Τετάρτη
24/10/2012

Προωθώντας το facebook promote [News & Views]

Το έχω αναφέρει και στο παρελθόν απ’ αυτή τη στήλη πως το facebook έχει ένα σοβαρό πρόβλημα: Σαν καθαρά “διαφημιστικό” σάιτ (με την έννοια πως το επιχειρησιακό μοντέλο του στηρίζεται κατά κόρον στην διαφήμιση πάνω στους επισκέπτες του) θα πρέπει να πείσει τους διαφημιζόμενους για την επιτυχία των διαφημίσεων – που μεταφράζεται σε επιτυχείς στόχους, πωλήσεις, leads, ROI κλπ κλπ.

Πως θα το κάνει όμως αυτό την στιγμή που το μυαλό των χρηστών του facebook είναι στο παιχνίδι (και όχι στην αγορά); Το facebook για να γυρίσει το δυσμενές κλίμα πρέπει να κάνει αλλαγές και πιστεύω πως το ξέρει αυτό πολύ καλά.

Όμως η προώθηση του facebook promote για τα ποστ των ιδιωτών που εμφανίστηκε πριν λίγες μέρες σαν “εξτρα λειτουργία” στο facebook μου φάνηκε σαν μια σπασμωδική κίνηση ανθρώπων που προσπαθούν να βγάλουν έξτρα χρήματα χωρίς να κάνουν κάποια σημαντική αλλαγή. Και σαν να μην έφτανε αυτό τα πράγματα άρχισαν να γίνονται χειρότερα:

Αν έχετε μια εταιρική σελίδα και τελευταία παρατηρείτε πως έχετε πτώση του engagement των χρηστών στα ποστ σας χωρίς να έχετε αλλάξει εσείς κάτι, τότε μη ψάχνετε περισσότερο: Ο λόγος είναι – λένε κάποιες φωνές που ξεκίνησαν να παραπονιούνται πολύ έντονα – πως το facebook δείχνει τα ποστ σας σε λιγότερο αριθμό ανθρώπων με σκοπό να σας βάλει να χρησιμοποιήσετε το εταιρικό facebook promote.

Δεν έχει επιβεβαιωθεί κάτι τέτοιο ακόμη αλλά αν όντως ισχύει είναι μια άσχημη κατάντια του facebook. Μια σπασμωδική κίνηση που δεν θα οδηγήσει πουθενά και που απλά θα κρατήσει μακριά εταιρείες που δεν έχουν ακόμη ασχοληθεί σοβαρά με τα κοινωνικά δίκτυα ή θα τους στρέψει αλλού. Και να μην ξεχνάμε πως το Google+ καραδοκεί επικίνδυνα. Ευτυχώς δηλαδή…

Ακολουθεί παράδειγμα από το Fan Page του Techblog.
Προωθώντας το facebook promote [News & Views]

Βασίλης Δρόλιας, PhD, @basileios
Internet business consultant

Μάθε για: , , , , ,

Συντάκτης: .

2 Σχόλια

  1. Ο/Η Βασιλειος Π. λέει:

    KAi autoi poy exoun diafimiseis den paizoun swsta kai exoun provlimata

  2. Ο/Η Ιουστινιανόs λέει:

    Καλά αυτό είναι παλιό κόλπο. Πριν απο χρόνια σε ένα άρθρο περί επιχειρηματικότητας στον economist, ο αρθρογράφος που τύχαινε να είναι και business consultant έδινε κάποιες μεθόδους για το πώς να υπολογίσεις το traction ενός συγκεκριμένου εγχειρήματος και με τη φόρμουλα που έδινε δεν έβγαινε με τίποτα θετικό πρόσημο! Τυχαίο; Δε νομίζω, business consultant ήταν ο άνθρωπος, να μη μαζέψει μερικούς πελάτες;

Η γνώμη σας

Παρακαλούμε σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι greeklish.

Πατώντας "Αποστολή" αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.