Forbes: Η πρώτη λίστα με τους πλουσιότερους YouTubers

Για πρώτη φορά το περιοδικό Forbes έδωσε τη λίστα με τους πλουσιότερους YouTubers και τα ποσά που βγάζουν ετησίως δεν είναι καθόλου μικρά. Στην κορυφή είναι ο Felix Kjellberg γνωστός ως PewDiePie, ο οποίος σύμφωνα με τους υπολογισμούς του Forbes έβγαλε 12 εκατομμύρια δολάρια και ο δεύτερος (Smosh) ακολουθεί με 8.5 εκατομμύρια δολάρια.

Στην τρίτη θέση είναι η βιολονίστρια Lindsey Stirling με 6 εκατ. δολάρια, ακολουθεί με 4.5 εκατ. δολάρια ο Βρετανός game commentator KSI και η Michelle Phan, make-up expert με 3 εκατομμύρια δολάρια.

Σύμφωνα με το Περιοδικό το μεγαλύτερο μέρος του εισοδήματός τους προκύπτει από τη διαφήμιση ενώ 4 από αυτούς έχουν συμφωνίες για βιβλία ή και τα δικά τους προϊόντα. Επιπλέον, οι περισσότεροι είναι κάτω των 30 ετών, πράγμα που δείχνει ότι το YouTube ευνοεί περισσότερο του νέους ανθρώπους.

Forbes: Η πρώτη λίστα με τους πλουσιότερους YouTubers, Forbes: Η πρώτη λίστα με τους πλουσιότερους YouTubers

Forbes: Η πρώτη λίστα με τους πλουσιότερους YouTubers, Forbes: Η πρώτη λίστα με τους πλουσιότερους YouTubers

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

6 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
John

o ανυπερβλητος HowToBasic σε πχοια θεση ειναι? <3

Niks

Κλαιει η μανα του Raywilliamjohnson

One

Ο Κοντοπίδης σε ποια θέση είναι?? 😛

petros

μια μικρη διορθωση δεν ειναι ο smosh ειναι οι smosh

Impressive-Instant

Αφού δεν έχει μέσα Βλαχάκη, η λίστα είναι αναξιόπιστη…

nick katza

κωστα ξεχασες τους fine bros

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet featured YouTube

YouTube: Νέο intro με…. άρωμα από Netflix

Το YouTube έχει βελτιώσει πολλούς τομείς της εμφάνισής του και όχι μόνο τον τελευταίο καιρό.

Internet YouTube

To YouTube “μάχεται” κατά των dislikes στο YouTube Music

To YouTube Music δεν έχει λάβει τις καλύτερες κριτικές από τους χρήστες μέχρι στιγμής και το Youtube σε συνεργασία με την Goolge εργάζονται σε αλλαγές που θα στείλουν μακριά τα dislikes.

Internet YouTube

Τα YouTube shorts αποκτούν λειτουργίες αγορών

To YouTube φέρνει λειτουργίες αγορών στην υπηρεσία βίντεο σύντομης μορφής, shorts καθώς προσπαθεί να διαφοροποιήσει τη ροή εσόδων του που συμπιέζεται από τη μείωση των διαφημιστικών δαπανών.

Internet YouTube

“Σαρώνουν” τα shorts του YouTube – Έρχονται και στις τηλεοράσεις

Τα YouTube shorts αποτελούν τον μεγάλο αντίπαλο των βίντεο του TikTok, με την εταιρία να μεταφέρει την λειτουργία και στις τηλεοράσεις.