Κινέζοι δημιουργούν για πρώτη φορά γενετικά τροποποιημένο έμβρυο

Σήμερα η επιστήμη, και ειδικά η ιατρική με τα εργαλεία και τις ανακαλύψεις που έχει στα χέρια της, μπορεί να κάνει πράγματα που δεν θα φανταζόμασταν, αλλά προκύπτει το ζήτημα του τι είναι τελικά ηθικό και επιτρεπτό.

Αυτό δεν ισχύει στην περίπτωση μιας ομάδας Κινέζων επιστημόνων οι οποίοι ξεπέρασαν κάθε αμφιβολία ηθικών φραγμών και για πρώτη φορά δημιούργησαν γενετικά τροποποιημένο ανθρώπινο έμβρυο.

Η έρευνα που δημοσιεύτηκε από την ομάδα Protein & Cell του Sun Yat-sen University, Κίνα. Οι ερευνητές ανέπτυξαν μια τεχνική η οποία είναι γνωστή ως CRISPR και ψάχνει για γονίδια που προκαλούν γενετικές κληρονομικές ασθένειες. Η όλη διαδικασία απαιτεί την τοποθέτηση του συμπλέγματος ενζύμων CRISPR/Cas9 στο έμβρυο, το οποίο πηγαίνει σε συγκεκριμένα μέρη του DNA.

Η δομή αυτή μπορεί να προγραμματιστεί έτσι ώστε να στοχεύσει σε προβληματικά γονίδια και να τα αντικαταστήσει με διάφορα μόρια τα οποία εξουδετερώνονται πριν γεννηθεί το μωρό. Η τεχνική αυτή έχει τεκμηριωθεί σε κύτταρα ενήλικων ανθρώπων και έμβρυα ζώων, αλλά είναι η πρώτη φορά που (φανερά τουλάχιστον) γίνεται σε ανθρώπινο έμβρυο.

Τα κριτήρια του συγκεκριμένου εγχειρήματος είναι αμφιλεγόμενα διότι τέτοια πειράματα θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε απρόβλεπτα αποτελέσματα τα οποία ίσως έχουν καταστροφικά αποτελέσματα για τις επόμενες γενιές. Ωστόσο, στην προκειμένη περίπτωση δεν υπήρχε πρόθεση το έμβρυο να συνεχίσει να αναπτύσσεται.

Με λίγα λόγια το πείραμα αποτελεί σίγουρα τεχνική επανάσταση, αλλά δεν μπορεί ακόμη να μπει σε εφαρμογή, διότι όπως αναφέρει ο επικεφαλής της ομάδας για να εφαρμοστεί σε κανονικά έμβρυα, πρέπει να είμαστε 100% βέβαιοι για τα αποτελέσματα γι αυτό και σταμάτησαν το πείραμα σε τόσο αρχικό στάδιο.

edited embryo
Πηγή

billeiro

Και τι φοράει? Kirin η snapdragon???!!

Internet Hackers

Νέο περιστατικό hacking στις ΗΠΑ μπορεί να έχει μεγάλες συνέπειες

Οι Αρχές στις ΗΠΑ μελετούν ένα περιστατικό hacking στην εταιρεία Codecov, η οποία έχει πελάτες της πολύ μεγάλες εταιρείες.

Internet Bitcoin

Η μεγαλύτερη πτώση του Bitcoin τους τελευταίους δύο μήνες

To Bitcoin σημείωσε την μεγαλύτερη ημερήσια πτώση του τους τελευταίους δύο μήνες, κυρίως λόγω των υπόλοιπων κρυπτονομισμάτων.

Internet ebay

Fake πιστοποιητικά εμβολιασμού στις ΗΠΑ πωλούνται στο eBay

Περισσότερα από 100 πλαστά πιστοποιητικά εμβολιασμού πωλήθηκαν από έναν λογαριασμό στο eBay μέσα σε δύο εβδομάδες στις ΗΠΑ.

Internet featured

To Reuters ξεκινά να χρεώνει τους αναγνώστες του

Με το μηνιαίο αντίτιμο των 34,99 δολαρίων χρεώνει το Reuters όσους θέλουν να διαβάζουν το ειδησεογραφικό του περιεχόμενο.