Μέχρι και στις εφημερίδες αποφάσισε να «καταφύγει» το Facebook προκειμένου να ενημερώσει τους χρήστες πώς να εντοπίζουν ψευδείς ειδήσεις. Το γνωστό μέσο κοινωνικής δικτύωσης αποφάσισε να τοποθετήσει ολοσέλιδες διαφημίσεις σε πλήθος Βρετανικών εφημερίδων (όπως οι Daily Telegraph, The Guardian, και The Times).
Το Facebook προτρέπει τους αναγνώστες να είναι σκεπτικοί με τους τίτλους των ειδήσεων που διαβάζουν ιδιαίτερα όταν βλέπουν φράσεις του τύπου: «Σοκαριστικό», «Απίστευτο» καθώς και να προσπαθούν να διπλοτσεκάρουν τις ειδήσεις και από πού προέρχονται.
Παρόμοιες διαφημίσεις «έτρεξε» το Facebook και στη Γαλλία τον περασμένο μήνα, ενόψει των γαλλικών εκλογών. Δεδομένου ότι πολλές ψευδείς ειδήσεις σταδιακά βρίσκουν τον δρόμο τους προς το Facebook, το κοινωνικό δίκτυο έχει κατακριθεί για αυτό και δεν είναι λίγοι όσοι πιστεύουν ότι οι ψευδείς ειδήσεις που διακινούνται στο Facebook έχουν αρνητικό αντίκτυπο στην πολιτική.
Ο Simon Milner, Επικεφαλής Πολιτικής του Facebook στο Ηνωμένο Βασίλειο, δήλωσε στην εφημερίδα Financial Times: «Οι άνθρωποι θέλουν αν δουν ακριβή πληροφόρηση στο Facebook όπως κι εμείς. Για τον λόγο αυτό, κάνουμε ότι μπορούμε για να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα των ψευδών ειδήσεων».
Να ενημέρωση ο ψεύτης ότι ο ψεύτης είπε ψέματα!