Κινέζοι δημιουργούν για πρώτη φορά γενετικά τροποποιημένο έμβρυο

Σήμερα η επιστήμη, και ειδικά η ιατρική με τα εργαλεία και τις ανακαλύψεις που έχει στα χέρια της, μπορεί να κάνει πράγματα που δεν θα φανταζόμασταν, αλλά προκύπτει το ζήτημα του τι είναι τελικά ηθικό και επιτρεπτό.

Αυτό δεν ισχύει στην περίπτωση μιας ομάδας Κινέζων επιστημόνων οι οποίοι ξεπέρασαν κάθε αμφιβολία ηθικών φραγμών και για πρώτη φορά δημιούργησαν γενετικά τροποποιημένο ανθρώπινο έμβρυο.

Η έρευνα που δημοσιεύτηκε από την ομάδα Protein & Cell του Sun Yat-sen University, Κίνα. Οι ερευνητές ανέπτυξαν μια τεχνική η οποία είναι γνωστή ως CRISPR και ψάχνει για γονίδια που προκαλούν γενετικές κληρονομικές ασθένειες. Η όλη διαδικασία απαιτεί την τοποθέτηση του συμπλέγματος ενζύμων CRISPR/Cas9 στο έμβρυο, το οποίο πηγαίνει σε συγκεκριμένα μέρη του DNA.

Η δομή αυτή μπορεί να προγραμματιστεί έτσι ώστε να στοχεύσει σε προβληματικά γονίδια και να τα αντικαταστήσει με διάφορα μόρια τα οποία εξουδετερώνονται πριν γεννηθεί το μωρό. Η τεχνική αυτή έχει τεκμηριωθεί σε κύτταρα ενήλικων ανθρώπων και έμβρυα ζώων, αλλά είναι η πρώτη φορά που (φανερά τουλάχιστον) γίνεται σε ανθρώπινο έμβρυο.

Τα κριτήρια του συγκεκριμένου εγχειρήματος είναι αμφιλεγόμενα διότι τέτοια πειράματα θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε απρόβλεπτα αποτελέσματα τα οποία ίσως έχουν καταστροφικά αποτελέσματα για τις επόμενες γενιές. Ωστόσο, στην προκειμένη περίπτωση δεν υπήρχε πρόθεση το έμβρυο να συνεχίσει να αναπτύσσεται.

Με λίγα λόγια το πείραμα αποτελεί σίγουρα τεχνική επανάσταση, αλλά δεν μπορεί ακόμη να μπει σε εφαρμογή, διότι όπως αναφέρει ο επικεφαλής της ομάδας για να εφαρμοστεί σε κανονικά έμβρυα, πρέπει να είμαστε 100% βέβαιοι για τα αποτελέσματα γι αυτό και σταμάτησαν το πείραμα σε τόσο αρχικό στάδιο.

edited embryo
Πηγή

billeiro

Και τι φοράει? Kirin η snapdragon???!!

Internet Facebook Apple

Το Facebook τα βάζει και πάλι με την Apple για τις διαφημίσεις

Παρόλο που το Facebook δεν δικαιούται να παραπονιέται για την οικονομική του πορεία, αποφάσισε και πάλι να τα βάλει με την Apple.

Internet Netflix

Netflix Νοέμβριος 2021: Όλες οι νέες κυκλοφορίες, ταινίες, σειρές στην Ελλάδα

Αυτή είναι η λίστα με όλες τις νέες κυκλοφορίες σε ταινίες και σειρές που θα προβληθούν το Νοέμβριο του 2021 στην Ελλάδα από το Netflix.

Internet Hackers ransomware FBI

REvil Ransomware: Και όμως, οι Hackers χακάρονται…

Η ομάδα Hackers που είναι γνωστή για το REvil ransomware που έχει επιτεθεί στην Apple έπεσε θύμα hacking από το FBI.

Internet Twitch