Η Federal Trade Commission (FTC), η αλλιώς η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ, μία πανίσχυρη υπηρεσία, ζητά μεγαλύτερη προστασία των δεδομένων των καταναλωτών, ειδικά σε περιπτώσεις όπου συλλέγονται πληροφορίες για τις καταναλωτικές τους συνήθειες, το ύψος των συναλλαγών τους και άλλα σχετικά πεδία.
Η νομοθεσία που προωθείται θα επιτρέπει στους καταναλωτές να έχουν πλήρη πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες που συλλέγονται για εκείνους. Οι ίδιοι θα έχουν το δικαίωμα να παρεμβαίνουν στα δεδομένα αυτά, να τα επεξεργάζονται και να ζητούν εάν το επιθυμούν να διαγράφονται, μέσα από ειδικές διαδικασίες προστασίας της προσωπικότητας. Η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου στις ΗΠΑ δεν διστάζει, μάλιστα, να τα βάλει με μία πολύ εύρωστη δραστηριότητα υψηλής κερδοφορίας, που ασχολείται με τη συλλογή, οργάνωση και πώληση τέτοιων δεδομένων καταναλωτών.
Για εμάς εδώ στην Ελλάδα, με τις πολύπαθες Ανεξάρτητες Αρχές που δεν δείχνουν παρόμοια τόλμη, όλα αυτά μπορεί να φαντάζουν όνειρο θερινής νυκτός. Αλήθεια, εσείς πόσο ενδιαφέρεστε για την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων;
Προσωπικα ενδιαφέρομαι πολύ και προσέχω που και τι στοιχεία δίνω στο κάθε site. Αυτό που με έχει απογοητεύσει είναι ότι δυστυχώς στην Ελλάδα πολλά sites που παρέχουν υπηρεσίες δίνουν τα στοιχεία σου και τις πληροφορίες για τα ενδιαφέροντά σου σε άλλα άσχετα sites που ανήκουν στον ίδιο ιδικοκτήτη. Είναι πολύ ενοχλητικό και θα έπρεπε να επέμβει η αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων.