Κινέζοι δημιουργούν για πρώτη φορά γενετικά τροποποιημένο έμβρυο

Σήμερα η επιστήμη, και ειδικά η ιατρική με τα εργαλεία και τις ανακαλύψεις που έχει στα χέρια της, μπορεί να κάνει πράγματα που δεν θα φανταζόμασταν, αλλά προκύπτει το ζήτημα του τι είναι τελικά ηθικό και επιτρεπτό.

Αυτό δεν ισχύει στην περίπτωση μιας ομάδας Κινέζων επιστημόνων οι οποίοι ξεπέρασαν κάθε αμφιβολία ηθικών φραγμών και για πρώτη φορά δημιούργησαν γενετικά τροποποιημένο ανθρώπινο έμβρυο.

Η έρευνα που δημοσιεύτηκε από την ομάδα Protein & Cell του Sun Yat-sen University, Κίνα. Οι ερευνητές ανέπτυξαν μια τεχνική η οποία είναι γνωστή ως CRISPR και ψάχνει για γονίδια που προκαλούν γενετικές κληρονομικές ασθένειες. Η όλη διαδικασία απαιτεί την τοποθέτηση του συμπλέγματος ενζύμων CRISPR/Cas9 στο έμβρυο, το οποίο πηγαίνει σε συγκεκριμένα μέρη του DNA.

Η δομή αυτή μπορεί να προγραμματιστεί έτσι ώστε να στοχεύσει σε προβληματικά γονίδια και να τα αντικαταστήσει με διάφορα μόρια τα οποία εξουδετερώνονται πριν γεννηθεί το μωρό. Η τεχνική αυτή έχει τεκμηριωθεί σε κύτταρα ενήλικων ανθρώπων και έμβρυα ζώων, αλλά είναι η πρώτη φορά που (φανερά τουλάχιστον) γίνεται σε ανθρώπινο έμβρυο.

Τα κριτήρια του συγκεκριμένου εγχειρήματος είναι αμφιλεγόμενα διότι τέτοια πειράματα θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε απρόβλεπτα αποτελέσματα τα οποία ίσως έχουν καταστροφικά αποτελέσματα για τις επόμενες γενιές. Ωστόσο, στην προκειμένη περίπτωση δεν υπήρχε πρόθεση το έμβρυο να συνεχίσει να αναπτύσσεται.

Με λίγα λόγια το πείραμα αποτελεί σίγουρα τεχνική επανάσταση, αλλά δεν μπορεί ακόμη να μπει σε εφαρμογή, διότι όπως αναφέρει ο επικεφαλής της ομάδας για να εφαρμοστεί σε κανονικά έμβρυα, πρέπει να είμαστε 100% βέβαιοι για τα αποτελέσματα γι αυτό και σταμάτησαν το πείραμα σε τόσο αρχικό στάδιο.

γενετικά τροποποιημενο έμβριο, Κινέζοι δημιουργούν για πρώτη φορά γενετικά τροποποιημένο έμβρυο
Πηγή

billeiro

Και τι φοράει? Kirin η snapdragon???!!

Internet Apple Apple Music

Apple Music Replay: Παρουσίασε τη νέα λειτουργία “Highlight Reel”

Η Apple παρουσίασε σήμερα μια ενημερωμένη εμπειρία για το Apple Music Replay του 2022, την λειτουργία “Highlight Reel”.

Internet Apple Elon Musk featured

Elon Musk: Η Apple έχει «απειλήσει να αποκλείσει» το Twitter από το App Store

Ο Elon Musk έχει βάλει στο στόχαστρό του τις πολιτικές της Apple για το App Store, ισχυριζόμενος πως η εταιρεία έχει «απειλήσει να αποκλείσει» το Twitter από το κατάστημά της.

Internet Elon Musk Twitter

Πρώτος μήνας του Twitter του Elon Musk – Οι μισοί διαφημιστές εγκατέλειψαν την πλατφόρμα

Πλέον το Twitter είναι και επίσημα το μέσο του Elon Musk, καθώς συμπληρώθηκε ένας μήνας από την ολοκλήρωση της εξαγοράς, χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία.

Internet Google

Google Tables: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το νέο εργαλείο συνεργασίας

Το Google Tables βρίσκεται ακόμα σταδιo Βeta και πρόκειται να κυκλοφορήσει σε πακέτα Google Workplace, τα οποία περιλαμβάνουν Gmail, Έγγραφα, Παρουσιάσεις, Meet και άλλα εργαλεία της εταιρείας.