Κινέζοι δημιουργούν για πρώτη φορά γενετικά τροποποιημένο έμβρυο

Σήμερα η επιστήμη, και ειδικά η ιατρική με τα εργαλεία και τις ανακαλύψεις που έχει στα χέρια της, μπορεί να κάνει πράγματα που δεν θα φανταζόμασταν, αλλά προκύπτει το ζήτημα του τι είναι τελικά ηθικό και επιτρεπτό.

Αυτό δεν ισχύει στην περίπτωση μιας ομάδας Κινέζων επιστημόνων οι οποίοι ξεπέρασαν κάθε αμφιβολία ηθικών φραγμών και για πρώτη φορά δημιούργησαν γενετικά τροποποιημένο ανθρώπινο έμβρυο.

Η έρευνα που δημοσιεύτηκε από την ομάδα Protein & Cell του Sun Yat-sen University, Κίνα. Οι ερευνητές ανέπτυξαν μια τεχνική η οποία είναι γνωστή ως CRISPR και ψάχνει για γονίδια που προκαλούν γενετικές κληρονομικές ασθένειες. Η όλη διαδικασία απαιτεί την τοποθέτηση του συμπλέγματος ενζύμων CRISPR/Cas9 στο έμβρυο, το οποίο πηγαίνει σε συγκεκριμένα μέρη του DNA.

Η δομή αυτή μπορεί να προγραμματιστεί έτσι ώστε να στοχεύσει σε προβληματικά γονίδια και να τα αντικαταστήσει με διάφορα μόρια τα οποία εξουδετερώνονται πριν γεννηθεί το μωρό. Η τεχνική αυτή έχει τεκμηριωθεί σε κύτταρα ενήλικων ανθρώπων και έμβρυα ζώων, αλλά είναι η πρώτη φορά που (φανερά τουλάχιστον) γίνεται σε ανθρώπινο έμβρυο.

Τα κριτήρια του συγκεκριμένου εγχειρήματος είναι αμφιλεγόμενα διότι τέτοια πειράματα θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε απρόβλεπτα αποτελέσματα τα οποία ίσως έχουν καταστροφικά αποτελέσματα για τις επόμενες γενιές. Ωστόσο, στην προκειμένη περίπτωση δεν υπήρχε πρόθεση το έμβρυο να συνεχίσει να αναπτύσσεται.

Με λίγα λόγια το πείραμα αποτελεί σίγουρα τεχνική επανάσταση, αλλά δεν μπορεί ακόμη να μπει σε εφαρμογή, διότι όπως αναφέρει ο επικεφαλής της ομάδας για να εφαρμοστεί σε κανονικά έμβρυα, πρέπει να είμαστε 100% βέβαιοι για τα αποτελέσματα γι αυτό και σταμάτησαν το πείραμα σε τόσο αρχικό στάδιο.

γενετικά τροποποιημενο έμβριο, Κινέζοι δημιουργούν για πρώτη φορά γενετικά τροποποιημένο έμβρυο
Πηγή

billeiro

Και τι φοράει? Kirin η snapdragon???!!

Internet Twitter

Ο Jack Dorsey αποχωρεί από το διοικητικό συμβούλιο του Twitter

Ο συνιδρυτής και πρώην CEO Jack Dorsey δεν θα είναι πλέον στο διοικητικό συμβούλιο του Twitter, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία.

Internet Netflix

Netflix Ιούνιος 2022: Όλες οι νέες κυκλοφορίες, ταινίες, σειρές στην Ελλάδα

Αυτή είναι η λίστα με όλες τις νέες κυκλοφορίες σε ταινίες και σειρές που θα προβληθούν τον Ιούνιο του 2022 στην Ελλάδα από το Netflix.

Internet Google

Google: Γιορτάζει τα 15 χρόνια Street View με μια νέα κάμερα

Το Street View γίνεται σήμερα 15 χρονών και, για να το γιορτάσει, η Google μας δίνει τη δυνατότητα να βλέπουμε προηγούμενες εικόνες του μέσω κινητού.

Internet Netflix

Netflix: Νέα λειτουργία «Mystery Box» για τα παιδιά

Η δυνατότητα, η οποία μοιάζει με το κουμπί τυχαίας αναπαραγωγής με βάση τις προτιμήσεις του χρήστη, κυκλοφορεί σε όλο τον κόσμο, σε όλες τις συνδεδεμένες συσκευές.