Οι ευρωβουλευτές χρησιμοποιούν ως παράδειγμα την πολιτική της Apple για τη διασφάλιση του ιδιωτικού χαρακτήρα της περιήγησης στο Internet. Θέλοντας να προσφέρουν περισσότερες επιλογές στους χρήστες κοιτούν τι κάνει η Apple με την στοχευμένη διαφήμιση.
Θεωρώντας ότι το ήδη υπάρχον πλαίσιο του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, ή αλλιώς του GDPR, δεν επαρκεί για να διασφαλιστεί ο ιδιωτικός χαρακτήρας που θα πρέπει να διέπει την περιήγηση ενός χρήστη στο Internet, οι Ευρωβουλευτές προσπαθούν να αντλήσουν έμπνευση για την επόμενη νομοθετική τους πρωτοβουλία από άλλες καλές πρακτικές.
Ως μία τέτοια θεωρείται η κίνηση της Apple να δώσει στους κατόχους των προϊόντων της τη δυνατότητα να βλέπουν ποια είναι τα στοιχεία που συλλέγονται από τις διάφορες εφαρμογές και τους ιστοτόπους και να επιλέγουν εάν θέλουν να συλλέγονται τα στοιχεία αυτά. Το γεγονός ότι σχεδόν όλοι οι Apple Users εκμεταλλεύτηκαν αυτή τη δυνατότητα κάνει τους ευρωβουλευτές να θεωρούν ότι θα μπορούσαν να παρουσιάσουν ένα αντίστοιχο σύστημα για όλους τους Ευρωπαίους πολίτες, καθώς μπαίνουν στο Internet.
Παρόλο που οι μεγάλες πλατφόρμες του Internet έχουν παρουσιάσει εναλλακτικές εκδοχές των συστημάτων παρακολούθησης της δραστηριότητάς του κάθε χρήστη online, καμία από τις προτάσεις αυτές δεν θεωρείται ότι προστατεύει επαρκώς την ιδιωτικότητα του πολίτη στο Internet. Ο Ευρωπαίος νομοθέτης θα προτείνει αλλαγές σε όλες τις μεγάλες πλατφόρμες, στις οποίες θα πρέπει εκείνες να συμμορφωθούν.
ΣΥΖΗΤΗΣΗ