Πόσο CO2 παράγει τελικά ένα search query της Google

Πριν μερικές ημέρες κυκλοφόρησε στο ίντερνετ μια μελέτη του καθηγητή Alex Wissner-Gross του πανεπιστημίου του Harvard για την ποσότητα διοξειδίου του άνθρακα (CO2) που “παράγουν” οι αναζητήσεις μας στο Google. Ως γνωστών καθημερινά πραγματοποιούνται δισεκατομμύρια αναζητήσεις (search) στο Google και αυτό απαιτεί την κατανάλωση τεραστίων ποσοτήτων ενέργειας για να λειτουργήσουν οι server της εταιρείας. Σήμερα η Google δημοσιοποίησε την επίσημη απάντησή της.

Σε γενικές γραμμές η Google υποστηρίζει ότι σήμερα με τη χρήση των υπολογιστών όταν θέλουμε να ψάξουμε για κάτι δεν μετακινούμαστε προς το αρμόδιο γραφείο ή την πιο κοντινή βιβλιοθήκη, αφήνοντας να εννοηθεί ότι έτσι εξοικονομούμε ενέργεια καταναλώνοντας λιγότερα καύσιμα για τη μετακίνησή μας και λιγότερο χαρτί. Η εταιρεία παραδέχεται ότι όσο οι υπολογιστές αποκτούν μεγαλύτερο μέρος στην καθημερινότητά μας οι ποσότητες ενέργειας που χρειάζονται αυξάνονται και επισημαίνει ότι λαμβάνει τα αυστηρότερα μέτρα χρησιμοποιώντας τα λιγότερο ενεργοβόρα data centers του κόσμου.

Χωρίς να κατονομάζει τον καθηγητή που δημοσίευσε την έρευνα, η Google υποστηρίζει ότι εν αντιθέσει με την έρευνα που λέει ότι μια αναζήτηση στο search “παράγει” 7 γρ. διοξειδίου του άνθρακα (CO2), η πραγματική παραγωγή είναι μόλις 0,2 γρ. CO2.

Τέλος κάνει κάποιες αναφορές για τα βήματα που ακολουθεί προς την περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης ενέργειας από τα data centers.

Η προσωπική ιστοσελίδα του καθηγητή Alex Wissner-Gross.
Εδώ μια περίληψη με τα στοιχεία της έρευνας.
Εδώ θα βρείτε την απάντηση της Google.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet Hackers

To Ισραήλ φέρεται να έκανε κυβερνοεπίθεση σε πυρηνικές εγκαταστάσεις του Ιράν

Οι φήμες περί κυβερνοεπίθεσης του Ισραήλ σε πυρηνικές εγκαταστάσεις του Ιράν φαίνεται πως είναι αληθινές.

Internet EETT

6 στους 10 Έλληνες παρακολουθούν τηλεοπτικό περιεχόμενο μέσω διαδικτυακών εφαρμογών

Η ΕΕΤΤ πραγματοποιήσε έρευνα για τη χρήση διαδικτυακών εφαρμογών παρακολούθησης τηλεοπτικού περιεχομένου, ανταλλαγής γραπτών μηνυμάτων και πραγματοποίησης κλήσεων / βιντεοκλήσεων.

Internet LinkedIn Hackers

Νέα περιστατικά μαζικής διαρροής δεδομένων σε Clubhouse και LinkedIn

Είναι η σειρά του Clubhouse και του LinkedIn να πρωταγωνιστήσουν σε περιστατικά διαρροής δεδομένων των χρηστών τους.

Internet Facebook

To Facebook μαρκάρει τις σατιρικές σελίδες για να μην μπερδευόμαστε…

Το Facebook αποφάσισε να βάζει ταμπέλες στις σατιρικές σελίδες, για να μην μπερδεύεται το κοινό με εκείνες που έχουν ειδήσεις.