Google Ads, Διαφημίσεις σχετικές με τα ενδιαφέροντα και όχι το περιεχόμενο

Η Google ανακοίνωσε σήμερα τη διάθεση διαφημίσεων που βασίζονται στα ενδιαφέροντα των χρηστών (interest-based-advertising – IBA), σε μορφή Beta, στο YouTube και στο δίκτυο περιεχομένου Google. Το interest-based advertising είναι ένας τρόπος για τους marketers να βελτιώσουν τα μηνύματα και τις προσφορές που επικοινωνούν στους χρήστες, κατά την περιήγηση τους στο διαδίκτυο.

Στην ουσία, το ΙΒΑ θα διευκολύνει τους επαγγελματίες του marketing να επικοινωνούν πιο εποικοδομητικά με τους χρήστες του διαδικτύου, βάσει των ενδιαφερόντων τους και των ιστοσελίδων που επισκέπτονται.

, Google Ads, Διαφημίσεις σχετικές με τα ενδιαφέροντα και όχι το περιεχόμενο

Συγκεκριμένα, οι διαφημιστές θα έχουν τη δυνατότητα να προβάλλουν διαφημίσεις στο δίκτυο περιεχομένου Google και στο YouTube, σε χρήστες που είχαν προηγουμένως επισκεφτεί την ιστοσελίδα τους. Για παράδειγμα, αν ένας χρήστης έψαχνε για παπούτσια ποδοσφαίρου σε μία ιστοσελίδα διαφημιζόμενου που πουλάει αθλητικά είδη, o διαφημιζόμενος μπορεί να θέλει να προβάλλει διαφημίσεις στον συγκεκριμένο χρήστη, ενημερώνοντας τον για τα καινούργια μοντέλα του.

Αυτές οι κατηγορίες ενδιαφερόντων θα καθορίζονται βάσει προηγούμενων επισκέψεων των χρηστών στο YouTube και στο Δίκτυο Περιεχομένου Google. Για παράδειγμα, αν κάποιος χρήστης ξοδεύει το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου του στο διαδίκτυο, παρακολουθώντας video με αυτοκίνητα στο YouTube, καθώς και ιστοσελίδες που σχετίζονται με αυτοκίνητα στο δίκτυο περιεχομένου Google, θα κατηγοριοποιηθεί ως «ενθουσιώδης για τα αυτοκίνητα» (car enthusiast) και θα έχει την ευκαιρία να δει περισσότερες διαφημίσεις που αφορούν σε αυτοκίνητα στο δίκτυο περιεχομένου της Google και στο YouTube.

, Google Ads, Διαφημίσεις σχετικές με τα ενδιαφέροντα και όχι το περιεχόμενο

Η Google, βάζοντας πάντα τον τελικό χρήστη στο επίκεντρο, έχει ήδη μεριμνήσει για τη διαφάνεια της συγκεκριμένης τεχνολογίας, ώστε οι χρήστες να μπορούν να ελέγχουν τον τρόπο διαχείρισης των διαφημίσεων που τους αφορούν. Η εφαρμογή Διαχείρισης των Διαφημιστικών Προτιμήσεων (Ads Preferences Manager) θα είναι άμεσα διαθέσιμη για να διευκολύνει τους χρήστες να δουν, να προσθέσουν και να αφαιρέσουν κατηγορίες ενδιαφερόντων. Επιπλέον, οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν τη μη συμμετοχή τους στο IBA – δηλαδή να μην τους προβάλλονται διαφημίσεις σχετικές με τα ενδιαφέροντά τους.

Google Privacy: Interest-based advertising

Σημειώσεις
1. Η εφαρμογή Διαχείρισης των Διαφημιστικών Προτιμήσεων (Ads Preferences Manager) θα είναι άμεσα διαθέσιμη σε όλους τους χρήστες από τις 11 Μαρτίου στη διεύθυνση: www.google.com/ads/preferences. Σε πρώτη φάση η ιστοσελίδα θα είναι διαθέσιμη στα Αγγλικά, Γαλλικά, Ιταλικά, Γερμανικά, Ισπανικά, Ολλανδικά, Σουηδικά, Φινλαδικά, Νορβηγικά και Δανέζικα, ενώ τις επόμενες εβδομάδες θα διαμορφωθεί και στις υπόλοιπες γλώσσες. Οι χρήστες μπορούν να χρησιμοποιούν την εφαρμογή Διαχείρισης των Διαφημιστικών Προτιμήσεων στην Αγγλική γλώσσα, μέχρι να καταστεί διαθέσιμη και στα ελληνικά.
2. Όλοι οι εκδότες στο δίκτυο περιεχομένου της Google θα πρέπει μέχρι τις 8 Απριλίου 2009 να ενημερώσουν τις πρακτικές περί ασφάλειας των προσωπικών δεδομένων, καθώς επίσης και να ενημερώσουν τους χρήστες ότι ενδέχεται να δεχθούν σχετικές διαφημίσεις στις ιστοσελίδες τις οποίες πρόκειται να επισκεφτούν.
3. Από τις αρχές Απριλίου μία μικρή μερίδα διαφημιστών στην Αμερική και στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν να δοκιμάζουν την beta έκδοση του ΙΒΑ στο δίκτυο περιεχομένου Google και στο YouTube. Η έκδοση αυτή θα διατεθεί σε περισσότερους διαφημιστές στην Αμερική και στις Ευρωπαϊκές αναδυόμενες αγορές, μέσα στους επόμενους μήνες. Στόχος της Google είναι να καταστήσει το ΙΒΑ πλήρως διαθέσιμο σε όλους τους διαφημιστές, μέσω των AdWords, μέχρι το τέλος του έτους.
4. Όλες οι πληροφορίες που θα αποστέλλονται στην Google θα αποθηκεύονται σε ανώνυμα cookies χωρίς προσωπικές πληροφορίες, όπως ονόματα ή διευθύνσεις. Επιπλέον, η Google δεν θα δημιουργήσει ευαίσθητες κατηγορίες, όπως υγείας και σεξουαλικών προτιμήσεων, ως κατηγορίες ενδιαφερόντων.

Ο Κώστας Βλαχάκης είναι δημοσιογράφος τεχνολογίας, αρθρογραφεί από το 1999 και είναι δημιουργός των site τεχνολογίας Techblog.gr και Autonomous.gr. Έχει συνεργαστεί με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, ήταν συμπαρουσιαστής στην εκπομπή τεχνολογίας Escape στην ΕΤ1 και ραδιοφωνικός παραγωγός στο σταθμό Αθήνα 984. Επίσης έχει αρθρογραφήσει στις εφημερίδες Ναυτεμπορική, Καθημερινή και Παραπολιτικά, πάντα για θέματα τεχνολογίας. Μάθετε περισσότερα για τον Κώστα στο Magikokopidi.gr.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

2 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments

Πολύ καλή κίνηση αυτή. αξίζει για κάποιον όμως να βάλει adsense στο site/blog του;

mixnom

Αναλόγως τις επισκεψιμότητας που έχει το site σου και της τοποθέτησης των διαφημίσεων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet Google

Google Tables: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το νέο εργαλείο συνεργασίας

Το Google Tables βρίσκεται ακόμα σταδιo Βeta και πρόκειται να κυκλοφορήσει σε πακέτα Google Workplace, τα οποία περιλαμβάνουν Gmail, Έγγραφα, Παρουσιάσεις, Meet και άλλα εργαλεία της εταιρείας.

Internet gmail Google

H αναζήτηση του Gmail βελτιώνεται χάρη στις παλαιότερες αναζητήσεις σας

H Google επιδιώκει συνεχώς να βελτιώνει την εφαρμογή του Gmail, όπως συνέβη και αυτή την φορά, ειδικότερα με την λειτουργία της “Αναζήτησης”.

Gear featured Google Wear OS

Η Google σταματά την υποστήριξη για Keep και Maps στο Wear OS 2

Η Google φαίνεται πως διέκοψε την υποστήριξη για τα Keep και Maps στα smartwatches με Wear OS 2, σύμφωνα με το 9to5Google.

Internet apps Google Play store

Η Google αναπτύσσει επίσημα την αρχειοθέτηση εφαρμογών μέσω του Play Store

H τελευταία ενημέρωση του συστήματος της Google προσφέρει στους χρήστες τη δυνατότητα να εισάγουν και να απενεργοποιούν εφαρμογές χωρίς να χρειάζεται να τις ρυθμίζουμε κάθε φορά.