Το Facebook ασκεί πίεση στους διαφημιστές για την κατάχρηση των προσωπικών δεδομένων των χρηστών

Facebook, Το Facebook ασκεί πίεση στους διαφημιστές για την κατάχρηση των προσωπικών δεδομένων των χρηστών

Το Facebook έχει κάνει κάποια δειλά βήματα για να εμποδίσει τις επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν τα προσωπικά δεδομένα σας χωρίς δεύτερη σκέψη για τη δημιουργία εξατομικευμένων διαφημίσεων, αλλά τώρα μπορεί να τους ασκήσει πίεση για να συμπεριφέρονται πιο σωστά.

Από τις 28 Φεβρουαρίου, στο Facebook στην ερώτηση “γιατί βλέπω αυτή τη διαφήμιση;” (εμφανίζεται όταν πάτε να κλείσετε την διαφήμιση) θα σας ενημερώνει για το ποιος (αν υπήρξε κάποιος) δημοσίευσε τα στοιχεία επικοινωνίας σας, γεγονός που σας οδήγησε στο “γήπεδο” των διαδικτυακών πωλήσεων. Θα γνωρίζετε αν προέρχεται απευθείας από την πηγή, όπως για παράδειγμα ένα κατάστημα λιανικής στο οποίο έχετε δώσει τα στοιχεία σας, ή εάν η εταιρεία βασίστηκε σε έναν εξωτερικό συνεργάτη της για τη συλλογή των δεδομένων.

Προηγουμένως, το Facebook έδειχνε μόνο ποια εταιρεία χρησιμοποιεί τις πληροφορίες επικοινωνίας.

Αυτό από μόνο του δεν θα σταματήσει εντελώς την κακή χρήση των προσωπικών δεδομένων. Θα πρέπει, ωστόσο, να εξηγεί πώς οι διαφημιζόμενοι έλαβαν τα δεδομένα σας και με αυτό τον τρόπο θα σας δώσουν περισσότερες πιθανότητες να περιορίσετε την πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα σας στο μέλλον. Η ιστοσελίδα TechCrunch σημείωσε επίσης ότι θα μπορούσε να βοηθήσει το Facebook να εντοπίζει τους διαφημιστικούς συνεργάτες οι οποίοι δημοσιοποιούν σε τρίτους προσωπικές πληροφορίες χωρίς την συγκατάθεση των χρηστών και αυτό με τη σειρά του θα μπορούσε να αναγκάζει τις αδίστακτες εταιρείες να σκέφτονται δύο φορές τη συλλογή πληροφοριών των χρηστών, χωρίς να τους ρωτούν.

Ενώ το Facebook μπορεί να μην είναι τόσο διαφανές όσο θα θέλαμε με τις πολιτικές των διαφημίσεων, αυτό θα μπορούσαμε να πούμε πως είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση.

Πηγή

Ο Αλέξανδρος Παππάς είναι ο πιο παλιός συνεργάτης του Techblog και επωμίζεται την επικοινωνία του site με τις εταιρείες καταγράφοντας όλα τα νέα τεχνολογίας από την ελληνική αλλά και την διεθνή ειδησεογραφία. Ο Αλέξανδρος έχει σπουδάσει στην Αγγλία και σήμερα διατηρεί ένα από τα μεγαλύτερα βιβλιοπωλεία στην Χαλκιδική.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

3 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
Γιώργος Μι

Χαχαχααχαχαχχααχχααχχααχχααχαχαχαχαχα
Τραβάει το αφτί το FB σε κατάχρηση προσωπικών δεδομένων…

Χααχχααχψαψαχαχααχαχαχψαχααχχαχααχ
Μας έφτιαξε τη μέρα αυτό το άρθρο!!!

Flagship killer

Φωνάζει ο κλέφτης…..

Orfeas

Ώπα κάτσε δεν κατάλαβα. Άρα το Facebook τσακώνεται με τον εαυτό του?

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business Facebook Meta

Facebook: Πρόστιμο 265 εκατ. ευρώ από την DPC της Ιρλανδίας

Η αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων (DPC) της Ιρλανδίας επέβαλε στο Facebook πρόστιμο 265 εκατ. ευρώ για δημόσια έκθεση προσωπικών δεδομένων.

Internet Facebook Meta

Facebook: Νέα εργαλεία για την προστασία των εφήβων και του απορρήτου τους

Μεγάλες πιέσεις από ρυθμιστικές αρχές και κυβερνήσεις δέχεται η Meta εδώ και μεγάλο χρονικό διάστημα επειδή δεν προστατεύει τους εφήβους σε Facebook και Instagram.

Internet Facebook Meta Social Media

Το Facebook αφαιρεί πληροφορίες από το προφίλ των χρηστών

Το Facebook αναμένεται μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα να αφαιρέσει από το προφίλ των χρηστών τις διευθύνσεις, τη θρησκεία, τις πολιτικές απόψεις και τον σεξουαλικό τους προσανατολισμό.

Internet Facebook

Εργαζόμενοι του Facebook πληρώνονταν για να επαναφέρουν λογαρισμούς

Η Meta απέλυσε εργαζομένους της για μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση σε λογαριασμούς χρηστών — σε ορισμένες περιπτώσεις με αντάλλαγμα πληρωμές χιλιάδων δολαρίων.