News & views, Οι διαφημίσεις στο facebook και τα fake account

Η αλήθεια είναι πως είναι πώς όλοι σχεδόν το ξέραμε αυτό, και όσοι δεν το ξέραμε υποψιαζόμασταν πως “κάτι δεν πάει καλά”. Έρευνα του BBC που δημοσιεύτηκε πρόσφατα εξετάζει με έναν – ομολογουμένως απλουστευτικό τρόπο – την επίδραση των fake accounts (που μπορεί να φτάνουν το 5-6% των χρηστών) πάνω στις social διαφημίσεις της πλατφόρμας.

Η έρευνα φυσικά βρήκε αρκετά προβλήματα στην… συλλογή των “like” από μια τυχαία εικονική (και μη υπαρκτή εταιρία) προκαλώντας θόρυβο σχετικά με το targeting των διαφημίσεων στο facebook (που συνεχώς αυξάνονται σε δημοφιλία).

Φυσικά η αλήθεια – όπως πάντα – είναι πολύ πιο περίπλοκη. Κανείς επιχειρηματίας που σέβεται τον εαυτό του δεν θα εξαπέλυε μια “τυφλή” διαφήμιση στο facebook χωρίς να ορίσει σαφώς καθορισμένα κριτήρια για την τοποθέτηση της διαφήμισης και χωρίς φυσικά να έχει καθορίσει από την αρχή τι ακριβώς θα κάνει με τα Like που θα πάρει επάνω στην σελίδα του. Και αν κάνατε ‘ουψ!’ διαβάζοντας την τελευταία πρόταση, τότε μάλλον είναι καιρός να επανεξετάσετε την επικοινωνιακή στρατηγική σας μέσα απ’ τα social media.

Βασίλης Δρόλιας, PhD, @basileios
Internet business consultant

, News & views, Οι διαφημίσεις στο facebook και τα fake account

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Software Battery Facebook Meta

Το Facebook αδειάζει την μπαταρία των κινητών

Ο πρώην υπάλληλος του Facebook, George Hayward, αποκάλυψε ότι το Facebook μπορεί να αδειάσει την μπαταρία στα κινητά τηλέφωνα των χρηστών του επίτηδες.

Internet Donald Trump Facebook Instagram

Meta: “Πράσινο φως” για την επιστροφή του Donald Trump στα social media

H Μeta γνωστοποίησε ότι ο Donald Trump είναι πλέον ελεύθερος να επιστρέψει στα social media της εταιρείας και πιο συγκεκριμένα σε Facebook και Instagram.

Internet Facebook Instagram Meta

Meta: Το Εποπτικό Συμβούλιο ζητά από Facebook και Instagram να αναθεωρήσουν τις πολιτικές γυμνού

To Εποπτικό Συμβούλιο της Meta εμφανίζεται αντίθετο στο κίνημα #FreeTheNipple που έχει ξεκινήσει σε Instagram και Facebook και ζητά από τις δύο δημοφιλείς εφαρμογές να αναθεωρήσουν τις πολιτικές γυμνού.

Internet Facebook Instagram

Facebook και Instagram θα περιορίσουν τις διαφημίσεις που στοχεύουν εφήβους με βάση το φύλο

Η Meta λαμβάνει περισσότερα μέτρα για τον περιορισμό των δυνητικά επιβλαβών διαφημιστικών καμπανιών θέτοντας περισσότερους περιορισμούς στους διαφημιζόμενους που στοχεύουν εφήβους.