Facebook, Ετοιμάζει location based mobile διαφημίσεις

Πόσους τρόπους θα βρει άραγε το Facebook προκειμένου να αυξήσει τα έσοδά του; Ένας από τους τελευταίους είναι οι διαφημίσεις στο κινητό, οι οποίες θα προβάλλονται ανάλογα με τη γεωγραφική μας θέση. Οι εταιρείες θα μπορούν να προσεγγίζουν τους χρήστες του κοινωνικού δικτύου, ανάλογα με τη θέση τους στο χάρτη.

Τα προσωπικά δεδομένα του χρήστη στο Facebook είναι πολλά και αν συνδυάσει κανείς όλον τον πλούτο των δεδομένων αυτών με τη γεωγραφική θέση, τότε μπορεί να δημιουργήσει ένα ισχυρό διαφημιστικό προϊόν. Ήδη το Facebook πειραματίζεται με τα νέα στοιχεία και προσπαθεί να ολοκληρώσει ένα ανάλογο διαφημιστικό προϊόν. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι mobile διαφημίσεις αποτελούν το 1% της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης για το 2011, ενώ η στόχευση σε κάθε καταναλωτή ξεχωριστά θεωρείται ως το άγιο δισκοπότηρο της διαφήμισης.

, Facebook, Ετοιμάζει location based mobile διαφημίσεις

Πηγή

O Νίκος Καϊμακάμης είναι δημοσιογράφος και συγγραφέας. Συνεργάζεται με διάφορα online μέσα κυρίως στο τεχνολογικό ρεπορτάζ, ενώ εργάζεται και ως data manager στο πρόγραμμα παροχής στέγασης προσφύγων ESTIA. Τις συγγραφικές του δημιουργίες μπορείτε να τις διαβάσετε στο www.nikosk.gr.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

1 Σχόλιο
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
Γιαννα

ε ποσο φακελομα πια

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet Facebook Instagram Meta

Το Facebook και το Instagram σας επιτρέπουν να απενεργοποιήσετε την παρακολούθηση διαφημίσεων

Μετά τις έντονες διαμάχες των τελευταίων εβδομάδων, η Meta αποφάσισε να επιτρέψει στους χρήστες του Facebook και του Instagram να απενεργοποιήσουν την παρακολούθηση διαφημίσεων για τους λογαριασμούς τους.

Business Facebook Instagram Meta

H Meta επενδύει στην Ελλάδα – Δημιουργεί κέντρο καινοτομίας στην Πάτρα

Η μητρική εταιρία του Facebook, η Meta αναμένεται να δημιουργήσει ένα κέντρο καινοτομίας στην Πάτρα, με 35 νέους επιστήμονες.

Internet Facebook Instagram Meta

Meta: Συζητήσεις για απαγόρευση των πολιτικών διαφημίσεων στην Ευρώπη

Υψηλόβαθμα στελέχη της Meta φέρονται να συζητούν την απαγόρευση της πολιτικής διαφήμισης σε όλες τις δραστηριότητες της εταιρείας στην Ευρώπη, σύμφωνα με τους Financial Times.

Business Facebook Meta

Facebook: Μειώνει τα μπόνους και αυξάνει τις αξιολογήσεις των εργαζόμενων

Η Meta και πιο συγκεκριμένα η Facebook αναμένεται να πραγματοποιεί αξιολόγηση της απόδοσης του προσωπικού δύο φορές το χρόνο, ενώ θα μειώσει κατακόρυφα τα μπόνους των εργαζομένων.