στην περιοχή της Κασσάνδρας. Οι τεχνικοί του Ομίλου εργάζονται εντατικά για την πλήρη αποκατάσταση της επικοινωνίας στις πληγείσες περιοχές, με την εκτεταμένη χρήση γεννητριών ρεύματος.

5
Σχόλια

avatar
3 Συνολικά σχόλια
2 Απαντήσεις
0 Ακόλουθοι
 
Το σχόλιο που αντέδρασαν οι περισσότεροι χρήστες
Το πιο δημοφιλές σχόλιο
5 Σχολιαστές
ΣταύροςNikosΚώσταςD.Αλέκοςagipaok Πρόσφατοι σχολιαστές
  Παρακολουθήστε τα σχόλια  
νεώτερο παλαιότερο πιο δημοφιλές
Να ειδοποιηθώ όταν
agipaok
Επισκέπτης
agipaok

Κλασσικα Ελλαδαρα.! πρωτα νεκροι …. και μετα κανουν οτι ειναι να κανουν !

Nikos
Επισκέπτης
Nikos

Πρώτα οι νεκροί, μετά πάλι νεκροί, μετά πάλι…μέχρι να συνειδητοποιήσουν κάποιοι ότι πρέπει να γίνονται όλα γρήγορα και όχι σαν την χελώνα. Κι αν το κράτος έχει δύσκολες δομές, ας πάρει κάποιος το πολιτικό κόστος να το διαλύσει και να το φτιάξει από την αρχή. Πάντως για το συγκεκριμένο ζήτημα οι ελληνικές εταιρίες κινητής τηλεφωνίας έχουν την τεχνογνωσία, ο κόσμος το θέλει γιατί είναι θέμα υψίστης ασφάλειας των ίδιων των κατοίκων της χώρας. Δείχνεις σαν κράτος ότι νοιάζεσαι και είναι ο ορισμός της πρόληψης. Άλλα κράτη έχουν φτάσει σε επίπεδο να στέλνουν στους πολίτες τους που βρίσκονται σε διακοπές σε άλλη χώρα email ή sms όταν γίνεται κάποια φυσική καταστροφή στην χώρα που επισκέπτονται. Ζητούν συγνώμη χίλιες φορές αν υπάρξει κάποια καθυστέρηση λεπτών ή δευτερολέπτων σε μέσο μαζικής μεταφοράς. Εμείς συνεχίζουμε να κυνηγάμε σαν κράτος τα αυτονόητα σε όλα τα επίπεδα και όλα γίνονται με βασανιστικά αργούς ρυθμούς.

Σταύρος
Επισκέπτης
Σταύρος

Ναι έχεις δίκιο κλασσικά ελλαδαρα αλλά δεν φταίνε μόνο αυτοί που είναι έτσι φταίμε και εμείς, καθώς την χώρα την συγκροτούν οι πολίτες, άμα οι πολίτες έχουν στο νου τους μόνο τον φραπέ στο αριστερό τους και το τσιγάρο στο δεξί τους, νομίζεις ότι θα σηκωθούν ένα πρωί και θα πουν α ας το κάνουμε. Γιατί όλα ξεκινάνε από την παιδία μας. Ακόμα και οι γόπες και τα σκουπίδια που πετάμε κάτω η που περνάμε το φανάρι λες είμαστε στο χωρίο, που σε άλλες χώρες κόβουν πρόστιμο και στους πεζούς ή ο άλλος που τρέχει με το αυτοκίνητό του στην Λ.Ε.Α. οι άλλοι τον ακολουθούν και όταν είναι να περάσει ένα ασθενοφόρο δεν θα έχει τόπο που να πάει και ο άλλος να είναι σε κρίσιμη φάση. Πίσω στο βασικό θέμα όμως, αυτό δεν χρειάζεται να έχουμε πρώτα θύματα γιατί και στο μάτι είχαμε θύματα και στην Πάρνηθα έχει κατοικίες και παντού έχει τα πάντα. Όλα ξεκινάνε από την παιδία γιατί είμαστε σε μια χώρα που πορεύεται με ρυθμούς του 1980. έτσι άμα αντιδράμε έστω και στα μικροπράγματα πάντα κάτι συμβαίνει. Δεν το λέω για να σε θίξω ή κάτι τέτοιο, απλά πιστεύω πως δεν πρέπει να ρίχνουμε το φταίξιμο μόνο στους άλλους αλλά να αναρωτηθούμε και εμείς οι ίδιοι τι μπορούμε να κάνουμε για να αλλάξουμε τις καταστάσεις γύρο μας.

Αλέκος
Επισκέπτης
Αλέκος

Μπράβο σας που θίγετε το θέμα !

ΚώσταςD.
Επισκέπτης
ΚώσταςD.

Από το 2014 και επιτέλους το 2019 θα το βάλουν σε εφαρμογή;;; Μάλιστα… Πάντως τα τελευταία χρόνια έχουμε πολύ περίεργα καιρικά φαινόμενα… Κλιματική αλλαγή ή κάτι άλλο;;; 🤔🤔🤔🤔 Να δούμε ο κρατικός μηχανισμός πως θα κινηθεί για να βοηθήσει τους πολίτες και ελπίζω να μην κάνει πάλι την πάπια αλλά Μάτι…

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα