H Google πιστή στην συνεχή εξέλιξη των προϊόντων και των υπηρεσιών της ανακοίνωσε εδώ και λίγες ημέρες μια σειρά από προσθέσεις στους λογαριασμούς των Google Adwords που σκοπό έχουν να δώσουν ακόμα περισσότερες πληροφορίες και δυνατότητες στους χρήστες τους. Οι πιο σημαντικές από τις προσθέσεις αυτές είναι οι παρακάτω.
• Η δυνατότητα να μπορεί κανείς να βλέπει το ακριβές keyword από το οποίο προέρχονται τα κλικ του.
• Δυνατότητα εμφάνισης του ποσοστού των Impressions τα οποία λαμβάνει κάποιος με την διαφήμισή του.
• Αυτόματες ειδοποιήσεις με email βασισμένες σε κανόνες που ορίζει ο ίδιος ο χρήστης.
• Ειδοποιήσεις διαγνωστικού τύπου σε περίπτωση που υπάρχει κάποια ‘αντίθεση’ ανάμεσα στα keyword που τοποθετεί κάποιος (π.χ. Κάποιο αρνητικό keyword που εμποδίζει την εμφάνιση κάποιας διαφήμισης).
• Βελτίωση στην χρηστικότητα για την αλλαγή στις καμπάνιες in bulk.
• Δυνατότητα adwords scripts με την χρήση javascript για πιο καστομαρισμένες διαφημίσεις.
Οι αλλαγές και οι προσθέσεις στο πιο σημαντικό εργαλείο της Google (μετά την μηχανή αναζήτησης φυσικά) είναι πάντα ευπρόσδεκτες και η Χριστουγεννιάτικη περίοδος είναι η πιο κατάλληλη για τέτοιου είδους εξελίξεις. Φτάνει φυσικά να τις χρησιμοποιούμε κατάλληλα.
ΣΥΖΗΤΗΣΗ