Γαλλία, Απαγόρευσαν τις λέξεις Facebook και Twitter

13

Απαγορεύτηκε στα γαλλικά μέσα ενημέρωσης, τηλεόραση και ραδιόφωνο να αναφέρουν τις λέξεις Facebook και Twitter επειδή αυτές οι εταιρείες αξίζουν εκατομμύρια και δεν χρειάζονται άλλη διαφήμιση. Η απόφαση στηρίχθηκε σε ένα νόμο του 1992 που θεωρεί αυτές της αναφορές ως έμμεση διαφήμιση. Εκπομπή με τοποθέτηση προϊόντος δηλαδή…!

Facebook Twitter

Πηγή

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
13 Σχόλια
Oldest
Newest
Inline Feedbacks
View all comments
Stathis

Πολύ καλά έκαναν.

zak91

Αυτοί οι Γαλλοι ωρες ωρες ειναι υπερβολικοι :p

Nikos Papakyriazis

… και στην Ελλάδα κάνουμε ακριβώς το αντίθετο, γκρίζα διαφήμιση σε εκπομπές και σήριαλ για να μην πληρώνονται εισφορές τύπου Αγγελιοσήμου κλπ κλπ …

Giorgos

Τώρα εγώ τι να πω; Έλεος!!! 😛

Alan

Είναι και λίγο “έλεος”, αλλά έχουν και δίκιο. Εταιρίες σαν τις “γνωστές εταιρίες ηλεκτρονικών”, και οτιδήποτε άλλο λένε, είναι και αυτές…

cybergiannis

και σε φαντάζομαι κώστα να λες: μπορείται να μας βρείτε στο μπιμ, μπιπ.κομ κάθετος εσκτβτζαρ. έχουμε φτάσει ήδη τους 20,000 likers. και να ακολουθεί η ανδρονίκη επίσης μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας και μεσω μπιπ κάνοντας μας φόλλοου στο εσκτβτζαρ 😛

jek

Χαχαχαχαχαχα και τώρα όταν θέλουν να αναφερθούν σε ένα περιστατικό που έγινε μέσω facebook
πώς θα το το λένε?

Αυγουστος

Ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης…

nikos

Και πολύ άργησαν!!!
Καθέ φορά που λένε facebook χώνει μερικά ακόμη μύρια στις τσέπες του ο Zuckerberg απο την τσάμπα διαφήμηση.
Εταιρίες είναι, δεν είναι και κανα φιλανθρωπικό Ίδρυμα…
Και θα πρότεινα να γίνει και στην Ελλάδα το ίδιο που τις έχουν καραμέλα, όπως και τις λέξεις Ipad και Iphone!

Deo Domuique

Εξαιρετικά σωστή κίνηση. Γενικά αυτό το πράμα με τις γκρίζες διαφημίσεις, έχει παραγίνει. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιοι να πληρώνουν μια περιουσία, οι προφανώς το έχουν ανάγκη, και κάποιοι ενώ δεν το έχουν καθόλου ανάγκη, να συμβαίνει απολύτως δωρεάν.

Πάνω-κάτω όπως λέει ο φίλος στο μήνυμα 8, πρέπει να χρησιμοποιούν γενικές ορολογίες. Το ίδιο συμβαίνει και με ιστοσελίδες οι οποίες μέσω άρθρων διαφημίζουν άλλες ιστοσελίδες/προιόντα κτλ αλλά τότε το πράμα γίνεται βαθύτερο και θέλει ψάξιμο.

Και δεν μιλάω για το νέο είδος διαφήμισης τώρα τελευταία… Πληρώνει ο διαφημιζόμενος για μια διαφήμιση τύπου κανονικού άρθρου. Όπως συνέβει χαρακτηριστικά τις προάλλες με το DropBox… Μόλις βγήκε προς τα έξω πως δεν υπάρχει καμιά ασφάλεια προσωπικού απορρήτου, την άλλη μέρα τέτοιου είδους άρθρα ξεφύτρωναν σαν τα μανιτάρια σε διάφορα Tech-Blogs με σκοπό τάχα μου να μας παρουσιάσουν τα χαρακτηριστικά του, αναλυτικά. Αυτομάτως σε υποβιβάζουν… Λες και είσαι ηλίθιος.

Καλή αρχή έκαναν.

Deo Domuique

Εν κατακλείδι, προσωπικά τους έχω αποκλείσει απ΄τον φυλλομετρητή μου επίσης, εδώ και καιρό, με μια “AntiSocial List” στο AdBlockPlus.

Τα widgetάκια τους σε σχεδόν όλες τις σελίδες, έχουν καταντήσει βαρύτερα απ΄ότι οι διαφημίσεις.

Tasos

Πολύ καλή κίνηση!
Τα παραδοσιακά μέσα δεν καταλαβαίνουν ότι με το να αναπαράγουν και να διαφημίζουν τα κοινωνικά δίκτυα υποβαθμίζουν ακόμη περισσότερο τη θέση τους και χάνουν την αξία τους. Συμβάλλουν οι ίδιοι στην κρίση του τύπου.

Alex

Καλή κίνηση, διότι το έχουν ξεφτιλίσει το θέμα με το F… και το T… Είναι cliche 😀

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα