Η Meta λαμβάνει περισσότερα μέτρα για τον περιορισμό των δυνητικά επιβλαβών διαφημιστικών καμπανιών θέτοντας περισσότερους περιορισμούς στους διαφημιζόμενους που στοχεύουν εφήβους. Από τον Φεβρουάριο και μετά, το Facebook και το Instagram δεν θα επιτρέπουν πλέον στους διαφημιστές να δείχνουν διαφημίσεις σε εφήβους με βάση το φύλο, μόνο με βάση την ηλικία και την τοποθεσία.
Τον Μάρτιο, η Meta θα επεκτείνει τις προτιμήσεις διαφημίσεων στις δύο πλατφόρμες για να μπορούν οι έφηβοι να βλέπουν λιγότερες προσφορές πωλήσεων για ένα συγκεκριμένο θέμα. Μέχρι τώρα μπορούσαν να αποκρύψουν τις διαφημίσεις από συγκεκριμένους διαφημιστές, αλλά αυτό τους δίνει την επιλογή να ξεσκαρτάρουν ολόκληρες κατηγορίες όπως παπούτσια ή ταινίες θρίλερ.
Θυμίζουμε ότι το 2021, το Facebook και το Instagram απαγόρευσαν στους διαφημιστές να χρησιμοποιούν τα ενδιαφέροντα των εφήβων για τη στόχευση διαφημίσεων. Το Instagram έκανε επίσης ιδιωτικούς λογαριασμούς από προεπιλογή για εφήβους κάτω των 16 ετών, ενώ φέτος περιόρισε και το ευαίσθητο περιεχόμενο για όλους τους νέους έφηβους χρήστες. Έχει επίσης περιοριστεί η δυνατότητα των «ύποπτων» ενηλίκων να στέλνουν μηνύματα σε εφήβους και στις δύο πλατφόρμες.
Αυτό γίνεται τη στιγμή που οι γενικοί εισαγγελείς 10 πολιτειών στις ΗΠΑ ερευνούν τις επιπτώσεις του Instagram στους εφήβους, ενώ η Ευρωπαϊκή Ένωση επέβαλε πρόσφατα στη Meta πρόστιμο 402 εκατομμυρίων δολαρίων για λάθος χειρισμό των ρυθμίσεων απορρήτου για νεότερους χρήστες. Οι κυβερνήσεις εκτιμούν ότι η Meta μπορεί να εκμεταλλεύεται τις συνήθειες χρήσης των εφήβων ή να τους εκθέτει σε απειλές, συμπεριλαμβανομένου περιεχομένου που θα μπορούσε να οδηγήσει σε προβλήματα ψυχικής υγείας.
Ενδιαφέρον άρθρο. Ωστόσο, υπάρχει ακόμα πολύς δρόμος για κοινωνικά δίκτυα ασφαλή προς τα άτομα κάτω των 18 και ελπίζω να σταματήσουν κάποια στιγμή να είναι αρένα για αδηφάγους θεατές