Έρευνα | 4 στους 10 Έλληνες είναι online

, Έρευνα | 4 στους 10 Έλληνες είναι onlineΣύμφωνα με τα αποτελέσματα της τελευταίας δημοσιευμένης έρευνας Web ID της Focus Bari για το διάστημα Σεπτέμβριος-Δεκέμβριος 2007 η διείσδυση στο ίντερνετ από τον ελληνικό πληθυσμό ξεπερνάει για πρώτη φορά το 40% φθάνοντας το 42%. Σύμφωνα με τα στοιχεία ένα 40% έχει χρησιμοποιήσει το Internet μέσα στον τελευταίο μήνα.

Σχεδόν το 90% των χρηστών μπαίνουν τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα ή συχνότερα, ενώ σχεδόν οι μισοί (46%) το χρησιμοποιούν καθημερινά.

Από την έρευνα όμως προκύπτουν και άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία. Η διείσδυση στην ηλικιακή ομάδα 13-24 αγγίζει το 70%, στην ηλικιακή ομάδα 25-34 το 50% και στην ηλικιακή ομάδα 35-44 το 40%. Το 50% των Αθηναίων είναι online ενώ χρήση κάνει και το 1/3 του υπόλοιπου πληθυσμού.

87
317

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

3 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
Κώστας Βλαχάκης

1 στους 5 έλληνες μπαίνει ίντερνετ κάθε μέρα.
Super.

Greekalian

Πολύ μεγάλο μου ακούγετε το ποσοστό.
Όπως και να΄χει θετικό το στοιχείο! 🙂

tasosvel

Για μένα το θέμα είναι εκτός από την Αθήνα να αναπτυχθούν και οι υπόλοιπες περιοχές της Ελλάδας. Όπου τα ποσοτά είναι αρκετά μικρότερα .

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet Samsung

H Samsung παρουσίασε το πρώτο τσιπ DRAM 36 GB για το 6G AI

To 6G είναι προ των πυλών και θα βασίζεται στην ΑΙ, γι’ αυτό και τεχνολογικοί κολοσσοί συνεργάζονται και ετοιμάζονται για τη νέα εποχή.

Internet

Skoop by Skroutz: Νέα υπηρεσία για αγγελίες, πούλησε τη συσκευή σου δωρεάν!

Οι χρήστες μπορούν πλέον να δημοσιεύουν αγγελίες πωλήσεων και να αγοράζουν προϊόντα από άλλους χρήστες εύκολα, γρήγορα και με την ασφάλεια του Skroutz.

Internet TikTok

TikTok: Πώς να μπλοκάρεις έναν χρήστη – Οδηγός για να ποστάρετε ανενόχλητοι

Το TikTok είναι μία από τις πιο ταχύτατα αναπτυσσόμενες και πλέον δημοφιλείς πλατφόρμες δημιουργίας και δημοσίευσης περιεχομένου.

Internet featured

efood: Το αποτύπωμα της υπηρεσίας delivered by efood το 2023 και η νέα υπηρεσία το 2024

Το efood, για το έτος 2022, είχε καταγράψει μια αξιοσημείωτη ανάπτυξη της υπηρεσίας delivered by efood, θέτοντας ως κύριο στόχο την ενδυνάμωσή της μέσα στο 2023.